Zaloguj się, aby obserwować  
Pirell

Case 1660 - problem z hydrostatem

Polecane posty

Pirell    0

Witam, kupiłem na te żniwa kombajn ale jeszcze nie za bardzo się na nim znam. I nie wiem dlaczego hydrostat tak słabo ciągnie tzn. ma 3 biegu max 14 km/h a na 2 biegu 5 km/h zbliżają się żniwa na kukurydzę a przy prędkości 5 km/h z 4 rzędową przystawką to tylko paliwo będę wypalał na darmo. Na pewno joystick mam rozregulowany bo żeby kombajn stał to musi być cofnięty trochę do tyłu. Waszym zdaniem sama regulacja wystarczy i czy w ogóle może się tak rozregulować sam, czy ktoś przy tym kombinował. I jeszcze małe pytanko bo trochę słabo idzie w zbożach bo przy dość mocnej pszenicy (wysokiej) idzie tylko 3 km/h a jak przyspieszę to zaczyna nieprzyjemnie buczeć jakby się męczył i czasami komputer pika że obroty rotora lub dmuchawy spadają. Może być że za wysoko noże mam podniesione od sieczkarni i się dławi czy jest jakiś inny powód?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sina2    0

nie znam się za bardzo na nożach i sieczkarni, ale wiem co nie co o napędach hydraulicznych

w tym przypadku masz najprawdopodobniej układ zamknięty wysokociśnieniowy, prawdę mówiąc regulacja samej dźwigni jazdy raczej nie pomoże, układ ten jest w zasadzie samoregulujący pod warunkiem że wszystkie elementy są sprawne, jeśli piszesz że silnik zaczyna inaczej pracować istnieje prawdopodobieństwo że pod obciążeniem schodzi z obrotów a rozwiązanie z taką pompą jazdy ma to do siebie że ciśnienie występujące w układzie jak też i wydajność steruje się do obrotów silnika automatycznie w sterowniku pompy, na dzień dobry sprawdź silnik czy nie jest z nim coś nie tak , drugim krokiem będą filtry i olej w tym wypadku raczej jakiś rzadki do wysokich ciśnień, może być jeśli nie HV to coś z serii 10W, jeśli i to już sprawdzałeś i jest OK to szukaj jakiegoś majstra od hydrauliki może być jakiś dobry mechanik od maszyn budowlanych aby ci ustawił regulator mocy pompy.

w tej chwili nie jestem wstanie ci powiedzieć który to zawór, dopiero się przymierzam do kupna tego kombajnu a ten co mam na oku wymaga poważnego remontu tak że po zimie będe wiedział o nim znacznie więcej B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pirell    0

olej to ja mam HL, a co do filtrów to nawet nie wiem gdzie są B). Przy napędzie, pompie głównej (tej przy silniku) czy może na wężach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sina2    0

he he tego nie wiem ale można mniemać że mogą być wszędzie, na przewodach raczej montowane są patrony, na zlewie do zbiornika wkłady, w nowszych pompach występuje filtr na ssaniu pompy napełniającej czyli można by go ewentualnie szukać przy głównej pompie jazdy prawdopodobnie masz 2 grube przewody od kierunków jazdy idące do silnika, jeden cienki idący od silnika do pompy przez trójnik i do zbiornika i powinien być jeszcze jeden dość gruby przewód raczej miękki w porównaniu do ciśnieniowych , który będzie ssaniem pompy napełniającej na nim czasami występuje filtr , objawem jego przytkania jest to że maszyna na zimnym oleju ma problem z ruszanie przez jakiś czas, na goracym będzie wrażenie że rusza normalnie tylko muli,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pirell    0

No właśnie takie mam objawy i jeszcze jak jest duża góra to na 3 jak jadę to nagle zaczyna piszczeć jak nie daje rady i staje. A co do filtrów to był u mnie gościu co ma serwis case dzisiaj i powiedział że nie ma tam filtrów tylko jeden jest ale to przy wlewie to on się nie liczy. Kazał tylko podciągnąć linkę przy głównej pompie. Zrobię to i zobaczę czy coś podziała B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
barthez96    3

Podciąganie linki przy pompie to pierwsza rzecz którą powinieneś zrobić. A to że na 3 nie ma siły wyjechać to chyba normalne, tak jak w ciągniku jak przyczepę ciągniesz. Wkońcu to prawie 10t B)


D-358 DT-239 DT-436 IH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pirell    0

no ja nigdy kombajnem nie jeździłem i nie m mi też kto pokazać wiec nie dziw się że nie wiem o co chodzi. A właśnie barthez96 bo miałem się ciebie zapytać jak u ciebie chodził twój Case tzn ile hektarów na godzinę i ile ci pali?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
barthez96    3

1,5ha z pasem potrójnym na wykończeniu z rozwalonym sprzęgłem w hederze i praktycznie bez noży w sieczkarni w konsekwencji pękł wałek, udręka która rwała mi pasy od rotora. Poprzedni właściciel go zaspawał, dzwoniłem do dealera cena z kosmosu, dałem ludziom którzy robią wałki i inne do Sipmy i mi to zrobią. Spala 20-25 l.


D-358 DT-239 DT-436 IH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pirell    0

ja też miałem problemy ze sprzęgłem w hederze ale miałem w komplecie jakieś nie oryginalne tarcze (trochę za cienkie) skręciłem dwie na chama i chodzi jak marzenie wszystko wciągnie:). A co do pasu na młocarni (ten potrójny) to miałem problem bo koło od napinacza miałem krzywe i zrzucało pasy, (dorobiłem już nowe) i nie kupuj oryginalnego bo to kosztuje 1500zł a Stomil sankok robi takie za 570 z serii harvest belts czyli wzmacniane mocniejsze od tych z serii C (żółtych)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
barthez96    3

Oryginał nawet mi po głowie nie chodzi, zresztą pas już kupiłem i jestem w trakcie poszukiwań tego drugiego do napędu rotora lecz nieznam jego wymiarów a musi tam pasować jak oryginał. U mnie wciąga ok. tylko ma ślimak straszne bicie bo sprzęgło na stałe jest zaspawane.


D-358 DT-239 DT-436 IH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pirell    0

Od rotora to nie kupisz niestety (tak słyszałem) a oryginał 4tys. tak więc życzę powodzenia B) jak masz katalog to tam powinno pisać ile ma cali i później przelicz na cm. Ale i tak będzie ciężko bo idealnego na pewno nie dostaniesz bo zawsze ci wyjdzie końcówka 1-9 mm mniej lub więcej a tam z tego co się orientuje nie ma napinacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sina2    0

nie wiem jak teraz ale ale kilka lat temu w sanoku zamawiałem indywidualnie , robili kazdy pasek na wymiar jaki kto chciał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
barthez96    3

Ja już kupowałem 2 razy pasy do rotora główne bo mi rwał ten wałek. Mam już kontakt do pewnego pana który załatwi mi taki pas jaki chcę i to w rozsądnej cenie. Chodzi tylko o rozmiar ale po niedzieli jadę na składnicę maszyn bo tam stoi taki Axial to wszystko pomierzę B)


D-358 DT-239 DT-436 IH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pirell    0

a ile taki pasek kosztuje? Bo przydał by się na zapas bo później czekać 2 dni na sprowadzenie to bez sensu jak teraz można wziąć. A ty masz tam taki gruby krótki z poprzecznymi klinami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
barthez96    3

We wszystkich modelach raczej pasy te są takiesame. Jednego to kupowałem po 700 rok temu, a w tym 800 ale teraz ten co chcę kupić to wyjdzie sporo taniej B)


D-358 DT-239 DT-436 IH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj