Skocz do zawartości

Zdjęcie

Bizon - sprawdzenie zużycia elementów


23 odpowiedzi na ten temat

#21 Share Senator

Senator

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 506 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 wrzesień 2010 - 18:20

Bizon - sprawdzenie zużycia elementów

Skrzynie biegów.A skakanie to wina bębna młócącego żle wyważony lub coś połknoł i ma bicie .


Nie wprowadzaj kolegi w błąd, jeśli bęben młócący jest źle wyważony to kombajn by się trząsł, a nie skakał. Skakać to każdy bizon skacze ale to wina poruszającego się podsiewacza B)

Edytowany przez krolikNH, 01 wrzesień 2010 - 19:25.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Bizon - sprawdzenie zużycia elementów Dzisiaj, 08:51
  •  

#22 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 18 październik 2010 - 18:42

Bizon - sprawdzenie zużycia elementów dokładnie bizon , new holland i claas tak ma że podsiewacz a raczej jego ruch powoduje efekt podskakiwania , widac to szczególnie po tylnej osi , co zaś chodzi o kombajn to zwracaj uwage na to co jest najdroższe w regeneracji , skrzynia , silnik , rama , oblachowanie to pikuś , farba jest w sklepie jakby co , a takimi rzeczami jak jakieś gałki czy kulki sie nie stresuj to kosztuje grosze , gwarant aby kombajn pracował czysto i w miare cich , silnik ma być głośny równy w pracy , ma miec ten typowy ryk przy wchodzeniu na obroty ,

Opus meum est


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Bizon - sprawdzenie zużycia elementów Dzisiaj, 08:51
  •  

#23 Share Lesio

Lesio

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 styczeń 2011 - 18:39

Bizon - sprawdzenie zużycia elementów Witam wszystkich! Mam problem. Chcę kupić BIZON ZO56 i chciałbym się dowiedzieć jak najszybciej i najpewniej sprawdzić stan silnika, bo znając życie każdy sprzedawca swój towar zachwala ;-) Z góry dziękuję za rady. Pozdrawiam.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Bizon - sprawdzenie zużycia elementów Dzisiaj, 08:51
  •  

#24 Share prometeusz

prometeusz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 514 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj pom
  • Zainteresowania:szeroko rozumiana mechanika, sport, żużel( Apator czy jak kto woli unibax)

Napisany 29 styczeń 2011 - 20:30

Bizon - sprawdzenie zużycia elementów

Podsiewacz to ten caly kosz w ktorym znajduja sie sita ktory porusza sie ruchem "posuwisto zwrotnym".
Sita powinny sie calkiem zamykac i dosc szeroko otwierac (regulacja: dwie wajhy po lewej stronie wychodzace z podsiewacza). Blaszki nie powinny byc pogiete i powinny wszystkie sie otwierac/zamykac.

Zgryz kosy jest do wyregulowania. Glowiczki obecnie robia takie tandetne ze po sezonie sa do wymiany.
Listwy w gardzieli mozna wyprostowac, jak sa pogiete od kamieni mozna na to oko przymknac.
Zmijka nie moze bić. Najlepiej wlaczyc ja na wolne obroty i obserwowac na brzegach i na srodku czy nie bije. Czy nie ma wielu wgniotów od kamieni i jak wygladaja palce. Spojz na blache pod palcami, czy nie widac tam rowów - sladow po urwaniu stabilizatora (mocowania, lepsze slowo) palców (zauwaz ze one z przodu wystaja najwiecej a z tylu prawie wcale i wal ma takie polozenie ze gdy urwie sie mocowanie to zeby lecac wysuniete dookola robia wiele szkod).

podsiewacz to nie ten element w którym znajdują się sita, to jest kosz sitowy
podsiewacz znajduję się między młocarnią a koszem sitowym i jest to taka długa blacha z powierzchnią pozaginaną w takie jakby schody i przyspawane sa do niej grzebienie
sprawdz czy biegi nie wyskakują po przejechaniu kilku metrów, ciśnienie oleju, czy blachy wokół młocarni i podsiewacza nie są popękane, opony przednie, czy nie sa spękane, jedna kosztuje ponad 2 tyś, najlepiej żeby nie był malowany, to wykluczy spalony, i nie za bardzo pordzewiały i wyblakły, aby był garażowany


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy