aro321

Jaki model Belarusa wybrać???

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
anticius    0

nie. u mnie są ziemie bardzo lekkie i bez problemu ten ciągnik radzi sobie z rosyjskim płógiem 5 skibowym

Nie chodzi mi o to czy chodzi bezproblemowo w tych maszynach co wypisałeś ale czy daje radę na tych 140ha? Przecież to ładny kawałek ziemi i uprawa tego areału ciągnikiem chyba o mocy 84KM zajmuje bardzo dużo czasu i podejrzewam że ciężko wyrobić się w terminach chociażby siewów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    31

mam nim nakręcone 1600mth. bez problemu wyrabiam sie w terminach agrotechnicznych. wystarczy dobra organizacja pracy i bez problemu zdązam ze wszystkim


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    103

kolego @marulekk za samego belarusa dałem 82500 zł, ale jestem zadowolony dostałem homologacje i normalnie zarejestrowałem ciągnik, mam gwarancje i pakiet ubezpieczeń. A kupowałem go w FINO w chełmie , polecam tą firmę bo są uczciwi, potrafią doradzić i co majważniejsze wszystko załatwiają w szybkim czasie. gorąco polecam tą firmę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiek1988    0

kolego @kris19911 na zakup chce przeznaczyć ok 120 tyś, nie chce sie odrazu wciągać w duży kredyt ponieważ jestem młody rolnikiem (3 lata gospodarze) i jak na razie to dużo inwestuję w gospodarkę. Od 5 lat mój ojciec posiada mtz 80 ale operatorem jego jestem tylko ja, przez te lata oswoiłem się z ta maszyną i dobrze się mi nią pracuje, napewno nie zamieniłbym go na ursusa 912 czy zetora 8011. Koledzy macie jakieś namiary na uczciwą firmę która sprzedaje belarusy???

 

Ja polecam firmę Jankom jako chyba już jedyni mają oryginalne z MInska Belarusy... wszyscy poszli za tymi łotewskimi podróbkami. W razie czego ich telefon to 515571955 lub 85 7154117. Pozdrawiam

 

kolego @marulekk za samego belarusa dałem 82500 zł, ale jestem zadowolony dostałem homologacje i normalnie zarejestrowałem ciągnik, mam gwarancje i pakiet ubezpieczeń. A kupowałem go w FINO w chełmie , polecam tą firmę bo są uczciwi, potrafią doradzić i co majważniejsze wszystko załatwiają w szybkim czasie. gorąco polecam tą firmę

A jaki kupiłeś, u mnie za taką sumę mozna mieć 952.3 95 KM z boshem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    103

ja kupiłem model 952,2 ze wszystkimi bajerani, most krzyżak, monoblock, kogut, siedzenie grammer, radio, dodatkowe szperacze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz_820    0

Dodatkowe halogeny czyli 4 na strone? mozesz zrobic zdjecie jak to wyglada? bo chyba lepiej niz tylko z dwoma


www.youtube.com/watch?v=h2Rj1KTcGdE

Zapraszam do oglądania oceniania i komentowania ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

tak samo powiedz co to za siedzenie - oryginalny grammer czy białoruskie "typu grammer".


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
firmagrand    0

Typu grammer to wiadome 3 pozycje regulacji i materiał made in belarus. A grammer to jest już wyższa półka. Na osłonie amortyzatora jest napisane albo Belarus albo grammer. Ale to też widac gołym okiem bo jest spora różnica w jakości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

ja to wiem bo mam u siebie w 952.3 pneumatyka z granitu ale aro321 myśli że ma grammera a ma typu gramer z napisami o których piszesz.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
firmagrand    0

A ten pneumatyk był w standardzie? czy za dopłatą?

I jeszcze pytanko jak jest rozwiązane sterowanie ma swoja butle czy podpięty pod butle ciągnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

Brałem za dopłatą (kupowane na PROW więc tak drogo nie wyszło).

Siedzenie to ma własną spreżareczkę podpiętą pod 12V instalacji ciągnika.

Jest o niebo wygodniejsze niż to z podłokietnikami które było fabrycznie w belarusie (wstawiłem je do Z10145 więc mam porównanie).


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    103

siedzenie mam oryginalne grammera bo te co było w ciągniku dali mi osobno. jak dorwę jakąś cyfrówkę to wstawię zdjęcia. montował ktoś może siedzenie pasażera w 952 bo chciałbym zamontować tylko nie wiem jak? jak chodzą biegi w waszych nowym 952/920?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz_820    0

ja to wiem bo mam u siebie w 952.3 pneumatyka z granitu ale mtz_820 myśli że ma grammera a ma typu gramer z napisami o których piszesz.

 

Nie rozumiem o co Ci chodzi?


www.youtube.com/watch?v=h2Rj1KTcGdE

Zapraszam do oglądania oceniania i komentowania ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

siedzenie pneumatyczne marki GRANIT - to mam ja.

a standardowe siedzenie jest typu grammer.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz_820    0

ale chodzi mi o uzycie mojego nicku przeciez ja nic o siedzeniach nie pisalem


www.youtube.com/watch?v=h2Rj1KTcGdE

Zapraszam do oglądania oceniania i komentowania ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

sorki wielkie kolego :)

mea culpa jak mawiają, już poprawiam posta.

chodziło o użytkownika "aro321" i wypowiedź:

ja kupiłem model 952,2 ze wszystkimi bajerani, most krzyżak, monoblock, kogut, siedzenie grammer, radio, dodatkowe szperacze

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz_820    0

@Nikkita spoko az przelecialem caly temat i nie moglem zczaic o co chodzi :)

@aro moge liczyc na te fotki?


www.youtube.com/watch?v=h2Rj1KTcGdE

Zapraszam do oglądania oceniania i komentowania ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek82    3

Witam poczytaj wypowiedzi firmy grand na temat twojego pytania oni odpowiadali na temat tych modeli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    103

model 932,3 kosztuje 120 tys zl a można go kupić w firmie grand, sam myślałem nad tym modelem ale był za drogi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj