Zaloguj się, aby obserwować  
mateusz731

Rewers elektro-hydrauliczny w NH T5050

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mateusz731    2

Mam ogromną prośbę i proszę o radę.

Jak można wyregulować rewers elektro-hydrauliczny w New Hollandzie T 5050 ?

Na chwilę obecną przy zmianie położenia przód tył strasznie szarpie ciągnikiem, zmiana nie jest płynna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
point    1

Tego sie chyba nie reguluje. Sprobuj zmieniac kierunak jazdy przy malym gazie i wyzszym biegu. U mnie zalatwia to sprawe szarpania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jak masz na garancji to serwis skalibruje :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz731    2

Gwarancja to się już dawno skończyła, ale dogadaliśmy się ze znajomym z serwisu i przyjechał i nam wyregulował ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

I jak on to robił? Mogą się przydać wskazówki dla innych użytkowników ;)

Ile normalnie by skasował servis za taką kalibrację?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Co do kalibracji sprzęgieł, to jest ona dość dobrze opisana w instrukcji obsługi.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmio    0

Zgadzam się z kolegą, w instrukcji jest dokładnie, sam rewers posiada trzy zakresy regulacji które wykonuje się dość szybko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
decybel8    0

witam ostatnio w moim t5050 teraz gdy mamy niskie temperatury to rewers gdy chce wrócić łopatkę na położenie jazdy do tyłu ale ona ciągle wyskakuje dopiero po jakiś dobrych kilku minutach zaczyna normalnie działać co może być przyczyną czy ktoś już z was przerabiał

Edytowano przez decybel8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mmarecki    0

Gumka przy kolumnie kierowniczej która chroni przed zabrudzeniami robi się sztywna i rewers wraca na neutralne położenie, u mnie zimą to norma jak trochę łapnie temperaturę to problem sam znika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo18    1

witam,
mam problemik z rewersem a mianowicie. Potrzebuje on regulacji ponieważ w pozycji neutralnej nie do końca rozłącza, trzeba przesunąć lekko w przód żeby rozłączył bieg. czy ktos wie jak go wyregulować? Przejrzałem instrukcje i o regulacji rewersa nic nie ma a jeśli ktoś ma zrobił by skan i wrzucił :) NH TD5050

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case-jxu-95    12

Posiadam od 4 lat bliżniaczy traktor case jxu o przebiegu 2100mh ,ostatnio traktor po włączeniu biegu i przesunięciu rewersu w przód bądz w tył pokazuje N i pika dzieje się to coraz częściej zwłaszcza gdy jest nie rozgrzany gdy go zgaszę i odpalę wszystko działa normalnie czujnik w siedzeniu mam zblokowany ponieważ 2 lata temu za te same objawy odpowiedzialny był właśnie on.Może ktoś z was przerabiał podobny problem i coś podpowie serwis twierdzi że to wina dzwigni rewersu .Traktor posiada skrzynię 24/24 napisałem miesiąc temu podobne zapyanie w temacie case jxu ,ale do dziś cisza ,może ktoś pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam. Po zrobieniu rewersu w neutralne polozenie ciagnik jedzie do tyłu. Po zaciagnieciu hamulca badz napotkaniu niewielkiej przeszkody zatrzymuje sie. Czy miał ktos podobny problem ? co z tym zrobic ?

Bede wdzieczny za odpowiedz.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez MiniMe
      Witam
      Jest to mój pierwszy post i jeżeli napisałem w niewłaściwym miejscu proszę o przeniesienie.
       
      Problem z ciągnikiem new Holland tl 90 mojego wujka, otóż podczas zapiętego przedniego napędu i wyjazdu pod górę bez obciążenia przednie koła szarpią. Traktor rok temu był na serwisie przedniego zawieszenia/napędu jednak większość czasu stał i dopiero niedawno to zauważyliśmy. Cofając pod wzniesienie nie ma tego problemu.
      Dodaje filmik na YT na którym dobrze widać szarpanie kół.
      https://youtu.be/xhUln87HBmg?si=ZtpdkLVKfo0AIcL8
      Pozdrawiam 
      Dawid 
    • Przez _Mechanic
      Szukam schematy elektrycznego do NH TL90, pomoże kto?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Poszukuję katalogu napraw do New Holland L95. Może ktoś posiada lub seri TL. Ponieważ chcę rozebrać przystawkę wom i chciałbym się dowiedzieć jak się zabrać do tego.
    • Przez _Mechanic
      czy w TL 90 blokada tylnego mostu jest załączona na stałe, a po odpaleniu cewka, elektrozawór rozłącza blokadę czy jest odwrotnie że blokada jest rozłączona a w momencie włączenie przyciskiem elektrozawór zapina blokadę?
      Mam wrażenie że jak ruszam to są ślady od obu kół jakby był załączona blokada. 
    • Przez Karolek1988
      Witam mam ciągnik fiat agri new Holland l85 1996r. W tamtym roku spaliła się instalacja. Została wymieniona na nową. W zimę mam problemy z odpaleniem ciągnika.na wiosnę wymieniony akumulator. Wiosna i lato odpala bez problemu. Zima przyjdzie jest problem. Jak dobrze podladuje Aku to złapie. Ale jak postoi tydzień to kręci ale nie załamuje. Podpompuje pompka paliwo. Z rury wydostaje się dym.jaka może być przyczyną. Dziś kręciłem kręciłem i nie odpalił. Rozrusznik pompa wtryski?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj