Skocz do zawartości

Zdjęcie

New Holland T7.210


63 odpowiedzi na ten temat

#21 Share marcint19

marcint19

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 294 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okocim w Małopolsce;)

Napisany 20 październik 2010 - 15:48

New Holland T7.210 i tu masz sporo racji bo Boost w sumie rzadko sie załącza wiadomo ze w pracach polowych nie będzie tej mocy, a wszystkim zależy aby właśnie w polu ciągnik pokazywał na co go stać, a wiadomo Boost daje inną moc każdemu ciagnikowi i prawdę mówiac nie wierze w to co dealerzy piszą te 35km, dla mnie realne jest 20km ale oczywiście mogę źle myśleć B)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland T7.210 Dzisiaj, 02:36
  •  

#22 Share iron

iron

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1397 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kłodzko

Napisany 21 październik 2010 - 06:40

New Holland T7.210 w sumie bobek masz rację na jedno wyjdzie,ale słyszałem że największe JD teraz robione mają metalową maską bo te z tworzywa się od temperatury odkształcały a właśnie przez EGR musieli wwiększe wentylatory dać do tych silników na 100% tego nie wiem.co do mocy to dla mnie się liczy ile faktycznie mocy mam na kołach czy WOMie a nie z jakimś BOSTem.a po za tym NH serii 7 przy 130 km to bedzie muł,

#23 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 21 październik 2010 - 20:41

New Holland T7.210 Pożyjemy zobaczymy co lepsze... Rynek to zweryfikuje. W naszym potencjalnym też jest EGR, ale mniejszy. Dodany obrazek

#24 Share LukaszCh

LukaszCh

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów

Napisany 22 październik 2010 - 08:26

New Holland T7.210 Problem w tym, ze ten filtr PM trzeba okresowo wymienic jak kazdy filtr(sama nazwa na to wskazuje). Filtr regenure sie co jakis czas wowczas ciagnik zużywa więcej paliwa. Jak to bylo wspomniane EGR wymaga wiekszego chlodzenia, co sie przeklada na wieksze zuzycie paliwa. Przy instalacji SCR taki problem nie wystepuje. Zreszta wszystkie ciezarowki obecnie produkowane, czyli spelniajace norme EURO5 maja SCR, czyli AdBlue. :-)

#25 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 22 październik 2010 - 22:03

New Holland T7.210 Przy obecnej technologii filtr cząsteczek wymaga okresowego wypalenia poprzez zwiększenie temperatury gazów wydechowych. Jak dla mnie różnice w spalaniu między EGR a SCR będą znikome. Fakt w EGR jest więcej ciepła, ale jest układ nie wymagający zasadniczo elektroniki. Nie ma obawy przy rozruchu w niskich temp. Niestety, ale AdBlue trzeba grzać, bo `w ujemnych temperaturach gęstnieje. Wzrost zużycia paliwa w przypadku EGR wynosi około 5%, natomiast w SCR AdBlue stanowi również 5% paliwa, ale w teorii mamy oszczędność spalania rzędu 5%. Także na dobrą sprawę, będzie ciężko odczuć te różnice. Ja jestem zwolennikiem może nie tak dobrej technologii EGR, bo przy SCR jesteśmy uzależnieni od dodatkowego płynu, a nikt nie zapewni nas, że cena 31% roztwaru mocznika w wodzie destylowanej będzie stała i nie wzrośnie drastycznie.

#26 Share LukaszCh

LukaszCh

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów

Napisany 25 październik 2010 - 09:51

New Holland T7.210 Ok skoro wypalanie filtra następuje poprzez okresowe zwiększenie temperatury gazów wydechowych to w jaki sposób jest to osiągane? EGR wymaga częstszej wymiany oleju silnikowego i filtrów, co nie ma miejsca w przypadku SCR AdBlue. Co do rozruchu w niskich temperaturach, to silniki z SCR nie mają z tym problemów, gdyż AdBlue dawkowane jest dopiero do układu wydechowego. W zbiornikach na Adblue są grzałki, które ogrzewają ten płyn dopiero po uruchomieniu silnika. Nie wiem skąd bierze się wyższe zużycie paliwa przy SCR, skoro silnik ma mniejsze układy chłodnic a w komorze spalania jest tylko i wyłącznie czyste powietrze(zdecydowanie więcej tlenu niż w przypadku silników EGR). Ponadto silniki z EGR mają mniejszą moc i moment obrotowy w porównaniu z identycznymi silnikami SCR Adblue. Cena Adblue nie może rosnąć drastycznie, gdyż jest to płyn używany powszechnie w transporcie drogowym(wszystkie ciężarówki z normą Euro5 mają Adblue).

#27 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 25 październik 2010 - 17:47

New Holland T7.210 Aplikuje się większa dawkę paliwa do cylindra albo do samego filtra. :P Masz racje, ale AdBlue to nie alkohol i ma mało korzystną temperaturę zamarzania. Odnośnie cen AdBlue nie wiem co ma transport do ceny... Jak będą chcieli nabijać cenę to ja nabiją... Dodany obrazek

#28 Share MDSikor

MDSikor

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1116 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zach-pom
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 25 październik 2010 - 17:57

New Holland T7.210 U mnie w okolicy na CPN Shell AdBlue kosztuje 1,74 za litr.
Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

#29 Share marcin04

marcin04

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 240 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WSK
  • Zainteresowania:Technika rolnicza, energia odnawialna, hodowla drobiu

Napisany 25 październik 2010 - 19:12

New Holland T7.210 z adblue mogą być problemy bo w temperaturze poniżej -10 st. C trzeba już podgrzewać a i temp. powyżej 30 stopni szkodzi właściwościom tego wynalazku więc podczas żniw można mieć miłą niespodziankę
"Jeszcze się taki nie urodził co by Polakowi dogodził"
Przyjmę chętnie stare prospekty i książki ze sprzętem rolniczym krajowym i zagranicznym za drobną opłatą. Zainteresowanych zapraszam na pw.

#30 Share marcint19

marcint19

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 294 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okocim w Małopolsce;)

Napisany 25 październik 2010 - 20:32

New Holland T7.210 @Bobek jemu chyba o to chodziło ze wszystkie ciężarowe samochody mają AdBlue wiec spora liczba osób tą ciecz używa a rolnicy będą dość małym procentem klientów więc to nie będzie miało wpływu na cenę, a jedynie normalne okresowe podwyżki które są w każdym sektorze

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland T7.210 Dzisiaj, 02:36
  •  

#31 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 25 październik 2010 - 21:57

New Holland T7.210 Ja wiem o co mu chodzi... ale Wy nie do końca łapiecie co ja mam na myśli. Obecnie mówią, że AdBlue jest lepsze, że jego koszt jest niski... AdBlue to płyn eksploatacyjny, więc jak cena pójdzie w górę to eksploatacja będzie droższa. Także lepiej być już zależnym od jednego niż od dwóch płynów. :P Skąd wiadomo jaki trend w ciągu roku będzie obierał AdBue... nie wiadomo.... także wszelakie wywody na temat eksploatacji to spekulacje...

Samo wyprodukowanie AdBlue nie jest takie problematyczne, tylko trzeba by mieć dużo wody destylowanej. Dodany obrazek

Ponoć 8 listopada NH ma przedstawić system wytrysku, który wyeliminuje SCR i EGR, przy spełnianiu bardzo rygorystycznych norm spalin. Z pewnego źródła wiem, że ma być to pięciostopniowy wtrysk paliwa!

#32 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 26 październik 2010 - 16:24

New Holland T7.210 a gdzie sa tak pewne zródła Panie Bobuś?

#33 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 26 październik 2010 - 16:46

New Holland T7.210 8 listopada NH ma to oficjalnie podać. :P

#34 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 26 październik 2010 - 16:54

New Holland T7.210 a skad to wiesz nieoficjalnie ?Dodany obrazek

#35 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 26 październik 2010 - 16:56

New Holland T7.210 Od wykładowcy, który jedzie na tę prezentację. Dodany obrazek

#36 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 październik 2010 - 18:48

New Holland T7.210 5 stopniowy wtrysk paliwa to nie zadna nowosc i w samochodach osobowych, a od tier 3 pewnie i w traktorach jest powszechnie stosowany.
tak naprawdę jest to tylko "mydlenie oczu", nic wiecej. jest prosta sprawa albo adblue, albo opoznianie kata wtrysku paliwa, co skutkuje bardzo zwiekszonym zuzyciem paliwa.

za jedno i za drugie musimy placic. jest jeszcze jedna opcja, gdyz jak wiadomo kat wtrysku mozna samemu ustawic (chip), przywrocic charakterystyke silnika na wlasciwe tory i nie wiem czy miedzy wierszami producenci nie chca nam uzytkownikom tego powiedziec :P
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#37 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 26 październik 2010 - 19:01

New Holland T7.210 Pytanie czy nie zamkną nam furtki przed tym. :P

#38 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 październik 2010 - 15:33

New Holland T7.210 wtedy boxy beda tryumfować :)
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#39 Share LukaszCh

LukaszCh

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów

Napisany 28 październik 2010 - 14:29

New Holland T7.210 5 stopniowy wtrysk paliwa to rzeczywiście żadna nowość jest powszechnie stosowany w przemyśle samochodowym od 2003 roku, od ubiegłego roku z powodzeniem stosuje się w niektórych silnikach samochodowych 8 stopniowy wtrysk paliwa.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland T7.210 Dzisiaj, 02:36
  •  

#40 Share michal7211jaron

michal7211jaron

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 203 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świercze gm. Olesno

Napisany 23 styczeń 2011 - 14:21

New Holland T7.210 Co do AdBlue to mi się to rozwiązanie bardziej podoba, bo nie ingeruje w konstrukcję silnika. Jak układ SCR się popsuje to teoretycznie można go wrzucić. Dochodzi tu problem z elektroniką itd, ale polak potrafi a dobry programista albo uczynny diler na pewno. ERG wyciągnąć z silnika nie jest tak prosto.

Te rzekome oszczędności w paliwie przy SCR to byćmoże tylko porównanie do prawdopodobnego spalania przy innych systemach.

Podobne tematy