RolnikMat

John Deere 1470/1570 CWS/WTS

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
yacenty    3871

Szukać zawsze możesz
Ja mam dość dobry rabat w serwisie to tylko kontrolnie sprawdzam cenę ale kupuje i tak w serwisie


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniekii    2

yacenty

 

jak otworzysz obrotowa oslone chlodnicy i spojzysz na sam dol to jest tam chlodnica w ksztalcie prostokata i ona jest od klimy

 

ale w ciagniku wchodzi mi 1,5l i kabina nie jest wcale mniejsza i przeszklona jeszcze od tylu i klima nie ma problemow wiedz chyba pojemnosc ukladu nie decyduje o jej sprawnosci tym bardziej ze samochody osobowe maja wieksze kabiny a klimy maja do 1l 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3871

I tylko to jest? A gdzie jest wymiennik ciepła skąd zimne powietrze wchodzi do kabiny?


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kbagro    2

z tą klimą w 1470 proponuje zakręcić zawór cieczy który idzie na nagrzewnice w pewnym stopniu u mnie to pomogło.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3871

A możesz dokładniej?


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    2248

Yacenty wrzuć zdjęcie tego osuszacza. W 1450 tam samo się znajduje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3871

Proszę mam nadzieje ze fotka zrozumiała


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniekii    2

kbagro

 

zawor na przewodach od klimy idace do parownika pod siedzeniem czy na przewodach cieczy chlodzacej silnika idacych do nagrzewnicy tez pod siedzeniem?

 Wogole gdzie jest ten zawor i w pewnym stopniu to o 1/4?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maskin    7

bez ingerencji w elektronike nic nie zdziałacie, ja przestawiałem czujnik w rozne miejsca i czort dalej zamarza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kbagro    2

zawór znajduje się centralnie nad rozrusznikiem. ingerencja w ustawienia elektroniczne klimy u mnie nie pomogły.  w poprzednim sezonie wyłączyła się tylko kilka razy a tak to powyżej 34 stopni to była masakra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kristofus    11

Ciągnie się ta dyskusja...

Zaintrygowała mnie tutaj kwestia osuszacza więc znalazłem trochę teorii: http://www.klimatyzacja-samochodowa.com/osuszacz-klimatyzacji-samochodowej/

Jak dla mnie wymiana osuszacza dla samej wymiany gdy układ jest szczelny i sprawny nie za bardzo ma sens. Za to jest obowiązkowa przy wszelkich ingerencjach i rozszczelnieniu układu.

 

Opisałem swoją historię w wątku Yacentego "problem z klimatyzacją" - od tamtego czasu minęły kolejne 3 lata (czyli w sumie 6 sezonów) i bez żadnych ingerencji klima pracuje bez zakłóceń, nie wyłączyła się nawet w ubiegłoroczne upały, nie ma też żadnych problemów jesienią w kukurydzy (np. w deszcz pomaga odparować szyby). Powtórzę więc ponownie, choć dotyczy większego Jelonka - w moim przypadku reagowanie czujnika wysokiego ciśnienia spowodowane było zbyt dużą ilością czynnika w układzie. Po oczyszczeniu i naładowaniu do określonego ciśnienia w danej temperaturze otoczenia (a nie jakiejś z góry założonej ilości czynnika) problem zniknął. Jest na to jakiś wykres w manualu serwisowym i jest to silna zależność więc sądzę, że warto się jej trzymać.

A jak ktoś lubi metodę prób i błędów to radziłbym zaprosić kogoś ogarniętego z dobrą maszyną do klimy (aby nie wpakować wilgoci...), ściągnąć i zważyć czynnik, załadować 100-200g mniej i poczekać na upały :)

Mnie taki zabieg (u znajomego) kosztował kilka lat temu 100zł. Pewnie niebawem go powtórzę a przynajmniej skontroluję czy nie ubyło czynnika. Poza gorszą wydajnością chłodzenia utrata smarowania byłaby już niebezpieczna dla sprężarki. No ale jest przecież też czujnik zbyt niskiego ciśnienia który w razie takiej sytuacji powinien wyłączyć sprężarkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniekii    2

kristofus

 

Miales problem zamrazajaca sie klima czy zbyt wysokim cisnieniem?

O jakim jeleniu piszesz?

U mnie w okolicy nikt nie chce przyjechac do maszyn tylko ty masz do nich dojechac a kombajnem w miasto to wiadomo 

I zostaje tylko serwis jelenia  do klimatyzacji

ale faktycznie o tym niepomyslalem ze wazniejsze jest cisnienie w ukladzie 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kristofus    11

Zamarzania nie zauważyłem ale też nie zaglądałem do parownika, jest pod siedzeniem pasażera (JD 9540).

Jak tylko w cieplejszy dzień zareagował czujnik wysokiego ciśnienia, komputer sypnął błędem i wyłączył sprężarkę przywiozłem znajomka z maszyną. W pierwszym lepszym warsztacie i tak to było trudne do zrobienia, maszyna miała krótkie przewody, króćce serwisowe wysoko i konieczne było podniesienie maszyny ładowarką.

 

Gdzieś znalazłem opinię, że zamarzanie też może być spowodowane przeładowaniem układu. U mnie przeładowany był na 100%, poprzedni właściciel "dobijał" jak się okazało niefachowo w sumie na moją prośbę, podczas testu przed kupnem klima się nie włączyła i podejrzewaliśmy niesprawność. Jak się później doczytałem w automacie sprężarka załącza się dopiero zdaje się od 15st. w kabinie, wtedy był chłodny deszczowy dzień i to spowodowało tzw. szukanie dziury w całym. Ale dzięki temu jest jakieś doświadczenie na przyszłość...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniekii    2

Jak ktos ma dalej problem z zamarzaniem klimatyzacji to moge pomoc  bo mam problem rozwiazany poprzez zamontowanie termostatu i nim sie steruje teraz temp i to dziala i na dodatek plynnie mozna dodawac iak i odejmowac temperature a stare pokretlo od regulowania temperatury jest ustawione na max na zimno bo zamontowany termostat ma pierwszenstwo

 

naprawil mi to AgroSerwis Pasłek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacolino    46

A taki temat: Posiada może ktoś instrukcję NAPRAW do JD1470?

Da się w jakiś sposób nabyć taką rzecz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacolino    46

Wartość ciśnienia oleju silnikowego na komputerze jest poprawna, natomiast na słupku zapala się czerwona kontrolka. Dowiedziałem się, że w tym modelu jest dwa czujniki ciśnienia oleju silnikowego, jednak nie mogę ich zlokalizować. Pomoże ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz1001    5

Witam czy warto kupić jd 1550 wts drugiej serii mały przebieg dobry stan, przeczytałem cały temat troche awari sie zdaza w tym kombajnie  ale z tego co widziałem to wiekszosc w młodych kombajnach serii pierwszej wiec pytam czy druga seria jest bardziej dopracowana? czy te problemy z elektryka i sieczkarnia wystepuja?? i czym rozni sie 1 seria od 2?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Acech
      Witam, 
      W w/w ciągniku mam problem z wałkiem WOM, zaraz po załączeniu stacyjki wyskakują poniższe błędy (oraz nie działa wałek WOM):
      BCU: 
      523813.01
      523811.01
      523812.01
      523814.01
      523806.01
      523815.01
      Znalazłem w sieci opis błędów i aby sprawdzić bezpiecznik F02 PLB/01 i 02 - za niskie napięcie na module mocy PC5. Wszystkie bezpieczniki w kabinie sa ok (natomiast bezpieczników o takich oznaczeniach nie znalazłem. Czy ktoś miał podobny problem lub ma dostęp do schematu? Na który pin sterownika ma wchodzić to napięcie? Czy to może jest uszkodzony sterownik BCU?  
      Z góry dziękuję za pomoc.
      GT
    • Przez Slavan
      Witam. Przymierzam się do zakupu john deera w540 z 2009r. Posiada ktoś taki i jest w stanie się wypowiedzieć na jago temat? Czy lepiej go odpuścić i wziąć 2256? Areał 110ha zbóż i 70ha qq.

    • Przez Bartusek2
      Witam mam pytanko jak oceniacie jd 6506 mam do kupienia takiego https://www.olx.pl/d/oferta/john-deere-6506-6510-szwecja-pewny-po-serwise-w-wanickim-piekny-opis-CID757-IDWIskM.html?search[filter_float_motor_hours%3Ato]=7000&search[filter_float_power%3Afrom]=90&search[filter_float_price%3Ato]=140000&search[order]=filter_float_price%3Adesc   i nie wiem co zrobić Z góry dzięki Pozdrawiam 
    • Przez Highlander54
      Witam
      Wie ktoś może jak kalibruje sie czujnik poziomu paliwa w john deere 1470? Wymieniłem go i teraz ciągle pokazuje minimalną ilość w zbiorniku i pokazuje się błąd z kalibracją czujnika
    • Przez Ursusss
      Witam John Deere 7430p 2007r
      Wszystko działało pięknie po włączeniu świateł włączyłem długie i wszystkie wyświetlacze zgasły odrazu go zgasiłem i teraz jak włączę zapłon to pika i wyświetla traktor z 2 przyczepami i włączają się awaryjne co to może być?? Pomocyyy
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj