Skocz do zawartości

Zdjęcie

wybór prasy zwijającej

42 odpowiedzi na ten temat

#1 Share ChiquitaB

ChiquitaB

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 1886 postów

Napisany 11 sierpień 2010 - 16:43

wybór prasy zwijającej Witam.
Rozglądam się za jakąś prasą zwijającą i dzisiaj cały dzień szperałem forum i do końca jeszcze nie wiem co mam brać pod uwagę. Podbierak powinien być szeroki 1.8m wystarczy z tego co czytałem, powinna być na siatkę ponieważ można zaoszczędzić czas na polu i lepiej trzyma balot, nie wiem czy dostanę do ceny 20tys pesos z rotorem bo jestem w tym zielony które mają a które nie ale lepiej jak by był z tego co zauważyłem w postach forumowiczów. Prasa ma pracować w słomie i treści na kiszonki, z czego wyczytałem iż prasa walcowa nie nadaję się do słomy bo będzie się ślizgała, czy to prawda?? lepsza pasowa czy łańcuchowa, zmienno-komorowa czy stało-komorowa?? na co zwracać uwagę w prasach takich?? Ja na razie z wyczytania rozglądam się za JD albo Class-em.
Poradźcie coś proszę:)

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
wybór prasy zwijającej Dzisiaj, 06:05
  •  

#2 Share karolu

karolu

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 581 postów

Napisany 11 sierpień 2010 - 17:03

wybór prasy zwijającej Jaki ciągnik ma ciągać tą prasę

#3 Share ChiquitaB

ChiquitaB

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 1886 postów

Napisany 11 sierpień 2010 - 17:17

wybór prasy zwijającej zetor 7245

#4 Share karolu

karolu

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 581 postów

Napisany 11 sierpień 2010 - 17:43

wybór prasy zwijającej To trochę bidnie do rotora...

http://moto.allegro...._deere_545.html
Ta wydaje się ciekawa i chyba robi bele do 150 cm

#5 Share ChiquitaB

ChiquitaB

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 1886 postów

Napisany 11 sierpień 2010 - 17:51

wybór prasy zwijającej tzn nie wiem co ten rotor tak naprawdę daje wiec jak mi wytłumaczycie ładnie:)

#6 Share karolu

karolu

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 581 postów