Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pytanie dla uwodzicieli


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
5116 odpowiedzi na ten temat

#621 Share zetor

zetor

    Moderator bez Pola... ;)

  • V.I.P.
  • rank
  • 1830 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska

Napisany 28 lipiec 2007 - 22:40

Pytanie dla uwodzicieli

może poprostu ma inne priorytety - a tak zabawię sie teraz w psycholożkę i napisze tylko ze ta dziewczyna która ci się podoba to :

- jest ładna (no zależnie od gustu)
- dobrze sie uczy
- jest dobrze wychowana (chyba rozumiecie co mam na mysli)
- i pracowita jest jeszcze chociaż może nikt jej o to nie podejzewa :)

no i jak zgadłam


1.tak w 100% tu sie nie mogłas pomylić :)
2.całkiem dobrze chociaż nie jest geniuszką :)
3.napewno
4.czy ja wiem :)...może

ten opis to całkiem pasuje do mojej innej koleznaki(bardzo dobrej trzeba powiedzieć) tylko ze jest starsza ode mnie mieszka jeszcze dalej i na początku znajomosci jak gadaliśmy o jakimś jej amancie to mi powiedziała ze nie mam u niej szans choć nie okazywałem jej że sie nią interesuje.ale nie żałuje bo dobrze między nami sie układa i nawet czasami rozmawiamy o tamtej dziewczynie :)

Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie dla uwodzicieli Dzisiaj, 03:47
  •  

#622 Share Raczo

Raczo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Płock

Napisany 28 lipiec 2007 - 22:42

Pytanie dla uwodzicieli I tak może być bo w końcu "Pozory mylą" , ale mam nadzieje, że nie w moim przypadku :) . Ja będę leciał w kime. Pa.

Park: NH T6.155, NH TL100, Zetor Proxima 8441 + TL 220SL, Zetor 7211, Ursus 3512, Ursus C-330, Manitou MLT 633, Bizon Z056 Super, Bizon Z058 Rekord...


#623 Share zetor

zetor

    Moderator bez Pola... ;)

  • V.I.P.
  • rank
  • 1830 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska

Napisany 28 lipiec 2007 - 22:45

Pytanie dla uwodzicieli oby sie tak nie okazało ale kilka takich hrabianek znam i omijam je z daleka :)

Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user


#624 Share marcin974

marcin974

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3082 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice włocławka

Napisany 29 lipiec 2007 - 09:46

Pytanie dla uwodzicieli

ehh...zaprosic to jedno a żeby sie zgodziła to dwa :) jej rówiesniczki miały już po 5 menów a ona zadnego taka oporna czy ostrożna? heh...

wiec ja pomoge, bracie utrzymoj z Nia kontakt, ona w pewnym momencie cos poczoje... ...i.... jak Cie ,,lyknie" to.....
to tak jak bys byl na rybach.... Siedzisz, siedzisz i nic, patrzysz na splawik (nie wiem jak to sie u was mowi) no i tak z czasem zaczyna Ci cos brac i w pewnym momencie jak Cie chwyci to ciagniesz i jest twoja ooooooo czlowieku nawet lepiej ze nikogo nie miala do tej pory :)
troche dluzsza droga ale kto wie -to mozy byc Twoja (Wasza) ostatnia
powaznie!! :)

Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047


#625 Share Bamboocha

Bamboocha

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 492 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Ostrołęki

Napisany 29 lipiec 2007 - 09:56

Pytanie dla uwodzicieli dobre z tymi rybkami heh
http://www.youtube.c...er/michalqaz123 <------ Moje dzieła :)Polecam!!!

#626 Share gomez104

gomez104

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gołymin
  • Zainteresowania:Le parkour no i pożadne bestie marki Fendt

Napisany 29 lipiec 2007 - 10:50

Pytanie dla uwodzicieli A mi sie Basiutka20 podoba i coz poradzic kurde no tak ladnej dziewczyny to jeszcze nie widzialem ale coz poradzic ma boya a nie chcial bym z nim miec doczynienia ale pomazyc zawsze mozna :)

#627 Share marcin974

marcin974

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3082 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice włocławka

Napisany 29 lipiec 2007 - 10:56

Pytanie dla uwodzicieli

A mi sie Basiutka20 podoba i coz poradzic kurde no tak ladnej dziewczyny to jeszcze nie widzialem ale coz poradzic ma boya a nie chcial bym z nim miec doczynienia ale pomazyc zawsze mozna :)


Ty komu ona sie podoba to przestan (wszyscy dobrze wiemy -wszystkim) :)
a co myslicie -admini tez ,,na Niej" trenowali oko :)


wiec ja pomoge, bracie utrzymoj z Nia kontakt, ona w pewnym momencie cos poczoje... ...i.... jak Cie ,,lyknie" to.....
to tak jak bys byl na rybach.... Siedzisz, siedzisz i nic, patrzysz na splawik (nie wiem jak to sie u was mowi) no i tak z czasem zaczyna Ci cos brac i w pewnym momencie jak Cie chwyci to ciagniesz i jest twoja ooooooo czlowieku nawet lepiej ze nikogo nie miala do tej pory :)
troche dluzsza droga ale kto wie -to mozy byc Twoja (Wasza) ostatnia
powaznie!! :)

aaaaaaaa ...i zapomnialem dodac....
,,z ostrożna to i z polozną można" :) :) :) :)

Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047


#628 Share zetor

zetor

    Moderator bez Pola... ;)

  • V.I.P.
  • rank
  • 1830 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska

Napisany 29 lipiec 2007 - 12:58

Pytanie dla uwodzicieli hehe jakoś to bedzie bywalo gorzej :)

Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user


#629 Share Basiutka20

Basiutka20

    Użytkownik

  • V.I.P.
  • rank
  • 92 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Koniec Dębiec

Napisany 29 lipiec 2007 - 13:42

Pytanie dla uwodzicieli

A mi sie Basiutka20 podoba i coz poradzic kurde no tak ladnej dziewczyny to jeszcze nie widzialem ale coz poradzic ma boya a nie chcial bym z nim miec doczynienia ale pomazyc zawsze mozna :)


no sorki ale w tym kraju bigamia jest karalna :)
Żeby człowiek był syty musi bardzo dużo miesa jeść - ale mnie sie robic nie chce bo do miasta wyjechała cała wieś - więc ja protestuje, wiecej nic nie wychoduję !!! - ja jestem Rolnik, Rolnik, Rolnik sam w dolynie !!! :P

#630 Share marcin974

marcin974

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3082 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice włocławka

Napisany 29 lipiec 2007 - 14:58

Pytanie dla uwodzicieli

no sorki ale w tym kraju bigamia jest karalna :)

no kolega dobrze tematu nie przczytal i nie wie ze na AF jest user o loginie gorbaczow i ktory dobrze plombuje :) :) :)

Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie dla uwodzicieli Dzisiaj, 03:47
  •  

#631 Share Basiutka20

Basiutka20

    Użytkownik

  • V.I.P.
  • rank
  • 92 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Koniec Dębiec

Napisany 29 lipiec 2007 - 15:03

Pytanie dla uwodzicieli

no kolega dobrze tematu nie przczytal i nie wie ze na AF jest user o loginie gorbaczow i ktory dobrze plombuje :) :) :)


kurcze - czego to sie człowiek z internetu nie dowie - on plombuje a ja w piątek do dentysty musiałam iść :)
Żeby człowiek był syty musi bardzo dużo miesa jeść - ale mnie sie robic nie chce bo do miasta wyjechała cała wieś - więc ja protestuje, wiecej nic nie wychoduję !!! - ja jestem Rolnik, Rolnik, Rolnik sam w dolynie !!! :P

#632 Share marcin974

marcin974

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3082 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice włocławka

Napisany 29 lipiec 2007 - 15:26

Pytanie dla uwodzicieli

kurcze - czego to sie człowiek z internetu nie dowie - on plombuje a ja w piątek do dentysty musiałam iść :)

ale marek nie w tej kategorii :) :) :) :)

Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047


#633 Share gomez104

gomez104

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gołymin
  • Zainteresowania:Le parkour no i pożadne bestie marki Fendt

Napisany 29 lipiec 2007 - 15:30

Pytanie dla uwodzicieli A moze wszyscy tak ladnie poprosmy Basiutke20 zeby nowe foty wstawila specjalnie dla agrouzytkownikow.To ja zaczne proszęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęę :)

#634 Share marcin974

marcin974

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3082 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice włocławka

Napisany 29 lipiec 2007 - 15:31

Pytanie dla uwodzicieli

A moze wszyscy tak ladnie poprosmy Basiutke20 zeby nowe foty wstawila specjalnie dla agrouzytkownikow.To ja zaczne proszęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęę :)

no to ja tez proszęęęęęęęęęęę :)

Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047


#635 Share soltys

soltys

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podkarpacie

Napisany 29 lipiec 2007 - 15:48

Pytanie dla uwodzicieli no i ja jak koledzy - proszęęęęęęęęęęęęęęęę :)

#636 Share kris14

kris14

    Stary Kombinator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 7069 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PWR

Napisany 29 lipiec 2007 - 15:55

Pytanie dla uwodzicieli Dołączam się do prośby kolegów
proszęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęę

#637 Share marcin974

marcin974

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3082 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice włocławka

Napisany 29 lipiec 2007 - 18:10

Pytanie dla uwodzicieli

Tomasz:D

okey :) :)

Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047


#638 Share zetor

zetor

    Moderator bez Pola... ;)

  • V.I.P.
  • rank
  • 1830 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska

Napisany 29 lipiec 2007 - 19:56

Pytanie dla uwodzicieli ile af ludzi połączy :)

Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user


#639 Share marcin974

marcin974

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3082 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice włocławka

Napisany 29 lipiec 2007 - 20:04

Pytanie dla uwodzicieli

ile af ludzi połączy :)

wiecej polaczy jak rolnik dowie sie cos pozytecznego z forum :)
Sorki ja zakladalem ten niewinny temat :) <-------- :) :)

Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie dla uwodzicieli Dzisiaj, 03:47
  •  

#640 Share Sebastian

Sebastian

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 791 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie
  • Zainteresowania:Produkcja roślina i technika z nią związana

Napisany 29 lipiec 2007 - 20:47

Pytanie dla uwodzicieli a mam takie pytanko o czym mozna pogadac z dziewczyna :?: :rolleyes: tylko tak dokladnie :lol: eby nie bylo odpowiedzi o wszystkim ;)

Podobne tematy