Skocz do zawartości




Reklama



Zdjęcie

New Holland T7.210


  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie
55 odpowiedzi na ten temat

#1 marcint19

marcint19

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 293 postów
  • 6385446
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okocim w Małopolsce;)

Napisany 03 wrzesień 2010 - 19:20

New Holland T7.210 New Holland chyba ma zamiar wprowadzić nowy ciągnik o oznaczeniach New Holland T7.210 czy wiecie coś na jego temat? ja doszukałem sie że ma mieć silnik NEF Common Rail Tier4a, 200KM 6,728l pojemności, 912Nm, przekładnia Auto Command, podłokietnik Sidewinder II, ekran Intellview II, prowadzenie równoległe Headland Turn Asist układ zapamiętywania sekwencji na uwrociach, automatyczną klimatyzacje, amortyzacja pneumatyczna kabiny

jeśli jeszcze coś wiecie na ten temat to piszcie B)
  • 0

#2 ereksio

ereksio

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 73 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pomorze
  • Zainteresowania:wyłącznie ładne kobiety

Napisany 16 październik 2010 - 18:20

New Holland T7.210 Rolniczy Przegląd Techniczny opisuje serię7.XXX w numerze z października 2010 strona 14.
  • 0

#3

  • Guests

Napisany 16 październik 2010 - 18:36

New Holland T7.210 Jak dla mnie wadą tego ciągnika, będzie AdBlue... Jak to często w NH bywa, nazwa sie zmienia a poza tym nie wiele się dzieje. :blink:
  • 0

#4 albania846

albania846

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 październik 2010 - 19:57

New Holland T7.210 Bobek AdBlule wprowadzają prawie wszyscy producenci :blink:, ostatnio miałem na testach T7070 AT Bule Power ;D oczywiscie w full opcji ;[ robiło się wspaniale ale fakt Adblue troche mnie przeraża
  • 0

#5

  • Guests

Napisany 17 październik 2010 - 06:19

New Holland T7.210 JD nie wprowadza póki co AdBlue. <_<
  • 0

#6 albania846

albania846

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 październik 2010 - 07:48

New Holland T7.210 No nie , ale to zapewne kwestia czasu <_< to co mi się podobało w New Holladzie to skrzynia i coś na wzór Tms z Fendta :blink:
  • 0

#7 Marcin

Marcin

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 październik 2010 - 07:51

New Holland T7.210 Ad Blue daje możliwość wyeliminowania recyrkulacji spalin, którą uważam ża straszną głupotę wymuszoną przez pseudoekologów, więc to rozwiązanie ma u mnie plusa.
  • 0

#8 albania846

albania846

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 październik 2010 - 08:22

New Holland T7.210 Teraz wszędzie ta ekologia , ktoś musi na tym robić kasę że wszędzie te oszczędności <_<
  • 0

#9 Marcin

Marcin

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 październik 2010 - 08:29

New Holland T7.210 Ja to już nazywam pseudoekologią ale to temat rzeka...
  • 0

#10 albania846

albania846

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 październik 2010 - 08:35

New Holland T7.210 Racja <_< trzeba dalej robić to co się robi i nie przejmować się ekologią :blink:
  • 0

#11 Jarecki21

Jarecki21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 435 postów
  • 82297
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:dolnośląskie

Napisany 17 październik 2010 - 21:18

New Holland T7.210 Od nowego roku wszystkie nowe ciągniki o mocy chyba ponad 170KM muszą spełniać normę Tier4 (jest coś o tym chyba w TopAgrar 10/2010) A jednym z rozwiązań jest AdBlue. Ten wymóg nie dotyczy tylko NH, ale wszystkich producentów. Jutro dokładnie sprawdzę, to napiszę.
  • 0

#12 albania846

albania846

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 październik 2010 - 04:44

New Holland T7.210 No wiadomo ,że prędzej czy później każdy to wprowadzi.
  • 0

#13

  • Guests

Napisany 18 październik 2010 - 04:52

New Holland T7.210

By choosing EGR first, John Deere proved we could meet the near-zero levels of Interim Tier 4/Stage III B emissions regulations for off-highway equipment with diesel engines without the cost and inconvenience of SCR. Our approach uses cooled exhaust gas recirculation (EGR) for NOx reduction and an integrated exhaust filter for particulate matter (PM) reduction. It is simple to install, operate, and maintain while delivering the power, fuel efficiency, reliability, and low cost of ownership you've come to expect from John Deere.



Informacja z tej strony: http://www.deere.com...ier4/index.html

Jasno napisane, że Tier 4/ Stage III B bez SCR, tylko z EGR i PM. Dodany obrazek
  • 0

#14 marcint19

marcint19

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 293 postów
  • 6385446
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okocim w Małopolsce;)

Napisany 19 październik 2010 - 19:27

New Holland T7.210 ja czytałem ten artykuł w RPT i tam było zdanie w stylu jedno euro wydane na AdBlue to oszczędność 10% w oleju napędowym...jakoś nie chce mi sie w to wierzyc
  • 0

#15

  • Guests

Napisany 19 październik 2010 - 19:53

New Holland T7.210 U kolegi w Dafie jest AdBlue różnicy w spalaniu nie ma, a rzekomo miała być 8%. Dodany obrazek
  • 0

#16 iron

iron

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 632 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kłodzko

Napisany 19 październik 2010 - 20:46

New Holland T7.210 to są bajki że dzięki AdBlue spada spalanie każda wyższa norma spalin w jakiś sposób podnosi wręcz spalanie np.silniki euro 2 są oszczędniejsze od euro3 .w przypadku AdBlue jest o tyle lepiej że nie wpływa na wzrost spalania jak np. EGR,w którego stronę poszedł JD.tak więc producenci stosując SCR w silnikach spełnili w ten sposób wyższe normy spalin bez zwiększonego zużycia paliwa.może się mylę ale takie jest moje zdanie
  • 0

#17 Tc56

Tc56

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Torunia
  • Zainteresowania:Maszny rolnicze, uprawa ziemii.

Napisany 20 październik 2010 - 07:18

New Holland T7.210 Jak dla mnie to kolejny bajer który może się popsuć , a naprawa będzie kosztować. Nie wiem czy to prawda ale jeden z kierowców Tira które odwiedzały czesto nasze gospodarstwo we wakacje mówił mi że np. Scania w nowych silnikach wycofała się juz z Ad blu tylko dalej Iveco w tym siedzi i spala sporo paliwa.Jak by nie liczyć to według mnie będzie drożej bo ilu jest w Polsce rolników którzy od razu zakupią kilka ciagników z ta technologia , a posiadanie jednego ciagnika z tym mocznikiem to będzie udręka- trzeba mieć oddzielny zbiornik( niby NH do ciagnika ma od razu gratis dawać 1000 l. zbiornik pełnego AD Blu), przy tankowaniu będzie schodzić więcej czasu, gdy przegląd ciagnika będzie na polu to trzeba będzie wozić dodatkowy zbiornik itp. Moje zdanie ogólnie jest taki, że NH poszedł w złym kierunku do tego trzeba dodać jezcze fatalna politykę koncernu odnośnie wyboru opcji wyposarzenia- po prostu dealerom nie zależy na dopasarzaniu ciagnika a wybór specyfikacji jest wąski. Coraz cześciej zastanawam się na odejściu od niebieskich ciagników, bo trfanie przy tej marce po woli staje się fanatyzmem- po 8 latach czóję się już tą postawa koncernu zmęczony- niby chcieli docenić stałych klijentów i wprowadzili Blu Power tylko co z tego ile jest gospodarstw rodzinnych ,które mogą sobie pozwolić na zakup ponad 200 konnego ciagnika, a to one kupują maszyn najwięcej.Jeszcz jedno czy ktos zauważył że ciągniki mają coraz więcej drogiej elektroniki i bajerów , a ich ceny tak szybko nie rosną, porównajcie sobie cenowo np. w NH serię TM z lat 2000-2002 a nowa T6000 RC/PC czy T7000 alektroniką bardzo się różnią a cenowo juz tak nie, a gdzie inflacja gdzie podwyżki dla pracowników . Koncerny ( tu mówię o CNH bo w innych nie sprawdzałem) obniżają jakoś materiałow i schodza z kosztów-np. zamiast zabespieczeń stosuja kleje które po pewnym czasie puszczają, jeśli ktoś nie wieży niech przejrzy sobie katalogi cześci i porówna stare i nowe konstrukcje, albo porozmawia z mechanikami i się dowie im młodszy model tym większa awaryjność. Sorry że się rozpisałem ale musiałem powiedzieć co myślę o niektórych sprawach.
  • 0

#18 marcint19

marcint19

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 293 postów
  • 6385446
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okocim w Małopolsce;)

Napisany 20 październik 2010 - 10:55

New Holland T7.210 no ale cóz elektronika i rygorystyczne normy spalin są nie uniknione, a do końca bym sie z tobą nie zgodził bo od 2004r kiedy my kupowaliśmy NH w porównaniu do tego roku to cena ciagnika w podobnym wyposażeniu i mocy wzrosła o 1/4, jak dla mnie to nie jest do końca logiczne ale cóż, jak tylko skończą sie dotacje z Unii to połowa dealerów padnie takie jest moje zdanie B)
  • 0

#19

  • Guests

Napisany 20 październik 2010 - 11:24

New Holland T7.210 Popieram Marcina odnośnie programów i dilerów, ceny także ulegną zmianie...

@iron może i EGR powoduje większe spalanie, ale z tego co wiem, to aby spełnić bardziej rygorystyczną normę spalin montuje się większą chłodnicę spalin. Na pewno EGR daje o tyle wyższy komfort użytkowania, że jesteśmy niezależni od jakiegoś dodatkowego płynu eksploatacyjnego. W EGR mamy powiedzmy wyższe spalanie, a w AdBlue spalanie niższe, ale musimy kupić AdBlue, więc jedno i to samo. Dodany obrazek Zastanawia mnie jak silnik z AdBlue radzi sobie w niskich temperaturach. Dodany obrazek Filtra cząsteczek stałych w dużym ciągniku bym się jakoś szczególnie nie obawiał, jeżeli będzie to rozwiązane tak jak w VAG-u. Ciągnik pracuje nieprzerwanie często po kilkanaście godzin, przy sporym obciążeniu, a zazwyczaj filt zatyka się od jazdy z małym obciążeniem i niską temperaturą pracy.
  • 0

Google AgroFoto Ads New Holland T7.210

  • Reklama google
Dzisiaj, 22:18
  •  

#20 Tc56

Tc56

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Torunia
  • Zainteresowania:Maszny rolnicze, uprawa ziemii.

Napisany 20 październik 2010 - 13:42

New Holland T7.210 Odnośnie cen to się nie będę spierał bo kazdy może mieć sawoje zdanie. Popieram przedmówców w kwestii dealerów - gdy programy się skończa nie jeden zwinie interes- po prostu jest ich za dużo, wymusza to dawanie coraz niższych marży. Wróćmy jednak do tematu w tych nowy modelach nie podoba mi się jeszcze oznaczenie. Liczba koni będzie w oznaczeniu ale to będzie moc z busterem, może to będzie szpan jak się będzie kupować i sasiedzi będa zazdrościć mocy ale nam miłośnikom mechanizacji utrudni życie bo i tak dla rolnika ważniejsza jest moc nominalna a nie całkowita np. T7.170 tak na prawdę ma 130 koni.
  • 0





Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: %s