Sebastian

JAki olej do hydrauliki Belarus 952,2

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
marcin974    30
jaki jest olej w hydraulice w orginalnym nowym belarusie?

HL32 ?? :)

Ja tam do hydrauliki leje agrol :)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Ja mam mtz 82 (praktycznie to samo) a olej w hydraulice to superol.


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

ja w hydraulice mam coś oleistego, a co to jest to już nie jestem pewien - chyba jakaś mieszanka, hmmm.


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t-tas    0

MTZ(przynajmniej 82) ma hydraulikę na osobnym zbiorniku(tym przed kabiną) tak więc wg mnie należy mu się olej typowo hydrauliczny czyli HL czy BOXOL, ewentualnie Hipol 6, ale to ewentualnie-a , że ludzie leją cokolwiek to inna sprawa-jedni mówią, że działa, inni narzekają, że słaba hydraulika....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

Dla uściślenia ja leję Hydrol68 jak w kombajnie tylko że sprzęt dużo pracuje z hydrauliką zewnętrzną, czasem ktoś pożyczy sprzęt czasem jak coś pożyczę i oleje się mieszają, zresztą w innych traktorach hydraulika ma olej ze skrzyni biegów i też jest inny olej.


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lewrol    0

W Mtz-ach stosuje sie w hydraulice taki sam ojej jak w silniku!!!!

Bo jak pompa od wspomagania pusci olej ,to nie pomiesza sie on z silnikowym!!!!

A więc zawsze tylko olej silnikowy np.Superol :):):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fzhut    0

Nie wiem jak to wygląda w MTZ'ach z Białorusi, ale w Pronarach w układzie hydraulicznym stosuje się olej hydrauliczny L-HL-32, tak jest w instrukcji obsługi, dodane jest tylko, że taki olej stosuje się w ciągnikach od numeru: 82A - 10642P, 82SA - 01051U, 82TSA - 02432S, 1025A - 01602R, więc wcześniej może stosowano ten samo olej co w silniku, ale teraz to jest hydrauliczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    103

jak do mnie przyjechał serwis na pierwszy przegląd (30 mtg) to do silnika i do hydrauliki wlewali superol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U mnie wg instrukcji jest Milvus lub superol cc 30. Ale boję sie dolać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

@lewrol nie we wszystkich mtz tak jest jak piszesz bo np w 952.2tak jest jak piszesz że jak uszczelniacz w pompie od wspomagania puści to olej z hydrauliki ucieknie do silnika,ale np w 952.3 pompa od wspomagania ma oddzielny zbiorniczek,a jak symeryng na pompie od hydrauliki puści to olej popłynie do skrzyni biegów a nie silnika :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Z mojego doświadczenia z olejami postawiłem na HL100 zero wycieków, pocenia,ten olej nie robi problemu mojemu 820 nawet przy dużych mrozach.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

S-Piotr a jak myślisz jak bym wlał do swojego mtz-ta ten HL 100 to czy w duże mrozy jak by tur z nim radził ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Mój 820 chodzi z pługiem do odśnieżania i zero problemu a już w -17 wyjeżdżałem.A co masz zalane bo oleje marki HL można mieszać.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

hmm niewiem co tam ruscy wlali bo instrukcją nie po polsku,a bym chciał wiedzieć jaki tam jest <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik82    0

koledzy jestem nowym posiadaczem mtz i troche podpytywalem starych wyjadaczy,do silnika,skrzyni i hydrauliki lejanten sam olej dosc czesto superol.czy dobry czy zly sami wiecie.


ja dopiero ucze sie jak i co dziala w tym traktorze,wczoraj chcialem podniesc ramiona o calodniowym dopieszczaniu mtza lecz nic z tego.bylo juz ciemno wiec niewiem czy niemam oleju czy cos niedziala,przedtem mialem czterdziestke i bylo prosciej.dodadkowo jak jechalem to te biegi albo wolno albo 9wbilem i po sasiada pieknym trawniku przetargalem.dobrze ze snieg jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj