Zaloguj się, aby obserwować  
xes21

Fahr M922 -Wolno wchodzi na obroty

Polecane posty

xes21    0

Witam , posiadam fahra m922 z 1981 r. Ma małą wade a mianowicie ma kłopoty z odpalaniem, ciężko sie wkręca na obroty gdyż zajmuje mu to okolo 2 minut . Jeśli ktoś miał podobny problem niech pisze z góry dziekuje. D Z I Ę K I!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

moze nie odstaje paliwa??

 

ja tak milem w ciagniku tez mi slabo palil nie chcial w obroty wejcs wymienilem filtry paliwa wyszyscilem zbiornik i wstawilem wtryski teraz pali bezproblemowo moze i u ciebie jest problem z paliwem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

To jak kolega nadmienił zostaje jeszcze sprawdzenie wtrysków i wyczyszczenie baku.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Nie wiem czy moja odpowiedź coś jeszcze pomoże ale piszę. żadne czyszczenie baku, wymiana filtra nie pomoże ale można zrobić w celu profilaktyki. Wtrysków się nie czepiaj bo to już głupota nawiasem mówiąc. Pompa to też mało prawdopodobna. Problem stanowi na ogół pompka zasilająca lub przewody niskiego ciśnienia. Dostaje się "lewe powietrze" i silnik się zapowietrza. A teraz dodam na wypadek jakby ktoś chciał mnie atakować ze jak się zapowietrzy to koniec i bez odpowietrzenia nie odpali to się myli. Ten silnik pokręcisz i jak C360 odpali. Jeżeli chcesz sprawdzić czy mam rację to zrób tak:

1. Przed odpaleniem odpowietrz układ paliwowy do pompki ( po pompuj ręcznie, spuść powietrze poprzez popuszczenie śruby mocującej przewód dochodzący do pompki zasilającej - powtórz 3 razy.

2. Odpal - powinien odpalić i chwilę tylko ok 10s pochodzić tak nierówno jak piszesz.

Jeżeli to pomogło to zalecam:

- wymiana podkładek miedzianych, pompka paliwa raczej do wymiany ( tam jest też taka siatka co należy czyścić to też sprawdź i uszczelka tego dekielka czy cała)

Jest jeszcze możliwość założenia dodatkowego zaworu jednokierunkowego na przewód zasilający za ok 20 zł.

Pozdrawiam i ten temat sam przerabiałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Kamilc360pL
      Snapchat-1391671675.mp4 Witam mam problem mianowicie zatrzymałem się ciagnikiem wrzuciłem luz wyszedłem z kabiny po ponownym wejściu wbiciu biegu ciągnik nie reaguje. Wszystko inne jest sprawne. Po przelaczeniu rewers na położenie jazdy w tył nic się nie dzieje w przod też. Półbieg został w jednej pozycji i nie przełącza się. Proszę o pomoc i z góry dziękuję 
    • Przez kumix
      Witam
      Chciałem się zapytać czy ktoś posiada taki ciągnik na śląsku w promieniu do 200 km od Częstochowy ? 
      Chciał bym się z kimś spotkać pogadać na temat tego ciągnika.
      Pozdrawiam 
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
    • Przez MarcinWoos
      Witam, problem jest taki że jak ciągnik (df agrolux)  jest zimny to odpala lecz jak się rozgrzeje to nie chce zapalić jak go zgasze. Przekrecam kluczyk, kontrolki się zapalają i dalej nic odczekam z godz aż ostygnie i pali normalnie. Może ktoś mi podpowiedzieć gdzie szukać przyczyny? 
    • Przez Kris946
      szukam posiadaczy tych ciagnikow, ogolnie serii DX chlodzonych powietrzem. Mam kilka pytań. Pomóżcie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj