Skocz do zawartości

Zdjęcie

New Holland T7.210


63 odpowiedzi na ten temat

#41 Share agentczor

agentczor

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tarnów

Napisany 29 styczeń 2011 - 12:18

New Holland T7.210 Z adblue nie jest tak zle - zawsze można to ograniczyć programowo montując boxa. :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland T7.210 Dzisiaj, 05:47
  •  

#42 Share adikpl1

adikpl1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1851 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BLM

Napisany 13 marzec 2011 - 13:56

New Holland T7.210 NH T7.210 wygrał konkurs "Golden Tractor for Design 2011” na targach EIMA International 2010. Będzie teraz dostępny w wersji BluePower
Dodany obrazekDodany obrazek

Edytowany przez adikpl1, 13 marzec 2011 - 14:17.


#43 Share czeski111

czeski111

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 styczeń 2012 - 15:51

New Holland T7.210 Ad blue nie jest takie złe jego zużycie wynosi ok 4% do zużytego paliwa. zbiorniki w nh t7 są od 270 do 330 l na zużycie zbiornika 300 litrów zużyte będzie 12 litrów ad blue. Gdy by new holland dokładał do ciągnika 1000l ad blue jak kolega wyżej napisał starczyło by to na ponad 80 300 litrowych zbiorników.

a jeszcze zapomniałem napisać ad blue zamarza w temperaturze 11 stopni ale nh w każdym cią gniku seryjnie montuje grzałkę która grzeje z akumulatora lub po podłączeniu do gniazdka.

Edytowany przez czeski111, 06 styczeń 2012 - 15:52.


#44 Share kubem993

kubem993

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 07 czerwiec 2012 - 13:56

New Holland T7.210 ja mam t7 220

#45 Share garek

garek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1086 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:dolnyśląsk

Napisany 21 czerwiec 2012 - 04:19

New Holland T7.210 tak czy siak kolejne dwa układy które sie mogą spierniczyć. A już przy mrozach - 25 napewno będą jaja

 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem


#46 Share honest

honest

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 77 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 czerwiec 2012 - 22:26

New Holland T7.210 Znam dużego rolnika z moich okolic co ma dwa ciągniki NH podobnej mocy (stary T6050 a nowy T7.170) i ten z adblue ma mniejsze spalanie, więc rozwiązanie nie jest złe, wręcz dużo lepsze niż stare.

#47 Share kalin84

kalin84

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 74 postów

Napisany 16 lipiec 2012 - 22:02

New Holland T7.210 koledzy mam w planach zakup t7.200 i moze ktos z urzytkownikow cos podpowie na jego temat

#48 Share FOX2

FOX2

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 88 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 lipiec 2012 - 22:51

New Holland T7.210 Nie posiadam co prawda T7.200, ale od niedawna jestem posiadaczem modelu T7.170 AC. Po kilkunastu latach oglądania maszyn NH w pismach lub na pokazach, nastał dzień kiedy mogę taką maszynę podziwiać na własnym podwórku :)

Wracając do tematu. Za co lubię tą maszynę:
- Bardzo cicha i niesamowicie przestronna kabina
- Skrzynia AC. Brak słów żeby to opisać. Człowiek spróbuje raz, i już żadnej innej skrzyni nie będzie chciał. Nie znam dokładnie skrzyni Vario w Fendt'ach, ale w NH posiadamy 3 zakresy prędkości (zarówno do przodu, jak i do tyłu), które możemy dowolnie ustawiać oraz możemy przełączać się między zakresami bez zatrzymywania ciągnika. O ile się nie mylę, to w Vario, aby zmienić zakres prędkości, trzeba koniecznie zatrzymać ciągnik.
- Wydajna hydraulika, przy 140l/min, przepływ w zaworze, do podnoszenia klapy prasy rolującej, jest zdławiony do 10%.
- Światła ksenonowe - W nocy efekt jest więcej niż powalający. Nie ma żadnego porównania do zwykłych halogenów.
- Chwalę sobie również zwrotność tego ciągnika. Pronar 1025A w tej kwestii średnicy zawracania jest daleko w tyle.
- 50km/h przy 1600obr/min.
- SCR. Wiele osób pewnie mnie za to zlinczuje. Nie mniej jednak, z dwojga złego (SCR lub EGR z DPF) zdecydowanie wolę SCR.

Na minus:
- Najbardziej rozczarował mnie układ amortyzacji. Mimo amortyzowanej przedniej osi, amortyzowanej kabiny oraz fotela AutoComfort, dziury i nierówności są mocno wyczuwalne. Sam nie wiem, czy amortyzację przedniej osi oraz amortyzację kabiny trzeba ustawić czy też skalibrować? Przyjedzie serwis na pierwsze 50h to muszę ich podpytać, co z tym fantem zrobić. Powiem szczerze, że nie tego się spodziewałem.
- Skrzynia wydaje dziwne dźwięki (takie jakby wycie), które mogą martwić osoby znajdujące się poza kabiną.

Na szybko, to tyle z wrażeń. Tak jak pisałem wcześniej, posiadam słabszą maszynę, lecz z zewnątrz i wewnątrz to ten sam sprzęt, różniący się tylko wielkością pompy paliwowej, turbiny oraz układem wtryskowym. Jaką skrzynię planowałeś sobie sprawić w T7.200?
Warto pamiętać, że dzisiaj modernizacja gospodarstwa nie polega tylko na zakupie maszyny. Obecnie kupujemy cały pakiet, na który składa się, maszyna, części zamienne, serwis, opieka i obsługa klienta. Zdecydowanie trzeba poświęcić trochę czasu i zaczerpnąć opinie o, przede wszystkim serwisie i obsłudze po sprzedażowej, każdej z firm działających na Twoim rejonie.

Pozdrawiam,
Darek

Edytowany przez FOX2, 27 lipiec 2012 - 22:53.

"It is hard to fail, but it is worse never to have tried to succeed" - Theodore Roosevelt

#49 Share lukasko

lukasko

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 46 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 lipiec 2012 - 22:25

New Holland T7.210 Witam widzę że kolega FOX2 kupił nowy ciągnik T7.170 ze skrzynią Auto Comand to w takim razie gratulacje i aby się spisywał jak najlepiej.
Ale mam kilka pytań co będzie robił ten ciągnik czy będą to prace transportowe, orka (z jakim pługiem ile korpusów), praca z agregatem uprawowym (ile metrów), brona talerzowa (ile metrów i jaka waga)

Pytam bo jestem posiadaczem ciągników Case MXM 190 (odpowiednik New Holland TM 190) i Puma 210 (odpowiednik New Holland T 7060) ze skrzynią Full Powerschift 19 biegów przełączanych pod obciążeniem bez sprzęgła.

I powiem Ci tak że miałem na testach Newhollanda T7050 ze skrzynią Auto Comand i Case Puma 195 ze skrzynią CVX (to jest to samo co New Holland T7050 ze skrzynią Auto Comand) w swoim gospodarstwie.
Więc nie podlega dyskusji jeśli chodzi o komfort jazdy to skrzynia Auto Comand lub odpowiednik w Case skrzynia CVX są to najlepsze skrzynie, ale jeśli komuś zależy na sile uciągu i bardzo ciężkiej pracy np. w orce lub ciężkiej bronie talerzowej, duży agregat uprawowy-siewny to lepsza będzie skrzynia Power Comand lub Full Powerschift.
Miałem te ciągniki na testach i np. podczepiłem New Hollanda T7050 ze skrzynią Auto Comand do brony talerzowej Kuhn 5,2 metra (6 ton wagi) ciągnik ten dysponuje nominalną mocą 195KM bez Power bostera i dla porównania podczepiłem mojego mxm 190 ze skrzynią Ful Powerschift moc silnika mxm to katalogowe 194 KM czyli praktycznie to samo co w Newholland i jeździło tymi ciągnikami kilku kierowców i każdy stwierdził że skrzynia bezstopniowa Auto Comand jest dużo gorsza do ciężkich prac bo powodowała ona że ciągnik ten tracił na sile uciągu pod górki wjeżdżał z mniejszą prędkością, a przy większym obciążenia zbyt często zwalniał w porównaniu do skrzyni FullPowerschift.

Newholland i Case reklamują się że skrzynia Auto Comand i CVX są to skrzynie dwusprzęgłowe i przełożenia są bardziej mechaniczne jak hydrauliczne ale nikt nie powie i nie mówi że te skrzynie potrzebują więcej mocy niż skrzynia Power Comand lub FullPowerschift.
A oto dowód: największy model Newholland z serii T 7070 i Case PUMA 225 występują tylko ze skrzyniami Auto Comand i CVX a skrzynie PowerComand i Fullpowerschift występują z silnikami o mocy nominalnej 210KM
Bo jak postawisz na polu ciągnik z pługiem (7-skibowym obracanym) Newholland lub Case ze skrzynią Auto Comand/CVX o mocy 210KM i obok tej samej marki ciągnik, ale ze skrzynią PowerComand/Fullpowerschift to na końcu pola szybciej dojedzie ciągnik ze skrzynią PowerComand/FullPowerschift po prostu skrzynia bezstopniowa z takim samym silnikiem traci więcej na sile uciągu. Dlatego zrobili te ciągniki w Newholland i Case ze skrzynią bezstopniową z większą mocą aby zrównoważyć straty na skrzyni biegów.

Co do twojej resorowanej osi to w podłokietniku masz przycisk od resorowanej osi (zielony) przytrzymaj go przez 3-5 sekund i na wyświetlaczu pojawi ci się wybór soft/normal/hard to są trzy stopnie resorowanej osi tzn. soft najbardziej miękka -bez ciężarków przednich, normal średnia wartość resorowania - lekkie obciążenie przedniej osi maszyna lub jakiś balast, hard najbardziej twarda wartość resorowania i największe obciążenia na przednią oś - ładowacz czołowy, duży przedni obciążnik np. 1,5 tony. Spróbuj zmienić te ustawienia i dobierz do obciążenia przedniej osi a będzie ok.

No i zobacz ile masz powietrza w przednich kołach bo mój Case jak przyjechał z fabryki to miał 2,5 BARA w każdym kole i skakał jak sprężynka po dziurach.

Co do skrzyni Auto Comand to ona będzie Ci tak wyła i musisz się do tego przyzwyczaić, a zimą będzie wyła jeszcze bardziej bo będzie zimny i gęsty olej.

Światłą ksenonowe są faktycznie super bo w nocy to jest szok jak one mocno świecą praktycznie jak wyłączę zwykłe robocze i światła krótkie lub długie to i tak ich nie widać bo ksenowy świecą tak mocno że tamtych zwykłych świateł nie widać.
Co do Pompy hydrauliki to nie ma pomp w Newholland i Case 140L/minutę bo masz albo 120 lub 150-160L/minutę
Pozdrawiam

Edytowany przez lukasko, 29 lipiec 2012 - 22:41.


#50 Share FOX2

FOX2

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 88 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 lipiec 2012 - 01:27

New Holland T7.210 Dziękuję, i również liczę na bezawaryjną pracę.

Główne zadania maszyny to orka (4 korpusy EM100), prasa rolująca, rozrzucanie obornika, transport słomy oraz kiszonki kukurydzy. Mam sporo dzierżaw porozrzucanych po okolicy. Najdalej muszę jechać 16km, i to po drogach nie najlepszej jakości.

Masz rację, wybrałem tą skrzynie ze względu na komfort pracy, głównie z myślą o moim tacie. Nie skupiałem się na stratach czy sile uciągu. Nie przesadzałbym ze stwierdzeniem o dużych stratach skrzyni AC. Nie znam oficjalnych danych, ale sądzę, że różnice w sprawności pomiędzy AC i PC(o ile występują) nie są większe niż 3-5%. Żaden producent nie pozwoliłby sobie na zamontowanie skrzyni z niską sprawnością.
Być może ten spadek uciągu wynika z samego sterowania skrzynią AC?

Nie sprawdzałem ciśnienia w przednich oponach, dziękuję za podpowiedź. W wybór stopni resorowania przedniej osi wyposażone są maszyny od modelu T7.220, czyli odpowiednika starego T7030. W mniejszych modelach, nie ma tego wyboru.

Wracając do ksenonów, to jest dokładnie tak jak pisałeś. W osobówce też posiadam ksenony i spodziewałem się "dobrego świecenia" w moim T7.170. Po odpaleniu świateł w nocy, efekt był zdecydowanie lepszy niż przewidywany. Kesony w moim Fordzie wyglądają blado w porównaniu do NH.

Wydajność pompy też mnie zastanawiała, w cenniku NH widnieje przepływ 140l/min, a w prospekcie 150l/min.

Wracając jeszcze do amortyzacji, jaki jest dystans pomiędzy gumowym odbojnikiem a kabiną? U mnie to tylko jakieś 5cm, wydawałoby się trochę mało.

Pozdrawiam, i dziękuję za podpowiedzi.
"It is hard to fail, but it is worse never to have tried to succeed" - Theodore Roosevelt

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland T7.210 Dzisiaj, 05:47
  •  

#51 Share anto

anto

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 148 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 09 październik 2012 - 20:19

New Holland T7.210 mam prosbe . napisz coś o tym ciągniku jak sie sprawuje , jakie wrazenia i co robi? bo mam zamiar takiego nabyc ale nie jestem jeszcze na 100 % przekonany z góry dziekuje

ja mam t7 220



#52 Share kgbck

kgbck

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 238 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 27 listopad 2012 - 19:45

New Holland T7.210 Koledzy i zwolennicy NH a jak to sie ma do mocy traktorow gdyz NH np t7 170 ma 170 koni wedlug normy ecr 120 i to przy wykorzystaniu bostu wedlug normy ecr24 taka uzywa JD i Fendt ma okolo 145-150 Konni czy faktycznie jest to tak odczuwalne?? ze tych koni brak i wkacu niby 170 Koni ale nominalnie tylko 129 Kucykow i to wedlug zawyzonej normy czyli wedlug normy ecr 24 takiej jak w JD czy Fend ma ze 115 . O co w tym chodzi >>?? Jak to wyglda w praktyce. czy Fendt 714 scr bedzie mocniejszy niz ten nNH t7 170 . Cena niegra roli

Edytowany przez kgbck, 27 listopad 2012 - 19:49.


#53 Share LUSI

LUSI

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo/Motoryzacja

Napisany 27 listopad 2012 - 20:24

New Holland T7.210 Wszystko zależy według jakiej normy producent podaje moc silnika, proponuje przeczytać artykuł: (http://www.agroma.bi...&id=41&Itemid=4)

Edytowany przez LUSI, 27 listopad 2012 - 20:27.


#54 Share kgbck

kgbck

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 238 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 27 listopad 2012 - 20:28

New Holland T7.210 No fendt podaje wedlug ecr24 czyli najbardziej rygorystyczna a nh wedlug ecr 120 czyli najmniej rygorystyczna zaklamanie w zaleznosci od wyposazenia ( KLIMA Wntylator itp ) trzeba w NH odejmowac okolo 30 Kucykow . Poprostu pytam czy rzeczywiscie jest to odczuwalne ze 170 konny NH jest slabszy niz 170 konny traktor wedlug bardizej rygorystycznej mocy . a moze poprostu to tylko taka papranina w papierkach

#55 Share ursus15

ursus15

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 maj 2013 - 17:42

New Holland T7.210 Model fendt 724 vario jd 6210 r direct drive Mf 7624 dyna Vt nh t7 .270 Ac valtra t203 direct
Fendt Jd Mf Nh Valtra
moc znam. 220 209 222 228 205 (z boost)
Moc na wom bez boost
moc znam. 211 186 203 199 153
moc max 230 210 222 227 183
Moc na wom z boost
moc znam. brak 215 brak 226 171
moc max brak 224 brak 245 195
Uciąg( w koniach mechanicznych )
przy obr.znam 169 169 166 168 134
maksymalny 187 191 180 196 161
Moment obrotowy ( bez boost ) w Nm
maks 1039 903 961 997 715




To test ciągnikó z pekładniami bez stopniowymi( oprócz jd ) i tu mamy moc mierzoną na wom czyli już bez rzednych norm . Był też w teście jd 6210 r AP ale niepisałem go z uwagi nato żę okazywał się średnio o 6km słabszy w porównaniu z direct drive . I jeszcze jedno tylko fendt podaje moc w regorystycznej normie ( i wbrew temu co wielu sądzi konie jd są w iso podawane czyli tak jak nh ). test z top technica 2/2013 . A jęli chodzi o valtrę to u finów konie mamy tylko podawane z boost i to w iso ( tylko w tych dużych z serii t ) małe chyba mają moc podawanę bez boostera .

#56 Share garek

garek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1086 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:dolnyśląsk

Napisany 18 maj 2013 - 05:10

New Holland T7.210 koledzy ja mm nh t7030PC i nh t7040 AC. I jak trzeba jechać wyciągnąć kogoś z błota to jadę PC bo tam wiem że jak włącze napędy dam gaz to ciągnik jedzie a nie myśli czy ma kręcić kołami czy nie :) AC jest zajebistą skrzynią ale jak dla mnie PC nic nie brakuje.

 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem


#57 Share alvaroalvaro78

alvaroalvaro78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 553 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat Malborski

Napisany 18 styczeń 2015 - 22:45

New Holland T7.210

Użytkuję T7.210AC od czerwca 2012r. W październiku 2014r. ciągnik przy przebiegu 700mth otrzymał modyfikację softu sterownika silnika i z 157,77KM oraz 706Nm mocy i momentu na wałku dysponuje teraz 172,50KM oraz 768Nm mocy i momentu na wałku. Jeździ się teraz dużo przyjemniej niemniej jednak ciągnik nadal ma co robić z kompaktową talerzówką Vaderstad Carrier 420 (4,2m). Teraz gdybym brał T7 wziąłbym T7.220 AC + soft



#58 Share lolq1660

lolq1660

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 228 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmińsko - Mazurskie

Napisany 17 luty 2015 - 22:37

New Holland T7.210 Witam chciałbym się Was poradzić w sprawie wboru modelu a mianowicie t7.210 czy 220?

#59 Share alvaroalvaro78

alvaroalvaro78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 553 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat Malborski

Napisany 18 luty 2015 - 06:52

New Holland T7.210 Bierz 220 ma już inne mosty inny podnosnik.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland T7.210 Dzisiaj, 05:47
  •  

#60 Share Eryko

Eryko

    Rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 898 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wlkp

Napisany 03 marzec 2015 - 12:34

New Holland T7.210

Witam.Mam mniejszy model bo T7 170 ale pozwole sobie napisac tutaj zeby nie zakładac bezsensownie nowego tematu. mam w nim następujący problem,podczas opuszczania pługa przyciskiem,nie opuszcza mi do konca zeby wejsc w glebe tylko zostaje 5cm na Ziemią,a zeby wszedl musze przytrzymac przycisk opuszczania.co to może być? nagle cos takiego sie stalo.


Edytowany przez Eryko, 03 marzec 2015 - 12:35.


Podobne tematy