ZETORRRRRR

Ciśnienie oleju t-25

Polecane posty

akadaka    0

A więc czujnik kosztuje 11 zł nie taki majątek można wymienić jeśli nie pomoże to zegar może masz zepsuty lub nie idzie prąd na zegar musisz sprawdzić :)

 

No w sumie nie drogo, ale jak stary bedzie dobry to szkoda kasy (cztery piwa by były :lol:). Prąd jest i bezpieczniki całe, musze jeszcze kable sprawdzić może myszy pogryzły? Zauważyłem też że nie mam kontrolki przegrzania wogóle podłączonej i jeszcze jeden konektor jest wolny a żaden kabel nie wisi. Rzadko sie zdarzało dobrze Ruska zagrzać ale w lecie przy orce łapał czasem niezła temperaturę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

weź ściągnij kabel z czujnika i przytknij na mase. Jak zegar pokaże max to czujnik jest zły jak nie ruszy się to może kabel uszkodzony, zegar uszkodzony


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akadaka    0
Napisano (edytowany)

Dzięki za poradę:) Czyli czujnik ma większą przewodnośc przy wyższej temp?

Edytowano przez akadaka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

W układzie kontrolnym zgaru smarowania nie ma bezpieczników.Tak dla jasności.

To chyba zależy od tego czy jest elektryczny czy mechaniczny,bo w elektrycznych są bezpieczniki.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

W t25 są 3 bezpieczniki pod maską o innych mi nie wiadomo akurat B)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

moj gubi ciśnienie ostro ciepły tak ok 60 stopni i już max 1,5 przy dobrych wiatrach na wolnych spada na 0 szlif wału był z 6 lat temu tuleje i tłoki 2 lata temu owe. Pompa nie ruszana. Zawór regulowany rok temu ale już z powrotem spada. Czyżby zabrać się za pompe po pierwsze?


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ja bym na twoim miejscu odkręcił bym miskę olejową i zobaczył czy smok pompy się nie poluzował albo nie jest pęknięty.

A najpierw bym zajrzał do zaworu przeciążeniowego, nie tyle żeby podnieść ciśnienie ale wykręcić. Ocenić stan kulki i sprężyny, może problem tkwi w nim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Hmm smok patrzała bo miske ściągałem do uszczelnienia niby od doły wygląda wszystko ok. Żeby jakiś luz na panewkach to nie wyglądało wał leciutko sie obracał. No sprawdze ten zawór :)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Kurcze u mnie podobnie! Jak odpalę to ponad 5 daje, a jak sie dobrze nagrzeje, to 0,3 tuleje mam całe za****e syfem, bo gumki od 5 lat lecą, toteż w podorywce ciągnałem na temperaturze do oporu, ale potem po zgaszeniu i odpaleniu zarzęziło w tulejach, ale nic mu nie jest:rolleyes:

 

U mnie okropnie lata wskazówka, i myśle, że to panewki korbowe...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

U mnie na zimnym jest nie całe 3,przed wymianą oleju miałem na 5 może wie ktoś co to za przyczyna?Olej wymieniany jakieś 2 miesiące temu i jeszcze nic nie robiłem aby go rozgrzać bo nie miałem takiej roboty. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

mtracz, wszystko posprawdzałem podkręciłem ciśnienie do 4 na zimnym, na ciepłym spada nadal. Zobacze jeszcze w podorywce jak będzie ostro szaleć to wymienie pompe a jak to rezultatu nie przyniesie to zostaje kapitalka... :(


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

U mnie na zimnym jest nie całe 3,przed wymianą oleju miałem na 5 może wie ktoś co to za przyczyna?Olej wymieniany jakieś 2 miesiące temu i jeszcze nic nie robiłem aby go rozgrzać bo nie miałem takiej roboty. :(

 

A może ktoś przed tem wlał do oleju tego: http://www.google.pl/imgres?q=doctor+car+spec&um=1&hl=pl&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:pl:official&biw=1024&bih=629&tbm=isch&tbnid=yP0CgOAUN98ctM:&imgrefurl=http://www.nokaut.pl/pozostale-plyny-samochodowe/dodatek-do-oleju-silnikowego-doktor-car-spec-443ml.html&docid=4pzeF7-YfU__XM&w=500&h=500&ei=vv0_TvyIO4SCOsPmzPkO&zoom=1

 

Zagęszcza i zwiększa ciśnienie.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Witam. Nie będę zakładał nowego tematu, jak tu mogę napisać. A więc ;

 

Mam problem z ciśnieniem oleju, na zimnym silniku małe duże obroty wciąż jest 3-4, jak silnik pochodzi dłużej olej się rozgrzeje jest ewidentny spadek, na małych obrotach nawet skazówka się nie podniesie, dodam wyższe obroty to skazówka przekroczy 1. Olej zmieniony przed wczoraj, wirówka wyczyszczona co może być nie tak ? Jak to mogę poprawić ? Wiem że jest zawór pod alternatorem, może w nim coś podkręcić ? Bo szkoda mi silnika. Rok 84

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

I tak nic ci nie da podkręcenie. Mam to samo choćbym ustawił na zimnym 6 to jak sie rozgrzeje i obroty spadną to jest 0. Po doświadczeniu z żółwiem/zajacem w cięzkim zetorze sądze ale sądze bo nie wiem jak to wygląda w kacapie w silniku jaka droge olej przechodzi czy po drodze nie ma jakiś oringów czy innego uszczelnienia. Jeżeli są to one mają wine


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renatakw    3

Jeśli traktor ma taki wiek ,to jest normalne .Są już duże luzy na panewkach wału korbowego ,ale dbając o stan oleju w silniku może chodzić jeszcze długo ,a jeśli chcesz mieć cacy to zrób dół silnika ,wymień pompę ,wałek rozrządu ...Ja przy takich objawach jeździłem ok. 5-lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Tylko dół był robiony jakieś 5 lat temu tj wał i panewki. Stawiam albo pompa albo jakieś uszczelnienie


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

U mnie jest to samo tylko nie spada jeszcze zupełnie do zera. We wrześniu go rozkręcam bo do tego jeszcze wtryski i pompa mają dość :D Kopci strasznie.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

dziura zrobiła się za duża, trzeba włożyć kawałeczek druta i pomaga, u mnie tak było robione...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

W czym dziura za duża? :D

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Mam pytanie: Mam minimalne ciśnienie oleju we władku (na zimym około 4 na rozrzaniu 0,8 na wolnych obrotach)do tego wtryski i pompa szykuje się do regeneracji.

Pytanie jest takie czy warto rozbierać silnik? Wtryski i pompę zrobię a nie wiem czy brać się za silnik bo może być gorzej niż jest. Nie ma póki co żadnych wycieków,oleju nie bierze ale chyba jest strasznie zasyfiony silnik po jak zdjąłem pokrywy klawiatury kiedyś jak go kupiłem to było tak z 0,5 cm takiego osadu zastygniętego oleju.

 

Jeśli bym rozebrał i panewki by trzeba było wymienić to skąd mam wiedzieć czy wał miał szlif czy nie i jakie panewki wtedy kupić? Może lepiej go nie ruszać bo być może głowice były nowe zakładane a jak je ruszę to potem może cieknąć sam już nie wiem.

Ostatnio robiłem drugiego władka to jeszcze po 150 mth nie cieknie spod głowic a zakładałem stare głowice tylko te 150 mth to jest jeszcze nic. Dzięki za każdą odpowiedz.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Osad pod deklem?tak to jest jak sie jeździ na superolu i wymienia raz na pięć lat.Jak zakładasz głowice i cylindry to warto je wcześniej dotrzeć pastą do zaworów.Na panewkach od zewnątrz sa chyba oznaczenia wymiarów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wladus25    0

Ja rowniez mam male cisnienie we wladku. 3 lata temu urwal ni sie wal zrobilem osiowanie bloku nowe tulejki na walku i przeciwwadze a cisnienie jak skakalo od 0 do 4 na rozgrzanym silniku przed remontem tak i po wiec wymienilem pompe olejową troche sie poprawiło ale jak sie zagrzeje to i tak spada na wolnych obrotach. a na max. ma 2.5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Witam .W moim t25 problem z ciśnieniem był od samego początku jak go fabryka ulepiła.Na gwarancji więcęj stał w POMIE niż w garażu.Wymiana panewek,wymiana tulejek na rozrządzie. wymiana pompy olejowej i rurki ciśnienia oleju i nic.Następna wizyta w Pomie i zadecydowali wymianę silnika ale stwierdzili że pod koniec gwarancji.Zdecydowaliśmy z moim ojcem i wymieniliśmy zegar ciśnienia oleju i na wysokich obrotach brakło zegara.Ciśnienie poszło na 6 atmosfer.ustawiliśmy na 4 atmosfery i tak śmiga już 23 rok.Wał dociera drugi zestaw naprawczy.A na wolnych obrotach jest z 0,5 atmosfery na rozgrzanym silniku.Wadą jest odśrodkowy filtr oleju a dokładnie dysze. Taki sam problem był ursusie 4011 na filtrze odśrodkowym.wystarczyło zmienić stopę filtra od c360 i problem z ciśnieniem oleju znika.A co do zegara od ciśnienia oleju to polecam od ursusa c385 lub zetora bo te od t25 żekomo suskie to tandeta.Mam nadzieję że moja wypowiedz coś pomoże.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj