Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pmocy


15 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Kamil385

Kamil385

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 lipiec 2010 - 11:54

Pmocy Witam.

mam problem z claasem dominatorem 80 a dokładniej z zapowietrzającym się układzie poliwowym w silniku Perkins 6 cyl 120km pod odpaleniu kombajnu silnik pracuje wręcz idealnie ale po dłuższym postoju zapowietrza się a dpowietrzenie go zajmóje mniej więcej 4 godziny 


PS.kombajn nie jest nasz my go tylko remontujemy 

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pmocy Dzisiaj, 05:03
  •  

#2 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 31 lipiec 2010 - 12:37

Pmocy Fachowcy remontów uczycie się na forum sprawdź zaworki w pompce zasilającej być może po postoju paliwo spływa.

#3 Share rafalkom555

rafalkom555

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1483 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie Godziszów
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja itp.

Napisany 31 lipiec 2010 - 12:39

Pmocy a ten, paliwo z silnika wraca do baku??
ja tak miałem w mercatorze 60 że po dłuzszym czasie od zgaszenia paliwo z góry spadało na dół tzn. z silnika do baku..
i kupiłem tako śrubkę z wężem co nie pozwala na wrócenie paliwa koszt 60zł w modliborzycach, a w mielcu za pompa byliśmy to w tym sklepie znalazłem za 12zł takie samo...
ta srubka jest taka że jak z jednej strony dmuchniesz w nią to normalnie powietrze przechodzi a z drugiej strony nie...
napisz tam co i jak

#4 Share armi95

armi95

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 260 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Węgrów
  • Zainteresowania:Zetory, Ursusy, Bizony i inne maszyny, produkcja zwierzęca i roślinna, samochody, dobra nuta i ...

Napisany 31 lipiec 2010 - 12:42

Pmocy Perkinsy pod tym względem są trudne. Sprawdź na zapalonym silniku czy nie ma żadnych przecieków.
<<SPRZEDAM>> Taśmociąg do kostek siana lub słomy w bdb stanie z zaczepem do ciągnika. Jest on na kołach gumowych. Mało używany. Tanio. Okolice Węgrowa, Korytnicy. W razie pytań pisać na PW. <<SPRZEDAM>>

#5 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 31 lipiec 2010 - 12:48

Pmocy Patenty z wężykami nie wiele tu pomogą z czasem zaworki w pompce całkiem padną i wogóle nie pojedziesz. Można spróbowac poszukac zestawu naprawdzego do pompki zasilającej. O szczelności układu nie pisze bo to podstawa. Jeśli silnik był rozbnierany całkiem mozliwe że rurki nie są szczelnie poskręcane i paliwo spływa do dołu.

#6 Share Kamil385

Kamil385

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 lipiec 2010 - 13:11

Pmocy

Fachowcy remontów uczycie się na forum sprawdź zaworki w pompce zasilającej być może po postoju paliwo spływa.

tak to przyjdz i go napraw bo my siedzimy już 2 dni i nie wiemy co się dzieje zaworki są ok poniewarz wymienilsmy pompkę na nową 

Perkinsy pod tym  względem są trudne. Sprawdź na zapalonym silniku czy nie ma żadnych przecieków.

przecieków nie ma 

EDIT:
odezwie się ktoś 

#7 Share ferdek1

ferdek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 650 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Kępno

Napisany 31 lipiec 2010 - 18:35

Pmocy poczytaj może znajdziesz rowiązanie
http://www.agrofoto....apowietrzaniem/
http://www.agrofoto....claas-mercator/
http://www.agrofoto....cofanie-paliwa/

a montowaliście już taki lub podobny zaworek zwrotny
http://moto.gratka.p...m-10965614.html
wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

#8 Share claas26

claas26

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podkarpackie

Napisany 31 lipiec 2010 - 18:39

Pmocy Może smok w baku jest zatkany??

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pmocy Dzisiaj, 05:03
  •  

#9 Share Kamil385

Kamil385

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 lipiec 2010 - 20:44

Pmocy w baku nie ma smoka są tylko 2 rurki jedna od powrotu druga do zasysania zawór jest nowy ale nie wygląda jak ten na zdjęciu

#10 Share r4v

r4v

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warmińsko-mazurskie

Napisany 31 lipiec 2010 - 22:54

Pmocy mój perkins ma podobnie - po dłuższym postoju ucieka mu paliwo i przy próbie odpalenia zapowietrza się, kiedy już pracuje nigdy się nie zapowietrza
dlatego zawsze przed uruchomieniem silnika kilka razy przepompowuje go ręczną pompką (zawsze odpala),jeżeli go nie przepompuje i się zapowietrzy to kluczem 16 odkręcam trochę jeden wtrysk i kręcę go akumulatorem do momentu aż załapie (2-3 minuty)

#11 Share Kamil385

Kamil385

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 sierpień 2010 - 19:25

Pmocy dziękuje za pomoc.

#12 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 01 sierpień 2010 - 19:47

Pmocy Masz zatkany odpowietrznik na filtrze. Odkręć, przeczyść igłą (kiedyś taka igła wchodziła w skład narzędzi do T-25) i będzie ok. Każdy silnik się zapowietrzy jak odpowietrznik jest zatkany. Jeżeli pompujesz paliwo i ono nie leci przelewem do baku to na 120% odpowietrznik jest zatkany. Świadczy o tym także trudność w odpowietrzeniu.

#13 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 02 sierpień 2010 - 07:59

Pmocy Przy częstym odkręcaniu i dokręcaniu przewodów wysokigo cisnienia może pojawic się nieszczelnośc końcówka przewodu wyciera się od nakrętki i z czasem jej nie dokręcisz. Sprawdź szczelnośc całego układu odpowietrzenia także zdaża się tak że tamtendy jest zaciagane powietrze i paliwo spływa na dół do zbiornika. Pozatym coś mi się przypomina ze gdzies w którejs ze śrub mocujących przewody chyba do filtra był zaworek jednokierunkowy kuleczka i spręzynka ale tego nie jestem pewwien bo dawno temu przy tym grzebałem.

#14 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 02 sierpień 2010 - 18:21

Pmocy Tam jest zwykły otworek jak czubek od szpilki i co rok należy go wyczyścić. Jak brud się w nim zestarzeje to nie ma czym wyczyścić. Każdy silnik się będzie zapowietrzał jak ten otworek jest zatkany, szczególnie jak paliwa jest mniej niż pół baku. Wtedy paliwo miesza się w baku z powietrzem i ta mieszanka jest zasysana. W filtrze oddziela się powietrze i jeżeli nie ma ujścia przez otwór odpowietrznika to bieże je pompa wtryskowa i się w ten sposób zapowietrza.

#15 Share krzycho9711

krzycho9711

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 02 sierpień 2010 - 20:01

Pmocy W moim merkatorze perkins 6 cylindrów były takie same objawy po wymianie pomki zasilającej w zeszłym roku pomogło może na kilka dni a potem znów trzeba było pompować bo się paliwo wracaało było to widać gołym okiem bo mam wstawiony filterek przeżroczysty w przewodzie. kilka dni temu rozebrałem pompke i zaworki przeszlifowałem na papierze ściernym (bardzo drobnym) i jak narazie jak ręką odją po nocnym pojtoju pali na dotyk paliwo się nie wraca (jest w filterku).

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pmocy Dzisiaj, 05:03
  •  

#16 Share Kamil385

Kamil385

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 sierpień 2010 - 20:02

Pmocy przepraszam że tak długo się nie odzywałem ale no wiecie żniwa
a więc może zacznę od początku pompkę zasilającą (tą nową) oddaliśmy do sklepu ponieważ miała wadę fabryczną
a starą pompkę zawieźliśmy do fachowca od pomp ale go nie było a naszemu klientowi się śpieszyło więc założyliśmy tą
starą zaczęliśmy pompować paliwo i o dziwą usłyszeliśmy zawór zwrotny i jak na razie kombajn pracuję bez przestojów

Podobne tematy