Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pytanie dla uwodzicieli


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
5116 odpowiedzi na ten temat

#941 Share tumek19

tumek19

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 411 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Puszczykówiec/powiat grodziski/Wielkopolska
  • Zainteresowania:motoryzacja, majsterkowanie, rolnictwo

Napisany 08 kwiecień 2008 - 20:00

Pytanie dla uwodzicieli Papierosy to też zdradliwy przyjaciel. Wyciaga od ciebie kase, zdrowie i czas. A ty musisz cały czas z nim chodzic.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie dla uwodzicieli Dzisiaj, 23:44
  •  

#942 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 08 kwiecień 2008 - 20:01

Pytanie dla uwodzicieli

No i to przez jaką laske i jakie gospodarstwo ma kurde tam to zawsze robota była. PS ale nie żadne zioło tylko narmalne mocne

Ehh... a za jakiś czas dopiszesz sie do tego tematu http://www.agrofoto....blem-t3640.html i bedziesz zły nie na dziewczyne tylko na siebie. Najgorsze jest to że większość ucieka właśnie w używki, i potem jest lipa bo z biegiem czasu motyw sprawczy wyparowuje a nałóg zostaje...

#943 Share Rafal180

Rafal180

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sieradz
  • Zainteresowania:Wolność słowa na AF!!!!

Napisany 08 kwiecień 2008 - 20:17

Pytanie dla uwodzicieli

@Nitram92
to bardziej sadystyczne niż przestraszyć strusia na betonie,

hahahah :D :) to było dobre :D Panowie nie ma sie czym smucić jeszcze całe życie przed wami :) jeszcze poznaci tyle dziewczyn :) .Ja osobiście miałe kilka dziewczyn ale niegdy nie przeżywałem rozstań :) trzeba iśc twardo do przodu i nie odwracać sie za siebie :) :)
Więc dziewczyno powróć tu... ja tak proszę z całych sił Ooooooooooooooo
-------------------------------------------------------
Pozdrawiam wszystkich zakochanych i znawców tematu!!

#944 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 08 kwiecień 2008 - 20:21

Pytanie dla uwodzicieli

To ty na gospodarke leciałeś a nie na nią xD Bez urazy ;]


Mówie tylko że ma fajną gospodarke i specjalnie poszłem z nim p-ogadać czy by mnie nie wziął do roboty wiadomo żeby być bliżej niej bo ona fajna a sram na tą gospodarke tylko chodzi że ona była z gospodarstwa czyli dlamnie to też jest ważne żeby nie była z miasta
Mój Wladimirec podbija świat

#945 Share bartus16

bartus16

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1285 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 kwiecień 2008 - 20:22

Pytanie dla uwodzicieli @rafal180 dobrze gada nie trzeba sie mazac tylko robic swoje i isc dalej w zycie....
Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

#946 Share tomb2

tomb2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 505 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 kwiecień 2008 - 20:32

Pytanie dla uwodzicieli Ehh kto nie był poważnie zakochany niech nie chrzani bez sensu... jeżeli kogoś kochasz jesteś w stanie zrobić dla tej osoby WSZYTSKO naprawde WSZYSTKO, macie racje trzeba sie jakoś wkońcu ogarnąć i wrócić do żywych ludzi :D Cóź żal i rozpacz pozstanie pewnie we mnie na długo ale jakoś to musi być... chocaż jeszcze 5 dni temu nie chciało mi sie życ uwierzcie... :D
Ciesz się każdą chwilą życia...

#947 Share Rafal180

Rafal180

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sieradz
  • Zainteresowania:Wolność słowa na AF!!!!

Napisany 08 kwiecień 2008 - 20:33

Pytanie dla uwodzicieli Aha ... i pamietajcie niegdy nie wchodzcie do tej samej rzeki :D :D (chodzi mi o dziewczyny). Sam ostatnio miałem taka historie :) byłem z dziewczyną4 miesiące i jakos tak wyszło ze sie rozstalismy.... no i po jakimś czasie znowu do siebie wruciliśmy. No i to było najgorsza rzecz jaką zrobiłem :) . nie ma sie co mazać trzeba być twardym :) :)
Więc dziewczyno powróć tu... ja tak proszę z całych sił Ooooooooooooooo
-------------------------------------------------------
Pozdrawiam wszystkich zakochanych i znawców tematu!!

#948 Share Adik_ziel

Adik_ziel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódz(Olechów)
  • Zainteresowania:Rolnictwo i Motocross ;)

Napisany 08 kwiecień 2008 - 20:36

Pytanie dla uwodzicieli Ja raz chyba z 5 razy sie rozchodziłem i zchodziłem z laską ale wtedy byłem szczeniak ale tera jesteśmy przyjaciółmi ;]
«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

#949 Share karolbor1985

karolbor1985

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Brzeźno pow Człuchów pomorskie

Napisany 10 kwiecień 2008 - 19:23

Pytanie dla uwodzicieli witam jestem tu od niedawna... moim zdaniem dziewczyny i tak nie zechcą chłopaka rolnika... w końcu mamy ere kobiet wyzwolonych i wiele też telewizja i pozostałe media kreuja, przykra prawda:(
być kimś być sobą... kochanym być...
-U-R-S-U-S- polubisz każdą drogę:)

#950 Share Matey

Matey

    Bad Moderator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 5199 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie ;)

Napisany 10 kwiecień 2008 - 19:28

Pytanie dla uwodzicieli

witam jestem tu od niedawna... moim zdaniem dziewczyny i tak nie zechcą chłopaka rolnika... w końcu mamy ere kobiet wyzwolonych i wiele też telewizja i pozostałe media kreuja, przykra prawda:(

Mój znajomy coś o tym wie :D Ale są kobiety co w ich życiu nie liczy sie tylko kasa kasa kasa, a doceniają to co "tapety" uznają , za "obrzydliwe"

KS Falubaz


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie dla uwodzicieli Dzisiaj, 23:44
  •  

#951 Share tumek19

tumek19

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 411 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Puszczykówiec/powiat grodziski/Wielkopolska
  • Zainteresowania:motoryzacja, majsterkowanie, rolnictwo

Napisany 10 kwiecień 2008 - 19:32

Pytanie dla uwodzicieli

witam jestem tu od niedawna... moim zdaniem dziewczyny i tak nie zechcą chłopaka rolnika... w końcu mamy ere kobiet wyzwolonych i wiele też telewizja i pozostałe media kreuja, przykra prawda:(


Niekoniecznie musi tak byc. Mam kumpla co ożenił sie z kobietą z miasta(ma wyższe wykształcenie, jest na kierowniczym stanowisku) a on z wykształcenia technik leśnik i hoduje sobie teraz świnki.... :D

#952 Share Kasztanka

Kasztanka

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 237 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Warmia
  • Zainteresowania:szerokie

Napisany 11 kwiecień 2008 - 00:16

Pytanie dla uwodzicieli Pozostaje Wam, wszyscy wzgardzeni, odrzuceni pozwolić sobie przeżyć te ogarniające Was nieprzyjemne uczucia, z których zazwyczaj jedno jest dominujące... :D

W takich sytuacjach, jakie opisywaliście przychodzi mi na myśl jedno - albo dwie strony są sobą zainteresowane - albo nie; albo chcą ze sobą być - albo nie; albo zależy im na sobie - albo nie. Innej opcji nie ma . Jak się kocha - nie ma czegoś pośredniego, nie ma niejasnych sytuacji.

Powiedziałabym - strzeżcie się "znikających punktów", tzn. dziewczyn, które co pewien czas się z Wami rozstają, by za pewien czas znów powrócić. One być może potrzebują Waszej uwagi, adoracji (gdy tymczasem inny chłopak nie poświęca im zainteresowania), co nie oznacza, że chcą tworzyć z Wami związek. Poza tym skoro one wiedzą, że jesteście w stanie zrobić dla nich wszystko - wykorzystają Was, będą Wami świetnie manipulować i w konsekwencji przestaną Was szanować :D .

Szanujcie siebie chłopaki i nie bądźcie na każde zawołanie.

#953 Share karolbor1985

karolbor1985

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Brzeźno pow Człuchów pomorskie

Napisany 11 kwiecień 2008 - 07:37

Pytanie dla uwodzicieli Może i w tym co piszesz (do Kasztanki) jest sporo prawdy... ale jesli dziewczyna z którą sie rozstałem chce się dalej jednak spotykac ale np nie żeby ciągnąc kase itd tylko porozmawiać jak kiedyś to chyba jest to inna sytuacja... a dziewczyny... chłopak spokojny wpadnie taki jeden drugi oszołom odbije dziewczyne, ona mnie nie chce a potem taka ryczy że kazdy to świnia, że jej nie chcą... to jest dopiero porojona sytuacja... a jak sie złowiek zaoferuje choćby głupi spacer to wymówki... dodam,że nie szukam jakiejś kury domowej bo wielu raczej poszukiwania w tym kierunku prowadzi...
być kimś być sobą... kochanym być...
-U-R-S-U-S- polubisz każdą drogę:)

#954 Share abuk14

abuk14

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 11 kwiecień 2008 - 18:44

Pytanie dla uwodzicieli A ja co powiem Tomb, że byłem w podobnej sytuacji i tak samo sie czułem, ale działo się to w żniwa. Pierwsze dni były g*wniane, ale gdy była robota to się o tym tak nie pomyślało. Później jakoś wytrzymałem, ale mówię Ci przetrzymaj jakoś te dni, nie poddawaj się, żeby nie zrobić czegoś co będziesz żałował.
A wam młodsi koledzy radzę, abyście zastanowili się przed napisaniem w tym temacie. Poczekajcie troszkę czasu i wasze poglądy na ten temat diametralnie się zmienią.
Biologia... :D

#955 Share Chota

Chota

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1049 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 14 kwiecień 2008 - 08:34

Pytanie dla uwodzicieli Hej troche mnie nie bylo na AF kompiuter mi sie muli i te sprawy.No dobra poznalem niedawno dziewczyne co prawda ma ,,tylko 13 hektarow" :D ale to nic zarcik.

Dobra sprawa polega na tym ze mam narazie tylko jej numer telefonu i mieszka no troche daleko odemnie
i raz z nia juz pisalem ale to tylko z 5 minut i tak sobie mysle ze mozna by bylo troche pogadac popisac przez telefon oczewiscie
tylko niewiem co napisac i w tym problem bo raczej nienapisze na poczatek np hej co robisz czy dasz mi numer swojego gg i inne tego typu

dobra co waszym zdaniem powinienem zrobic jak zaczac rozmowe
URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

#956 Share bartus16

bartus16

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1285 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 kwiecień 2008 - 09:09

Pytanie dla uwodzicieli witam poprostu pisz to co myslisz.... jak ci sie podoba to jej to napisz poprostu. dziewczyny lubia jak sie im mowi czule i mile slowka
na poczatek napisz jej co u niej przedstaw sie i takie tam..... pozniej przejdz do konkretów
bedzie dobrze jak cos to pisz narty :D
Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

#957 Share marcin974

marcin974

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3082 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice włocławka

Napisany 14 kwiecień 2008 - 15:54

Pytanie dla uwodzicieli No panowie idzie wiosna to i temat sie rozkręca :D
Tak trzymać :D

Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047


#958 Share fenomen1990

fenomen1990

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 117 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 kwiecień 2008 - 16:01

Pytanie dla uwodzicieli

witam poprostu pisz to co myslisz.... jak ci sie podoba to jej to napisz poprostu. dziewczyny lubia jak sie im mowi czule i mile slowka
na poczatek napisz jej co u niej przedstaw sie i takie tam..... pozniej przejdz do konkretów
bedzie dobrze jak cos to pisz narty :D

mówisz jak byś był dziewczyna hahahah, a nie każda lubi miłe i czułe słówka zdarzają się wyjątki

#959 Share Nitram92

Nitram92

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 100 postów

Napisany 14 kwiecień 2008 - 16:32

Pytanie dla uwodzicieli Tak tak, zdarzaja sie wyjątki, Np ja lubie czułe i miłe słówka;p;D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie dla uwodzicieli Dzisiaj, 23:44
  •  

#960 Share Chota

Chota

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1049 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 14 kwiecień 2008 - 18:19

Pytanie dla uwodzicieli tylko jagbym jej napisal ze mi sie podoba to mola by przeczytac jej siostra jej siostra powiedziala by mamie mama mojej rodzince i tak dalej az by sie cala rodzina zemnie smiala
URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Podobne tematy