Skocz do zawartości

Zdjęcie

RENAULT 110.54 Blokada przedniego i tylniego mostu.


41 odpowiedzi na ten temat

#41 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1729 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 02 luty 2017 - 14:16

RENAULT 110.54 Blokada przedniego i tylniego mostu.

Dzięki wielkie. A dużo ją podciągnąć? Tak na wyczucie czy pociągać po po jednym obrocie i sprawdzać wciskając pedał?

 

Na początek proponowałbym o dwa obroty i kontrolę poprawności działania blokady, później o jeden obrót i ponowną kontrolę.

 

Trzeba pamiętać o dwóch rzeczach:

1. Zaleca się włączanie blokady zanim dojdzie do unieruchomienia ciągnika.

2. Pedał blokady należy włączać wraz z powolnym obrotem kół, ponieważ może zdarzyć się, że zęby przesuwki sprzęgła kłowego nie zakleszczą się z identycznymi zębami w drugiej części sprzęgła (nie wejdą pomiędzy siebie).
 


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
RENAULT 110.54 Blokada przedniego i tylniego mostu. Dzisiaj, 17:25
  •  

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Ciągnik rolniczy Renault Ares 610 RX( john deere Fendt) - Okazja!


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Renault
  • 67000.00 PLN
  • 25 wrz 2017
Renault Ares 640 RZ


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Renault
  • 75000.00 PLN
  • 29 wrz 2017
Renault 6814 jak 7514 ładowacz, 9514 ursus 914 zetor 7245 massey 4514


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Renault
  • 39000.00 PLN
  • Wczoraj, 17:07

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
RENAULT 110.54 Blokada przedniego i tylniego mostu. Dzisiaj, 17:25
  •  

#42 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1729 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 02 luty 2017 - 16:26

RENAULT 110.54 Blokada przedniego i tylniego mostu.

Witam. Ostatnio nie chce mi się wyłączyć przedni naped . Załączamy jest przyciskiem po prawej strobie. Wyjmowalem cewke i ten tloczek chodzi. Co może być przyczyną ?

 

Kolego w większości przypadków problem stanowi właśnie wyłączenie napędu (występuje stałe załączenie) lub częste załączanie podczas spadku obrotów silnika lub rozgrzania oleju.

W jaki sposób sprawdzałeś poprawność pracy elektrozaworu? (na krótko, czy przyciskiem)

 

Zasada działania przedniego napędu (na przycisk)

Jeśli ciągnik jest zgaszony to mamy do czynienia z załączonym napędem. Po odpaleniu dochodzi do koszyka olej pod odpowiednim ciśnieniem i wyłącza go. Żeby włączyć napęd trzeba włączyć przycisk, czyli podać napięcie na cewkę, która wciąga tłoczek wewnątrz elektrozaworu i odcina dopływ oleju. Za prawidłowe ciśnienie (22-23 bary) odpowiada dzielnik strumienia.

 

Problemem może być zbyt niskie ciśnienie spowodowane zużyciem pompy, awarią dzielnika strumienia (ciśnienia), zablokowany elektrozawór mechanicznie i/lub elektrycznie albo częściowo zatkane filtry oleju.

 

Zadanie do wykonania:

1. Sprawdź poprawność pracy dzielnika strumienia

  • sprawdź wartość ciśnienia 22 bary (manometr skalowany do 30/40 bar)
  • sprawdź pracę (swobodne ruchy) tłoczka wewnątrz dzielnika (przeczyść w czystym ON)

2. Sprawdź poprawność pracy elektrozaworu.

  • sprawdź wszystkie połączenia elektryczne począwszy od elektrozaworu, poprzez bezpiecznik, przekaźnik a skończywszy na przycisku
  • sprawdź wartość napięcia po wciśnięciu przycisku
  • sprawdź, czy tłoczek porusza się (przeczyść w czystym ON)
  • przełóż kable na cewce elektrozaworu

3. Wymień filtry oleju hydraulicznego (ssące oraz powrotny).

 


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

Podobne tematy