Skocz do zawartości




Reklama



Ursus c360regulacja zaworów


  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie
5 odpowiedzi na ten temat

#1 pawlosb

pawlosb

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 16 sierpień 2010 - 16:42

Witam, tak jak w temacie i opisie :)
Zmieniałem uszczelki pod głowicami bo z jednej jakoś woda uciekała. No i "przekopałem forum i po goglowałem ale nie znalazłem instrukcji jak wyregulować zawory"

Wiem że praca zaworów jest 1-3-4-2
Odkręciłem przewody od pompy paliwowej i jeśli na 1 pojawi się paliwo to tłok jest w GMP trzeba ustawić luz na 0,2 na wydechowym i ssącym (tylko który to który ;[)
i co dalej ??

Proszę o odpowiedź dziękuje.

#2 seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4780 postów
  • 11353504
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 16 sierpień 2010 - 16:48

Długa dzwignia zaworu wydechowy a krótka ssący. Luz to wydech 0,3 a ssący 0,2. Jak masz odkręcone przewody od pompy to prosta sprawa. Daj gaz na maksa i ustawiaj zawsze zawory na cylindrze do którego w danym momencie podaje pompa paliwo.
KPK Kumurun Team

#3 pawlosb

pawlosb

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 16 sierpień 2010 - 16:59

:) i tak zrobiłem, niby ok ale coś zaczęło lekko stukać jakby w 3 albo 4 ;[

#4 Domin902

Domin902

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów
  • 12215745
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska-Machcin
  • Zainteresowania:Maszyny rolnicze!!!
    Bizon!!!Ursus!!!

Napisany 16 sierpień 2010 - 17:51

jeżeli chcesz fachowo ustawić luz zaworowy to wpisz w google instrukcja napraw Ursus C-360

i na pewno będzie do pobrania na chomikuj.pl w formacie pdf i za free

sam tak pobrałem ją miesiąc temu
Kierownicę ujął w dłoń, Przeżegnał się, beret na skroń, W stacyjce kluczyk raz i dwa, I spalin kłąb i silnik gra. Już na polu za łanem łan, I wykonany za planem plan. A w sercu radość albo gniew. Słoneczko mu gdzieś zza drzew!!!

#5 seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4780 postów
  • 11353504
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 16 sierpień 2010 - 18:15

Zapal silnik i popuszczaj pokrywki zaworów. Czasem zdarzy się że podkładka na sprężynie opiera się o pokrywkę i słychać to właśnie jak stuk.
KPK Kumurun Team

AgroFoto

  • Reklama AgroFoto
  •  

#6 drejsyk

drejsyk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 109 postów
  • 13762558
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachód

Napisany 16 sierpień 2010 - 18:41

Wystarcz wpisac instrukcja.
http://instrukcja.pl...c_360#photo_top





Zobacz także