Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pytanie dla uwodzicieli


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
5116 odpowiedzi na ten temat

#1601 Share 13091993

13091993

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kwidzyn
  • Zainteresowania:Oczywiście praca na 80 ha , mój sprzęt muzyczny i rolniczy , oraz muzyka

Napisany 13 listopad 2008 - 18:55

Pytanie dla uwodzicieli ja z reguły unikam dziewic , bo nie wiedzą czego chcą . :D Niech ktoś inny wykona za mnie brudną robotę ;)
Wiosna nadchodzi !!! Mówisz masz ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie dla uwodzicieli Dzisiaj, 19:27
  •  

#1602 Share Pronar82a

Pronar82a

    Człowiek spełniający swoje marzenia

  • Members
  • PipPipPip
  • 631 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj. Lubelskie (Ulhówek)

Napisany 13 listopad 2008 - 21:11

Pytanie dla uwodzicieli Dziewice rozten tego to ciężka sprawa :D Bo ciągle a boli a boli, nie tak mocno, ja już nie chce itp i jeszcze krew cię na koniec zalewa ;)
Chłop ze wsi

#1603 Share michal1204

michal1204

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom/Bory Tucholskie

Napisany 13 listopad 2008 - 21:18

Pytanie dla uwodzicieli Oj ludzie piszecie o rzeczach o których nie macie pojęcia @Pronar82a a ta krew to pewnie leci jak z tętnicy ;);)

#1604 Share Rafal180

Rafal180

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sieradz
  • Zainteresowania:Wolność słowa na AF!!!!

Napisany 13 listopad 2008 - 21:18

Pytanie dla uwodzicieli heh.. widze że mamy tu paru lovelasów... heh
Więc dziewczyno powróć tu... ja tak proszę z całych sił Ooooooooooooooo
-------------------------------------------------------
Pozdrawiam wszystkich zakochanych i znawców tematu!!

#1605 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 13 listopad 2008 - 22:01

Pytanie dla uwodzicieli No tak, a jak tu nie brać dziewicy jak w gimnazjum pożadna dziewczyna przecież jescze nie była kuta, no chyba że to uprawia za piniądze jak to niektore koleżanki z klasy. Np: kolezanka z mojej klasy ale 2 lata starsza bo zimowała, przyszla do nas w zeszlym roku i my juz z nia sie zaznajomiliśmy, i tak mamy takie glupie grupy w klasie w poniedzialek i wtorek, tacy slabi uczniowie i lepsi w poniedzialek maja W-F a my testy a we wtorek my mamy W-F a lepsi angola. i u nas jest jedna dziewczyna na 7 chłopaków my z kumplem zgrana paczka tak lubimy czasami do jakiejś rozpustnej dziewczyny zaswirowac. I tak zaczeliśmy z nia zabawe przed szatnia :):D ona zaczeła pokazywac gdzie ma pieprzyki a kumpel wskazuje na poduszki powietrzne .a tam masz a ona. mam, a my, No to pokaz !! ;) a ona, nie tutaj, kumpel wyciaga portwel wyciaga 2 bezpieczniki i do mnie, który chcesz, jablkowy czy truskawkowy :) :) :) nie na ja myślałem że walne. Ale taki podryw to robimy przy laskach takich rozpustnych kiedy po nie udolnych kilku probach zarwania pożądnej dziewczyny nic nie wychodzi no to jak nam przejdzie ale najpierw znieczulenie Jakiś tam ,,Czar PGR" czy ,, Złotą renete" lub marconi czy nawet 200ml czystej na dwoch i jakoś się goi i wtedy troszke na drugi dzien już zaczynamy. I chociaż po takiej rozrywce moglem zapomnieć o moich 100 nieudanych probach przekonania Anki do mnie i tak wybrala tego kretyna, co ma nie tak w deklu, bez przesady, nie wiem jak ona moze lecieć na jego histiryjki jakiej to oni zadymy nie robili na mieście, oczywiście z calym slonikiem laciny podworkowej :) :angry:
Mój Wladimirec podbija świat

#1606 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 13 listopad 2008 - 22:07

Pytanie dla uwodzicieli

ja z reguły unikam dziewic , bo nie wiedzą czego chcą . ;) Niech ktoś inny wykona za mnie brudną robotę :D

znalazl sie wielki je...ka
Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#1607 Share grzesio31

grzesio31

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. lubelskie

Napisany 13 listopad 2008 - 22:53

Pytanie dla uwodzicieli @13091993
moze pochwalisz sie ile lasek zaliczyles bedac takim mlodym? bo przyznam sie ze ciekawi mnie ile "d*p" zaliczyl 15 letni chlopak... ;)

#1608 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 13 listopad 2008 - 23:09

Pytanie dla uwodzicieli

Dziewice rozten tego to ciężka sprawa :D Bo ciągle a boli a boli, nie tak mocno, ja już nie chce itp i jeszcze krew cię na koniec zalewa ;)

ciekawe jak by Tobie w ty_ek ladowali co wtedy bys mowil? znawcy sie znalezli.
Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#1609 Share Zetor5340

Zetor5340

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1063 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie
  • Zainteresowania:==Rolnictwo==

Napisany 13 listopad 2008 - 23:27

Pytanie dla uwodzicieli Mówić może by nic nie mówił ale za to problemy z chodzeniem by były ;)
"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

#1610 Share Pronar82a

Pronar82a

    Człowiek spełniający swoje marzenia

  • Members
  • PipPipPip
  • 631 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj. Lubelskie (Ulhówek)

Napisany 14 listopad 2008 - 06:45

Pytanie dla uwodzicieli

ciekawe jak by Tobie w ty_ek ladowali co wtedy bys mowil? znawcy sie znalezli.

To miało wyjść jak żart ale widocznie nie wyszło. Ale niektóre dziewczyny lubia jak sie je laduje w ty_ek. Malo jest już pożądnych dziewczyn, te co mają po 15 lat sa już po parenaście razy zaliczone
Chłop ze wsi

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie dla uwodzicieli Dzisiaj, 19:27
  •  

#1611 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 14 listopad 2008 - 12:32

Pytanie dla uwodzicieli @Pronar dobrze gada polać, mu, mało jest już takich jest i od czasu do czasu trzeba się im przypodobać, bo jak jakaś normalna jest, to olewa kazdego bauera wielkim strumieniem z kazdej strony. A ja ich kurna nie rozumie za ch*** Co to robi że to jest rolnik, lekarz, strazak , czy nawet ksiądz, (bo i takie przypadki się zdarzą) Nie, rolnik zawsze i wszedzie musi mieć przeje**** myślą że bedą musialy nie wiem co robić i wogole. Na nie nie działa to co w telewizji gadaja, jak to rolnik ma dobrze i wogóle (propaganda miastowych o tych wszystkich dotacjach) na laski nawet to nie zadziała. Kidyś, mialem z jedną koleżanka dyskusje, ktora skonczyła się na dywaniku u dyrci. Bo mamy u nas takiego kolege w klasie, który na luzie, podejdzie se do laski, normalnie se ją przytuli i wogóle bajera. Mówie. Patrz, ten to sobie podejdzie do takiej, przytuli ją i jest git, jak ja bym coś takiego zrobił to by kurna afera była ,ze jakiś zbok. A ona. Bo on jest kims a ty nikim, bo będziesz rolnikiem dlatego. A mówie, No i co z tego, bo co bo on jeździ na zawody, w wojewódzki szczebel sie zalapał to jest, boss?? i wtedy juz mnie tak ruszyło: Weź mnie kobieto nie wkur**** to że dajesz tu i tam bo taka prawda, to nie znaczy że bedziesz mi ubliżać szmato. skończyło się rozmowa, u dyry, i rodzice przyjechali, w domu to mi pogratulowali, jak bronie tego szlachetnego zawodu. I tak powinno być. I ja kończe z dziewczynami bo po co mam cenny czas tracic nawet na taką na jeden wieczorak na dysce bo i tak nie poderwe wiec, narazie luz i więcej czasu poświęce na prace ;) :D A co do tego powiedzial pronar sa kilkanaście razy zaliczone, moja dziewczyna jedna, przed slynną Anią, po prosty, zaczeła się grzmocić z kolegą z jej wioski. Zrobiła mu prezent na 18 urodziny, na boisku w lesie :angry: :angry: :angry: Myślałem że. ahh szkoda gadać, teraz to juz sie takie rzeczy dzieją
Mój Wladimirec podbija świat

#1612 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 14 listopad 2008 - 13:12

Pytanie dla uwodzicieli @UrsusCzesio ja ci tylko tyle doradze, jak masz 15lat to zajmij sie szkola a te panienki to narazie olej, one niech sie wygrzmoca za mlodu bo potem jak dorosna to sa dobrymi zonami. Ale wy szybko oceniacie nas, bo da no to jest juz kur**a, a popatrzcie na siebie jacy wy jestescie tylko szukacie zeby wyrab_ c jakas poznana.
Zreszta jedne lubia to i traktuja jak sport a inne nie.
Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#1613 Share igorass

igorass

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 482 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 listopad 2008 - 13:27

Pytanie dla uwodzicieli Popieram słowa @banan575 na te sprawy będziecie mieli jeszcze czas, @UrsusCzesio tylko nie zostań przez jakąs koleżankę mizoginem przypadkiem, bo możesz w pewnym momencie zmarnowac szansę na naprawdę udany związek ;) A jeśli chodzi o tą koleżankę z którą się pożarłeś to też się nie przejmuj, na rzeczywistą ocenę wartości człowieka też trzeba dojrzeć, ja mając tyle lat co Ty gdybym powiedział w swojej klasie że chcę zostać rolnikiem(uczyłem się i uczę w Warszawie) zostałbym zmieszany z błotem przez rówieśników a teraz na studiach wszystkim mówię: "Zrobię magistra i łapię za pług" i jakoś nikt mnie już nie wyśmiewa, co więcej w wielu osobach wzbudzam podziw.

#1614 Share 13091993

13091993

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kwidzyn
  • Zainteresowania:Oczywiście praca na 80 ha , mój sprzęt muzyczny i rolniczy , oraz muzyka

Napisany 14 listopad 2008 - 14:28

Pytanie dla uwodzicieli Jako dziewczyn to było tego trochę . A jeśli godzi o te sprawy zaliczyłem 9 razy i każdy był z inną .

grzesio31 sam pewnie nie możesz nic wyrwać to się nie wtrącaj .

Nie pisz posta pod postem, używaj opcji EDIT!

Edytowany przez krolikNH, 14 listopad 2008 - 16:44.
Łączenie postów

Wiosna nadchodzi !!! Mówisz masz ;)

#1615 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 14 listopad 2008 - 14:38

Pytanie dla uwodzicieli

Jako dziewczyn to było tego trochę . A jeśli godzi o te sprawy zaliczyłem 9 razy i każdy był z inną .

hehe. a teraz jedna zasadnicze pytanie.
CZY NA TRZEZWO CZY JAK PANNA BYLA PO WPLYWEM ALKOHOLU CZY INNYCH SRODKOW?

Bo zaliczyc panne jak jest pijana to wstyd sie przyznac.

A wiekszosc z was chlopakow jest mocna wtedy jak cos wypijecie to wielcy z was gieroje.
Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#1616 Share grzesio31

grzesio31

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. lubelskie

Napisany 14 listopad 2008 - 14:41

Pytanie dla uwodzicieli @13091993
to musisz byc za***iscie dobry skoro zadna z tych twoich 9 lasek nie chciala tego z toba powtorzyc...

#1617 Share igorass

igorass

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 482 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 listopad 2008 - 15:00

Pytanie dla uwodzicieli Ludzie dajcie spokój, przypominam jaki tytuł ma ten wątek: "Pytanie dla uwodzicieli" jeszcze trochę i będzie można go zatytułować "Falliczno - waginalne dywagacje" ;)

#1618 Share banan575

banan575

    Najwyzsza Izba Kontroli

  • Members
  • PipPipPip
  • 3057 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:ze znowu? to nie Ja!

Napisany 14 listopad 2008 - 15:26

Pytanie dla uwodzicieli

Witam
Byc moze temat zostanie usuniety, ale chce pomoc pronarowi5135 (no sobie moze tez ;))
mianowicie, jakie Wy macie sposoby na poderwanie dziewczyny (jak to robicie)??
Czy sa jakies sprawdzone na to sposoby. A moze ,,panie uzytkowniczki" pochwala sie co na nie dziala (kasztanka) :D

To ja postaram sie odpowiedziec w imieniu dziewczyn i swoim. MI sie podoba chlopak otwarty rozgadany usmiechniety. Ja niepatrze na jego BMW albo AUDI.Niemusi tez uzywac drogich perfum ani szmat . Chlopak ma byc soba. Ma niepalic a jak juz przychodzi na podryw pod wplywem alkoholu to szkoda gadac. A co dziala na panow???
1-ladna buzia
2-duze cycki
3-ladnie ubrana dziewczyna.
Jeszcze to zalezy od pytania o jakie sposoby chodzi??? czy po to zeby poderwac dziewczyne i z nia juz byc, czy tylko po to zeby wyruch...c?
Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

#1619 Share quercus

quercus

    emerytowany moderator

  • V.I.P.
  • rank
  • 1622 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 listopad 2008 - 15:39

Pytanie dla uwodzicieli

@13091993
to musisz byc za***iscie dobry skoro zadna z tych twoich 9 lasek nie chciala tego z toba powtorzyc...



Brawo ;)

Ale weźcie trochę cenzurujcie sie. Bo przestaje sie ten temat przyjemnie czytać...
,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie dla uwodzicieli Dzisiaj, 19:27
  •  

#1620 Share Matey

Matey

    Bad Moderator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 5198 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie ;)

Napisany 14 listopad 2008 - 16:28

Pytanie dla uwodzicieli Dokładnie ostatnie pare stron to dośc nie miła wymiana zdań, jak tak pójdzie dalej to temat na jakiś czas zostanie zamkniety... a chyba tego nie chcemy ;)

KS Falubaz


Podobne tematy