Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pytanie dot. dofinansowania, kredytu itp.

6 odpowiedzi na ten temat

#1 Share mariuszk988

mariuszk988

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 9 postów

Napisany 24 sierpień 2010 - 06:57

Pytanie dot. dofinansowania, kredytu itp. Witam, jestem na tym forum nowy, więc z góry przepraszam za wszelkie błędy ( z regulaminem się zapoznałem).
Przechodząc do rzeczy.
Chodziłem do zawodówki i z zawodu jestem hydraulikiem, niestety z przyczyn losowych gospodarstwo moich rodziców zostało przepisane na mnie gdy miałem 19 lat. Teraz mam 22. Mam 5 ha ziemi i za dużo na tym nie da się zarobić, więc pomyślałem, ze mógłbym kupic kombajn zbożowy, ale na to potrzeba z 50 tys. I pojawia się problem... wziąłem powypełniałem wszystkie papierki i chciałem wziąc kredyt hipoteczny pod całe gospodarstwo, wiadomo, że wszystkie budynki i maszyny rolnicze są warte więcej niż 50 tys. a mimo tego nie dostałem go bo jestem ni wiarygodny finansowo dla banku. Później poszedłem do ARiMR a tam mi powiedzieli, że nie ma opcji i żadnego dofinansowania nie dostanę, bo nie jestem z zawodu rolnikiem ( a znam przypadki osób, które nawet podstawówki nie mają skończonej i po 30 tys. z Unii ciągną) więc jak to jest?
Czy jest jakaś szansa, że udzielą mi gdzieś tego kredytu?
A może da się z Unii coś załatwić?

Przecież jakbym dostał ten kredyt, kupił kombajn to od następnego sezonu byłbym już bez problemu wypłacalny ( teraz zresztą też jestem).
Co możecie poradzić?

Z góry będę wdzięczny za wszelkie odpowiedzi.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Pytanie dot. dofinansowania, kredytu itp. Dzisiaj, 11:58
  •  

#2 Share hodowca94

hodowca94

Zaawansowany

• userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 475 postów

Napisany 24 sierpień 2010 - 07:12

Pytanie dot. dofinansowania, kredytu itp. 1.Jakie masz klasy ziemi.
2Po co ci kombain za 50 tysięcy na 5 h
3.Idzi na kurs na rolnika jest w taki w szkole rolniczej.