Zaloguj się, aby obserwować  
ignas5340

Zetor 5340 nie działa nagrzewnica, radio i tylne górne halogeny.

Polecane posty

ignas5340    0

Wiatm! Mam nadzieje ze moze ktoś mi pomoże;/

Wczoraj wymieniałem żarówkę w zetorze u góry z tyłu, i gdy juz wymieniłem i po skręceniu lampy włączyłem górne światła prawdopodobne doszło jakimś cudem do zwarcia. Wszystkie światła działają oprócz tych u góry. Nie dochodzi do nich prad, nagrzewnica i radio równierz nie działają. Sprawdzałem bezpieczniki, są w całości, nawet ten przy radiu. Nie wiem kompletnie co sie stało, kable są w porządku, kontrolka na panelu obok włącznika wycieraczek nie świeci po tym incydencie.

 

Nie znam sie na elektryce zbytnio i prosze was o pomoc, moze ktoś wie co mogło sie stac, moze jakis przekaźnik sie spalił czy coś, nie mam pojecia.

Pomocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ignas5340    0

właśnie zapomniałem dopisac... Nie działa! Kompletnie jestem w kropce, znajduje sie tam jakiś bezpiecznik czy coś??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7341Zetor    0

napisz czy twój zetor ma nową maske czy starą jak nową to powinien być przekaźnik pod dachem od strony sterowania możesz nasłuchiwać lekkiego pyknięcia jak przekręcisz kluczyk a jak starą mache to powinien być pod konsolom od strony przodniej szyby jest tam ich albo 5 lub 6 pierwszy był od świateł z przodu od wentylatorów mogą być chyba te ostatnie najlepiej to włącz sobie kluczyk i po kolei włączaj wszystko pedał chamulca i dotykaj ich ale najpewniej przekaźnik skończył żywot, polecam orginalne magneton z tego co się orientuje są najlepsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ignas5340    0

Mam nową maske, zetor z 2002 roku jest. Zgadza się jak przekręce kluczyk to jest delikatne pykniecie, znajdują sie dwa przekaźniki jeśli to oto chodzi. Jeśli przekręce kluczyk to ten pierwszy pyknie... a jak włącze światła górne z tyłu to pykał drugi. Czyli ten drugi leci do wymiany i to powinno rozwiązać te wszystkie problemy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojoch7340    6

sprawdz bespeczniki ja tak miałem były dobre ale nie łączyły w gniażdzie lub kable co dochodzą do gniazda a jak nie to pewnie ten besptecznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

miałem taki problem i doszłem tako biało puszka była przy bezpiecznikach zobacz która to i tam mogą być zaśniedziałe kable i może nie dochodzić ile mi to nerwów poszło na to aż obciąłem kable i złączyłem bezpośrednio :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
armi95    0

Ja myśle, że to bezpiecznik będzie do wymiany.


<<SPRZEDAM>> Taśmociąg do kostek siana lub słomy w bdb stanie z zaczepem do ciągnika. Jest on na kołach gumowych. Mało używany. Tanio. Okolice Węgrowa, Korytnicy. W razie pytań pisać na PW. <<SPRZEDAM>>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casemxu125    0

mam zetora 7011 i mam w nim wentylacje ale od jakiegoś czasu przestała działać. wszystkie światła i wycieraczka działają. jak przekręcam włączmik od wentylatora to słysze w silniczku czy jak to tam się nazywa jakieś (pstryk). czy wie ktoś co się mogło stać?

 

sorki że się podpinam do tematu. :D


Life Is Brutal...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ignas5340    0

Bezpieczniki te od świateł,kierunkowskazów są wszystkie ok. Nie mogło tam nic zaśniedziec bo wszystko dziłało należycie aż do tej głupiej wymiany żarówki. Po włączeniu świateł jak by coś pykneło u góry ale po prostu nie wiem co. Wycieraczki działają, tylko górne światła, nagrzewnica radio i lampka w kabinie nie dają oznaków życia oraz lampka kontrolna na panelu u góry. Ja stawiam na przekaźnik i chyba pojade go kupic. Tam nie ma innych bezpieczników od tych rzeczy które wymieniłem wyżej i nie działają???

 

czyli znajdują sie tam tylko 2 przekaźniki i to ma rozwiązac mój problem???

 

 

 

 

 

hehehe jednak bezpiecznik:D zobaczyłem ze tam jest druga puszka z bezpiecznikami... wszystko działa należycie!!! Dziekuje chłopaki za pomoc!

Pozdrawiam!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj