Skocz do zawartości

Zdjęcie

Mechanizm wyrównoważający Ursus C-385


46 odpowiedzi na ten temat

#21 Share wierzba1272

wierzba1272

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 258 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Nowe Miasto Lubawskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Elektryka

Napisany 09 maj 2011 - 21:05

Mechanizm wyrównoważający Ursus C-385 Tak jak pisałem u mnie kółko rozrządu z którego napęd bierze ten mechanizm jest bardziej odsunięte od krawędzi bloku.
UDZIELAM PORAD TYLKO NA FORUM!!!
JEŻELI POMOGŁEM, KLIKNIJ ZIELONĄ STRZAŁKĘ!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Mechanizm wyrównoważający Ursus C-385 Dzisiaj, 15:51
  •  

#22 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 09 maj 2011 - 21:22

Mechanizm wyrównoważający Ursus C-385 Odpowiedż - edytowałem mój poprzedni post :rolleyes: w katalogu jest dużo pozycji - montowane na zamówienie, ale były montowane jak ktos nawet nie zamawiał,bo była zamontowana dana częsć w nowym ciągniku i jak był klient to ciągnik był sprzedany, w tamtych czasach to się czekało na ciągnik a nie ciągnik stał na placu i czekał miesiącami na klienta.

Edytowany przez MAT912, 09 maj 2011 - 21:34.


#23 Share wierzba1272

wierzba1272

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 258 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Nowe Miasto Lubawskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Elektryka

Napisany 09 maj 2011 - 21:36

Mechanizm wyrównoważający Ursus C-385 A jakie są jeszcze różnice w silniku z i bez tego mechanizmu?
UDZIELAM PORAD TYLKO NA FORUM!!!
JEŻELI POMOGŁEM, KLIKNIJ ZIELONĄ STRZAŁKĘ!!!

#24 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 09 maj 2011 - 21:49

Mechanizm wyrównoważający Ursus C-385 Nie jestem pewien ale chyba żadne, przynajmniej według katalogu nic takiego nie zauważyłem, za jakies duże pieniądze to szkoda sobie tym nawet głowy zawracać :lol:

#25 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 10 maj 2011 - 08:28

Mechanizm wyrównoważający Ursus C-385 ale jak się robi remont silnika i byłoby to dostępne powiedzmy do 1-1,5tys pln (z używaka+regeneracja) to sam przyznasz że można się pobawić, szczególnie że u mnie zetorek nawet przy uszkodzeniu się tego mechanizmu ma zastępcę (952.3) więc i tak wszystkie prace polowe się zdąży zrobić.

Inna bajka - jaki jest koszt regeneracji tego czegoś?
Przeglądając katalog widziałem że są tam łożyska, jest też tam pompa oleju.
Ktoś może orientuje się w cenach?

Edytowany przez Nikita_Bennet, 10 maj 2011 - 08:58.

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

#26 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 10 maj 2011 - 11:49

Mechanizm wyrównoważający Ursus C-385 No w czasie remontu no to może, może, ale dzisiaj chciałem sprawdzić ile cos takiego kosztuje w sklepach to mi powiedzieli że to jest trudno dostępne a ceny to nawet nie wiedzą, cos słyszeli tylko że jest to droga rzecz, to jak ja miałbym cos takiego założyć a niech się rozp.......li i szukaj wiatru w polu bo jesli niema kompletnego to i częsci też pewnie nie ma a na zwykłą pompę wrócić też pewnie tak łatwo by nie było no to dziękuje bardzo za takie udogodnienie, ale nikomu nie odradzam :D

Edytowany przez MAT912, 10 maj 2011 - 11:55.


#27 Share zts

zts

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 maj 2011 - 12:04

Mechanizm wyrównoważający Ursus C-385 Ursus co miał to montował. Dużo zachodnich dilerów doposażało jeszcze po swojemu te ciągniki. Dzisiaj można zamawiać róźne dostępne opcje. Wracając do jednostki ,to do typu kadłuba bez niej raczej nie da się tego zamontować.
Wymiana wałków i łożysk to koszt około 700 pln, gorzej z pompą bo jest zabudowana w korpusie i trzeba to regenerować. Widocznie przewidziano że powinna wystarczyć do czasu regeneracji całego mechanizmu.

http://agrorami.pl/f...2942/162691.JPG

Edytowany przez zts, 10 maj 2011 - 12:16.


#28 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 10 maj 2011 - 17:08

Mechanizm wyrównoważający Ursus C-385 zdemontowanie w razie awarii i założenie zwykłej pompy to nie jest chyba duży problem szczegolnie jeśli ja się ma natomiast problemem jest koszt regeneracji pompy która jest w tym mechanizmie.

@zts - wiesz czy ktoś wogóle takie coś regeneruje?
pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

#29 Share wierzba1272

wierzba1272

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 258 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Nowe Miasto Lubawskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Elektryka

Napisany 10 maj 2011 - 17:28

Mechanizm wyrównoważający Ursus C-385 Co do tego co mówiłem o różnicy w wielkości kółek widać to na zdjęciach:
http://agrorami.pl/f...2942/162691.JPG
http://www.sklep-gre...oducts_id/13716
http://www.sklep-gre...oducts_id/13689
UDZIELAM PORAD TYLKO NA FORUM!!!
JEŻELI POMOGŁEM, KLIKNIJ ZIELONĄ STRZAŁKĘ!!!

#30 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 10 maj 2011 - 19:35

Mechanizm wyrównoważający Ursus C-385 Dobrze tylko czy te pompy pasują do tego mechanizmu?no pewnie że nie przed chwilą sprawdzałem w katalogu on ma swoją pompę.
Nie żle skojarzyłem wiem o co Wam chodziło o wielkosc kół :P

Edytowany przez MAT912, 10 maj 2011 - 19:50.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Mechanizm wyrównoważający Ursus C-385 Dzisiaj, 15:51
  •  

#31 Share zts

zts

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 maj 2011 - 21:35

Mechanizm wyrównoważający Ursus C-385 Ciężko powiedzieć kto dziś to regeneruje. Trzeba by popytać ludzi z serwisu ursusa co robili na ciężkich. Co do kół to i tak nie ma to znaczenia, w silniku z jednostką nie ma tej szerokiej obudowy panewki do której mocuje się zwykłą pompę tylko takie jak środkowe. A teraz zapożyczone z sieci kilka słów o tym co daje wyważanie:

- zmniejszenie drgań i wstrząsów silnika,
- niedopuszczenie do przyspieszonego zużycia łożysk i czopów wału korbowego oraz
innych elementów ruchomych silnika i elementów mocujących silnik w pojeździe,
- likwidacja do minimum drgań i wstrząsów, które mogą być przenoszone na
zawieszenie silnika a dalej na konstrukcję pojazdu,
- niedopuszczenie do rezonansowych drgań elementów nadwozia i w konsekwencji ich
uszkodzenia o charakterze zmęczeniowym itp.

#32 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 10 maj 2011 - 22:07

Mechanizm wyrównoważający Ursus C-385 Pisałem już o tym że jest inna pierwsza stopa i blok musi być honowany, a jak by chciał z powrotem wrócić do zwykłej pompy to znowu inna stopa i znów pewnie honowanie.

#33 Share zts

zts

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 maj 2011 - 22:55

Mechanizm wyrównoważający Ursus C-385 Kiedyś rozmawiałem z jednym sprzedawcą używanych ciągników, na początku kupował jednostki do ciągników które wymagały remontu. Później przerabiał na zwykłą pompę bo przestawało się to opłacać. Głowny problem to pompa olejowa w korpusie, nie zawsze sama wymiana kół zębatych pomoże. O ile jeszcze uda się nam je kupić. Sama idea jest dobra tylko niewiele tego zrobiono więc nie ma co oczekiwać że części będą od ręki. Pozostaje pytać na Słowacji.

#34 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 14 maj 2011 - 09:54

Mechanizm wyrównoważający Ursus C-385 no ja jeden taki mechanizm już znalazłem ale koszt 1,5 tys za używkę i nie wiem ile regeneracja.

@zts - jak dobrze złożyć silnik bez tego mechanizmu? Bo nie wiem czy wcześniej był założony czy nie?
Dawać blok do przestrzelenia i wał do szlifu? O szlif wału się boję bo ciśnienie trzyma a u nas ciężko z o dobrego fachmana żeby zrobił wał.
pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

#35 Share zts

zts

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 maj 2011 - 16:42

Mechanizm wyrównoważający Ursus C-385 Wystaw gdzieś zdjęcie spodu kadłuba to okarze się czy miał jednostkę. Przestrzał w używanym lepiej zrobić, a wał zostawić jak jest.

#36 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 17 maj 2011 - 10:05

Mechanizm wyrównoważający Ursus C-385 fotkę później wstawię bo dopiero co z roboty wróciłem a blok kupiłem a wał będzie z mojego silnika.
pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

#37 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 26 maj 2011 - 18:11

Mechanizm wyrównoważający Ursus C-385

Dodany obrazek
Dodany obrazek


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

#38 Share zts

zts

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 maj 2011 - 16:28

Mechanizm wyrównoważający Ursus C-385 Kadłub miał jednostkę, jednak pierwsza pokrywa łożyska nie jest taka jak w tych z jednostką.

#39 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 28 maj 2011 - 16:55

Mechanizm wyrównoważający Ursus C-385 histroria bloku jest ponoć taka - kupiony bo rozwalili ten co był w ciągniku (bez jednostki) i złożyli silnik ale zapomnieli zatkać jednego otworu od oleju i zatarli silnik.

Czyli honowanie + szlif wału?
pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Mechanizm wyrównoważający Ursus C-385 Dzisiaj, 15:51
  •  

#40 Share zts

zts

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 maj 2011 - 18:06

Mechanizm wyrównoważający Ursus C-385 Jeżeli wał masz w porządku to tylko nowe panewki i pierścienie oporowe.

Podobne tematy