piotra

proszę o opinie BELARUS 1025 wyłącznie posiadaczy!!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
TTjarek    1

No zobaczymy jaka jakość będzie tego filtra mam nadzieję że w poniedziałek już przyjdzie a jak i tego rozerwie to trzeba będzie kupić baldwina. A wy jakie macie filtry w swoich Mtz i jakie macie ciśnienie w silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek16    4

ja mam mtz 82 rok 87n zrobilem silnik i hydrauluke a tak nic nie robie przymierzałem sie do zakupu nh t 6010 lub 5060 ale na 56o ha to nie stac mnie aby placic 30000 rocznie nie torzy mowia ze mtz sa do d*py bo ruskie ja mam zamiar wziasc pronara 1025 i pierdziele

 

to jest ciagnik za 100000 nie do zajechania, a nie za 200000 u mnie we wsi sa magicy co kupuja na 40 ha ciagnik za 260000 ale jak splacic i serwis a o jakis drobnych czesciach to szkoda gadac znajomy ma pronara 1025 i mowi ze nie do zajechania a po drugie jak dbasz to masz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bynio    0

Wiatm

Panowie jakie spalanie ma Belarus 1025.3 ( wiem że zalezy od obciażenia i innych warunków, ale pytam ogólnie jak mozna okreslic spalanie w tym ciągniku). Czy silnik Cztero Cylindrowy D- 245 S2 TURBO EURO 2 jest dobry???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

niektorzy pisza ze maja 60mtg niektorzy troce wiecej i nic sie psuje.....Ja mam 952 w marcu mina 2 lata(kupiony nowy) i mam juz dokladnie 1796mtg.....nie robbilem nic procz przewodu od orbitrola...dostaje w pizdeczke dzien dnia.....i chodzi..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adamcfc    1

witam

urzytkuje już ktoś może 1025.4 ?

Jakie są różnice między 1025.3 a 1025.4 ?

I który z nich jest lepszy ? różnica w cenach sięga do klikunastu tysięcy warto zapłacić więcej za 1025.4 czy lepiej zaoszczędzić i kupić 1025.3?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GloryMU    0

mam 1025 III i powiem tak jeśli ktoś się przesiada z mtz 82 i robi nim 400mth rocznie to polecam ale ogólnie to do poważniejszej eksploatacji szrot....
mój ma 5 lat ma 6850mth i już 4 sprzęgła kompletne zmienione a piąte jest na wykończeniu bo ostatnio po serwisie olejów znalazłem 2 amortyzatory od tarczy leje się z niego non stop co zatkasz spokój na 2msce i znowu, rama pęka krzyżaki na wale siadają. jedyne co dobre to silnik i opony.. :) dla porównania proxima 105 5200mth miesiąc temu wymieniona opaska wzmacniacza i tyle od nowości dodam że oba pracują w lesie. aaaa i skrzynia w 1025 to nieporozumienie... pozdrawiam:)

Edytowano przez GloryMU

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregory81    157

Witam panowie.

Wczoraj oglądałem dwa 1025.4 i zastanawia mnie to że jeden wkręcał się na obroty 2100 a ten drugi 1860 to maks. Czy to normalne? Właściciele twierdzą że tak miały od nowości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Jeżeli mają identyczne silniki, to nie jest normalne. Któremuś cięgła od gazu się już wyrobiły albo przestawiły. W 82 wałek od gazu może z czasem przesunąć się na bok i będzie dawał mniejsze obroty max.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregory81    157
13 minut temu, LTZ55a napisał:

Jeżeli mają identyczne silniki, to nie jest normalne. Któremuś cięgła od gazu się już wyrobiły albo przestawiły. W 82 wałek od gazu może z czasem przesunąć się na bok i będzie dawał mniejsze obroty max.

Też mi się zdaje że coś jest nie tak. Silniki są identyczne. Cięgła to one nie miały są na common rail. Tylko kabelki są pod pedałem gazu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szczepanitoo    199
Ja mam belarusa 952.4. Kupiony nowy w 2014 roku. Teraz ma 900godzin. Pracuję z turem, nawozy, skrzyniopalety itp. Ogólnie ciągnik ok, tylko silnik do generalki:-( po ok 400godzinach zaczęło bardzo dymić z odmy. Zdjęta głowica, była nieszczelna naprawiona, nie pomogło. Teraz czeka go generalny remont. No ale tak to jest jak tłoki, tuleje i pierścienie są każde z innego kraju:-\ po 2latach padł wskaźnik poziomu paliwa, przedni napęd trochę się ślizgał ale po dociągnięciu jest ok. Raz podczas jazdy odpadł krzyżak od przekazywania przedniego napędu. Odkręciły się nakrętki że śrub. Zrobił się luz na krzyżaku układu kierowniczego w kabinie. Ogólnie ciągnik daje radę w pługu i innych maszynach. Podnośnik dobry. Oprócz tego silnika bardzo tanie awarie, ale nie wiem czy kupiłbym jeszcze raz. Może źle trafiłem po prostu😐 a nie miałem kasy na ciągnik za 200tys na takie nieduże gospodarstwo jak moje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

900mth, to widocznie tak trafiłeś ☺️


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregory81    157

Witam.

Mam takie pytanie a mianowicie komputer belarusa 1025.4 wyświetla krótką  informację ,, Przytrzymaj reset" i chodzi o to czy da się go zresetować stosując jakąś kombinację przycisków czy trzeba się w niego wpiąć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartekn18    0

Witam, trochę odbiegając od tematu mam problem z licznikiem prędkości. Ciągnij kupiony nie dawno i od początku był to problem. Może ktoś przestawił w programowaniu licznika?

20200423_193833.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj