mac1974

szersze opony z przodu

Polecane posty

mac1974    0

Witam wszystkich forumowiczów. Mam zamiar zmienić w U912 opony przednie na 11.5/80 - 15 (balonówki rolnicze) z bieżnikiem prowadzącym . Wiąże się to również z wymianą felg. Mam pytanie do osób które posiadają takie koła jak się pracuje w polu. Chodzi mi o prace z agregatem i orkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akaku    79

Szersze sa lepsze bo tak nie zapadaja sie w ziemie. Eh zebym pomyslał zaraz przy kupnie opon to bym odrazu kupił balonówki i nowe felgi.


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Witam ja mam u Ursusa C-385 opony 10.5/80-15 i polecam takie ciągnik tak nie tonie na orce i na mokrym terenie lepsza amortyzacja przedniej osi polecam takie. Tylko w transporcie weżnie se z kakimi kapciami od 0.5l do 1l więcej niż na standardzie. Jeśli chodzi o agregat i o orke to są lepsze od tych normalnych. Pozdrawiam.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Ja kiedyś jak mi wyszczeliła to kupowałem w grene ale ze 5 lat temu.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wierzba1272    8

Poszukaj w sklepach rolniczych, hurtowniach opon itp.


UDZIELAM PORAD TYLKO NA FORUM!!!
JEŻELI POMOGŁEM, KLIKNIJ ZIELONĄ STRZAŁKĘ!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1531

ja mam w 912 DL z przodu opony 295/80/15.3. felgi sa cale przerabiane, do tych "niestandardowych" felg dospwany jest ta czesc z otwowrami na sruby od oryginalnej felgi. ciagnik swietnie sie prowadzi na tych oponach, na mokrym terenie nie wpada. http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/237041-ursus-912-dl-i-sipma-z-2791-farma-ii/ tutaj jest dobrze widac jak to jest zrobione. niestety na poczatku byla zle ustawiona zbierznosc i "zjadlo" mi bieznik na prawej oponie B) najchetniej to bym kupil jeszcze jeden komplet takich opon ale ciezko jest dostac taki rozmiar... http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/79445-ursus-912-de-luxe/ tutaj jeszcze miala dobry bieznik...

 

http://allegro.pl/opona-opony-11-5-80-15-3-11-5-80r15-3-11-5-80-15-3-i1172380390.html ten sam rozmiar co moje B)

http://allegro.pl/mitas-11-5-80-15-3-opony-rolnicze-11-5-80-15-3-i1174129241.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Napewno pasowałyby od kombajnu NEPTUN B) zagadaj z kims kto ma taki kombajn kup mu nowe 15 z bierznikiem jak w przyczepie a on niech Ci da te z kombajnu w paski B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    63

ursusy c385 de luxe maja takie opony orginalne posiadam takiego i w polu sa super leca po wiezchu nie zapadaja sie i sa super na mokre tereny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yoda    535

Ja w tym roku zmieniłem na takie koła. Kupiłem felgi w grene i koła 11,5-15,3 z bieznikiem jak w przyczepie po takie z prowadzącym to 2 razy tyle kosztują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mac1974    0

Felgi już mam. Teraz czekam na opony. Mają przyjść jutro. Zaraz po założeniu jazda w pole. Opiszę jak się pracuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yoda    535

Ja założyłem bo mam na nim tura i torfowe łąki więc przejechać się na standardowych praktycznie nie dało. Oprócz tego założyłem na tył radialne 18,4 r34 (miałem 16,9 diagonalne) i w porównaniu do zeszłego roku to jest niebo a ziemia B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mac1974    0

Jestem już po pierwszych pracach w polu. Różnica kolosalna. Ciągnik świetnie się prowadzi, dosłownie płynie po polu. Orka pługiem obrotowym 3 skibowym nie sprawia żadnych problemów. Bardzo ładnie trzyma kierunek. Mam miejscami bardzo ciężką ziemię (gliny). Ciągnik jest niesamowicie zwrotny. Przedtem przy zawracaniu koła przednie mocno się zatapiały i manewry były bardzo utrudnione. Jutro wchodzę z agregatem uprawowym. Naprawdę polecam, chociaż nie jest to tani interes.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem. W moim ursusie 1014 przednie koła od napędu schodzą się do środka.

Ździerą się bieżnik od zewnętrznej strony. na początku myślałem że to od orki ale to nie od tego.

Te koła się jakoś wyważa bo mam nowe opony i szkoda mi ich ? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    31

tych kół się nie wyważa, ale istnieje coś takiego jak ustawienie zbieżności. układ kierowniczy masz na jeden drążek łaczący oba koł przednie, czy dwa oddzielne do każdego koła?


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

W przypadku osi napędzanej ustawia się rozbieżność kół żeby właśnie nie zdzierało tak szybko opon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Takie ustawianie rozbieżności na nic może się zdać gdy będzie miał luzy na łożyskach zwrotnic.Może kolega cały czas jeździ w włączonym przednim napędem po utwardzonych placach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wyłączony mam przedni napęd a załączam go tylko wtedy gry pracuje w polu np: orka agregat . :)

mam jeden drążek łączący dwa koła :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ML1224    11

zgadzam sie ze stwierdzeniem ze nalezy ustawic zbieznosc/rozbieznosc :) u mnie w 1224 to pomoglo :) POZDRAWIAM :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
    • Przez Kredkizosi
      Witam koledzy potrzebije pomocy w porównaniu cen a więc do sedna pacjent ursus c385 
      Do zrobienia tuleja przedniej osi zwrotnice ok więc narazie nie ruszamy
      chłodnica bo ma wyciek więc upierał bym się przy lutowaniu bo ta nowa to trochę tandeta
      Na krzyżakach kierowniczych są lizy więc również do wymiany 
      Ponoć są urwane jakieś śruby mocujące chłodnice więc ewentualne wiercenie i wydobywanie gwintów 
      I yeraz pytanie przy takim zakresie prac może kosztować robocizna w warsztacie niezależnym czy to się bierze z godziny czy od dzieła 
       
    • Przez szyszka
      Witam posiadaczy ursusow z chlodnica oleju przekladniowego, chcialbym takowa zalozyc lecznieweim dokladnie gdzie siee wpiac ??? prosze o zdjecia jesli byla by taka mozliwosc . z gory dzieki . a takze Kto ma dodatkowy rozdzielacz hydrauliki zamontowany , w swoim mam tylk odwa gniazda szybkozlacz
      a potrzebuje jeszcze dwa . dzieki czekam na pomocne porady.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj