Gość peres100

zaczep automatyczny

Polecane posty

Turbina    10

oj to nie będzie takie tanie,ja proponuje udać się na jakieś większe złomowisko,tam znajdziesz takie cuda z odzysku od jakiegoś jelcza itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    1

napisz maila do firmy Hyva, chyba tez je mają na stronie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matwoj    5

ja niedawno kupilem nowy orginalny zaczep IFA i dalem za niego 250zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz14    1
ile moze kosztowac zaczep automatyczny do zetora 12145 bo mi sie rozlecial

 

to taki jak na zdjeciach

http://www.masterhak.com.pl/ringfeder2.html

zaczepy tej firmy montują w nowych ciężarówkach i są bardzo drogie może na jakimś szrocie znajdziesz albo u jakiegos handlarza lub j/w ma złomie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karuś    5

Dość często się zacinają. Nie chce się zatrzasnąć lub otworzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość peres100   
Gość peres100

ja taki zaczep mam orginalny przy 12145 tylko sie wyrobil i musze wymienic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karuś    5

Wuja miał przy Zetorze 7211 taki. Aby odczepić przyczepe musieliśmy zaczep odkręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

W katalogu firmy SPAREX jest oferta zaczepów automatycznych do ciągników (m.in. do Zetor'ów)

katalog- dokładnie jest to strona 32 (7mb)

Ceny są w EURO (netto)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Józek    0

Miałem automat w pierwszym 16245, ale się rozleciał, w 10145 chodzi, bo chodzi, a w 7711 nie mam go założonego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
keram7719    1
Wuja miał przy Zetorze 7211 taki. Aby odczepić przyczepe musieliśmy zaczep odkręcić.

Co do zaciania się tych zaczepów to mogę coś powiedzieć.

Mam 7245 (z 89) i "zacina się" piszę w cudzym słowiu bowiem to nie jest zacinanie się tylko zabezpieczenie aby przyczepa się sama nie wypieła. Dzieje się wtedy jak dyszel przyczepy próbuje samoczynnie podnieść bolec (wtedy wewnątrz zaskakuje zapadka i blokuje zaczep) lub jeśli oczko w dyszlu jest zbyt ciasne - moją metodą jest na to ustwienie takie ciągnika względem zapiętej przyczepy aby na zaczepie powstał luz między zaczepem i dyszlem (poprostu zluzować go aby nie był "zaciągnięty") i jak już dyszel swobodnie "chodzi" w zaczepie, uderzam śrubokrętem w zapadkę (tą z tyłu) albo w zgrubienie na bolcu aby swobodnie opadł bolec i wtedy już można go łatwo rozpiąć.

Wielu w okolicy szarpało się z tymi zaczepami a jak im pokazałem co i jak to wszystko bez problemów. (przyznam, że też kiedyś rozebrałem zaczep aby wypiąć przyczepę ale jak go pooglądałem wewnątrz to do mnie dotarło) - a jak te zaczepy odpinają się samoczynnie tym co zpiłowali zapadkę i nie ma tego zabezpieczenia.

Jesli opis jest mało czytelny dołączę jakieś fotki z instrukcjami.


No to się narobiło...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uchman01    0

te czeskie automaty mają to do siebie, ja przy 16245 mam przesuwny zaczep scharmuller i jest niezawodny :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    3
Co do zaciania się tych zaczepów to mogę coś powiedzieć.

Mam 7245 (z 89) i "zacina się" piszę w cudzym słowiu bowiem to nie jest zacinanie się tylko zabezpieczenie aby przyczepa się sama nie wypieła. Dzieje się wtedy jak dyszel przyczepy próbuje samoczynnie podnieść bolec (wtedy wewnątrz zaskakuje zapadka i blokuje zaczep) lub jeśli oczko w dyszlu jest zbyt ciasne - moją metodą jest na to ustwienie takie ciągnika względem zapiętej przyczepy aby na zaczepie powstał luz między zaczepem i dyszlem (poprostu zluzować go aby nie był "zaciągnięty") i jak już dyszel swobodnie "chodzi" w zaczepie, uderzam śrubokrętem w zapadkę (tą z tyłu) albo w zgrubienie na bolcu aby swobodnie opadł bolec i wtedy już można go łatwo rozpiąć.

Wielu w okolicy szarpało się z tymi zaczepami a jak im pokazałem co i jak to wszystko bez problemów. (przyznam, że też kiedyś rozebrałem zaczep aby wypiąć przyczepę ale jak go pooglądałem wewnątrz to do mnie dotarło) - a jak te zaczepy odpinają się samoczynnie tym co zpiłowali zapadkę i nie ma tego zabezpieczenia.

Jesli opis jest mało czytelny dołączę jakieś fotki z instrukcjami.

Tu masz racje! Ja też kiedyś w DF k100 nie mogłem odpiąć przyczepy od ciągnika ale, że tak powiem, odciągnełem bolec zaczepu automatycznego do dołu i wszystko chodziło jak nowe :(


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miko    0

Ja mam w swoim ponad rok taki zaczep, wujek w swoim 17 lat i nie ma z tym żadnych problemów tak jak i ja. Wogóle się nie zacinają i działają wzorowo, w dużym stopniu ułatwiając pracę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    78

mam kontakt z roznymi firmami zajmujacymi sie sprzedaza czesci do traktorow i taki zaczep nowy oryginalny kosztuje cos kolo 1500zł.

lepiej przejedz sie po szrotach tam znajdziesz za duzo mniejsze pieniadze :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piter333
      Witam, mam Zetora 16245 niedawno kupionego i ostatnio zauważyłem że z przodu ma opony 14.9-28 a z tyłu 20.8-38. wszystko jest w porządku czy trzeba zmienić rozmiary, jak to wygląda?
    • Przez Arabs
      Witam mam problem z zetorem forterra 11441 a mianowicie ostatnio wymienialiśmy komplet sprzęgła czyli koło zamachowe docisk tarcze + łożysko oporowe było wymieniane 4 miesiące wstecz, i jest problem tego typu że sprzęgło się ślizg ale to tak że traktor na 4 biegu nie może się uciągnąć. Próbowaliśmy już zmieniać docisk na inny bo myśleliśmy że jest trefne kombinowaliśmy z rodzajem tarczy nawet przetoczylismy 0.6mm koło zamachowe z myślą że po przetoczeniu słoneczko bardziej wyjdzie i docisk będzie mocniejszy ale nic z tego po tym zabiegu jest w sumie jeszcze gorzej. Sprzęgło nie jest podparte bo mamy około 1cm luzu na wysprzegliku a właśnie tak się zachowuje jakby było podparte. Ma ktoś pomysł gdzie szukać problemu bo traktor już był rozjeżdżany 3 razy i dalej nie ma efektów 
      Edit. Zapomniałem dodać że na sloneczku powstaje taki jakby nierówny ślad po pracy łożyska oporowego ten odcisk nie jest równomierny tylko w dwóch punktach ewidetnie jest mocniej zaciskane 
    • Przez wrysiek
      Witam tak jak w tytule chciałbym dowiedzieć się jakie są zasadnicze różnice pomiędzy zetorem 8011 a 8111?
      Tylko nazwą czy coś bardziej mechanicznie?
    • Przez Latashi
      Witam, mam problem z moim zetorem. Otóż, po ponad godzinnej pracy gdy olej jest już gorący traktor jeździ tak jak na żółwiu mimo że jest włączony zająć. Dopiero po dodaniu więcej gazu podczas prac polowych lub dłuzszyk rozpędzeniu jedzie normalnie na zającu. Zalany olej hydrauliczny przekładniowy. Gdzie szukać przyczyny? Dolać więcej oleju , czy problem jest z tarczkami?
    • Przez Piter333
      Witam, panowie od czego jest ta czerwona kontrolka? Zetor 16245. Pozdrawiam 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj