Skocz do zawartości

Zdjęcie

Bizon - sprawdzenie zużycia elementów

23 odpowiedzi na ten temat

#1 Share zetor1111

zetor1111

Zaawansowany

• Validating
  • PipPipPip
  • 314 postów

Napisany 11 sierpień 2010 - 18:46

Bizon - sprawdzenie zużycia elementów Witam panowie potrzebuje waszej rady otóż rozglądac się za kombajnem i wybór padł na bizona i teraz mam problem jak sprawdza sie zużycie sit cepów klepiska podajników i klawiszów i w ogóle na co patrzec bo to mój pierwszy kombajn i jestem zielony :)

Ortografia

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Bizon - sprawdzenie zużycia elementów Dzisiaj, 15:36
  •  

#2 Share tomogit

tomogit

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 29 postów

Napisany 11 sierpień 2010 - 19:23

Bizon - sprawdzenie zużycia elementów Ja mam na sprzedanie Bizona Z056 SUPER z roku '88 kosiłem nim tylko u siebie.
Chcę kupić nowy kombajn, jego stan jest idealny.
Koszę nim jeszcze w te żniwa i nie było żadnej awarii.

Przy sitach patrz na to czy się dobrze otwierają zamykają i czy są całe.

#3 Share krzysiekfarmer5

krzysiekfarmer5

Rolnik

• V.I.P.
  • rank
  • 1126 postów

Napisany 11 sierpień 2010 - 19:47

Bizon - sprawdzenie zużycia elementów na cepy i klepisko to patrz czy nie są wytarte i nie spawane zwróć uwagę też na bęben młócący czy na łożyskach nie ma luzów. a tak ogólnie patrz jaki przebieg ma kombajn i w jakim stanie jest.
red power

#4 Share Krousik09

Krousik09

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 53 postów
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Sport

Napisany 11 sierpień 2010 - 20:12