Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z muchami w chlewniach, oborach


40 odpowiedzi na ten temat

#21 Share mlody87

mlody87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zachodniopomorskie
  • Zainteresowania:heh technika rolnicza;)

Napisany 26 luty 2007 - 20:52

Problem z muchami w chlewniach, oborach znajomy we wszystkich oknach i drzwiach zaklada siatki takie jak sie w dociepleniach stosuje czy gdzies.
niedrogi sposob ktory likwiduje polowe problemu. a reszta to wiadomo srodki chemiczne i wlasnie te siatki pryska tez mowi ze to dziala. a zawsze tez jakies lepy wisza to przybledy sie wylapia. trzeba powiedziec ze to wszystko nawet mu pomaga :)
URSUS- dumny, silny, nieokiełzany……..
URSUS- kiedy w tradycji drzemie siła i ktoś rozbudzi jej moc…….
URSUS- partnerem na całe życie…….

KAŻDY NOWY DZIEŃ LEPSZY Z
URSUS- em…………








Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z muchami w chlewniach, oborach Dzisiaj, 11:54
  •  

#22 Share wojt

wojt

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 312 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śląsk, Orzesze

Napisany 26 luty 2007 - 20:57

Problem z muchami w chlewniach, oborach no, o lepach zapomniałem napisać,jak dla mnie to lepy są nawet dobre :)

#23 Share Zetor5340

Zetor5340

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1063 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie
  • Zainteresowania:==Rolnictwo==

Napisany 26 luty 2007 - 23:26

Problem z muchami w chlewniach, oborach u wujka jak takie wielkie lepy zesmy pozawieszali to az czarne byly od tych much a i agitą wysmarowal sciany i tero zadnej muszki nie widac w oborze :) :)
Bros tez moze byc.. :)
"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Problem z muchami w chlewniach, oborach Dzisiaj, 11:54
  •  

#24 Share Hvb3000

Hvb3000

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 307 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska/ok. Leszna

Napisany 27 luty 2007 - 16:22

Problem z muchami w chlewniach, oborach Używam spray'u - wchodzisz na koniec pryskasz oddalając się do wyjścia, zamykasz drzwi na 5 minut i much są zagazowane. Wszystkie leżą.

#25 Share misiek10

misiek10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 354 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 marzec 2007 - 09:54

Problem z muchami w chlewniach, oborach to jest dobre jak nie masz w tym pomieszczeniu zwierzatek.

ja uzywam takiego proszku w szarym opakowaniu. mozna to rozrabiac na sucho mieszajac z cukrem i stawiac tam, gdzie muchy siadaja najczesciej, mozna to rozobic na taka paste-maź i posmarowac dzwi, sciany powyzej wysokosci zasiegu zwierzat albo na korytarzu, tak zeby zwierzatka sie nie potruly.

a teraz pytanie do tych co uzywaja lepow: ile wy tego zuzywacie dziennie? bo jakby sie tak zastanowic, to chyba z 5 na dzien co?

#26 Share Pavel

Pavel

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1498 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie
  • Zainteresowania:motoryzacja, muzyka, turystyka

Napisany 02 marzec 2007 - 16:27

Problem z muchami w chlewniach, oborach ja mam takją truzizne na bazie cyjanku maluje sie powierzerzcnię jakiejs blachy i stawia sie ja gdzies w budynku - mucha siada i odrazu widac efekt zatacza sie jakby piana była.... działa tak przez 2 tygodnie-lepy zaraz kurzem zachodza i lipa... ta trutka jest najlepsza nie ma co :rolleyes:

#27 Share Zetor5340

Zetor5340

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1063 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie
  • Zainteresowania:==Rolnictwo==

Napisany 02 marzec 2007 - 18:03

Problem z muchami w chlewniach, oborach chory na tą trutkę zawsze powie ze najlepsza...hehe :rolleyes:
"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

#28 Share Pavel

Pavel

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1498 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie
  • Zainteresowania:motoryzacja, muzyka, turystyka

Napisany 02 marzec 2007 - 19:15

Problem z muchami w chlewniach, oborach ja sie inaczej... trunkuje nie bój zaby uszak :rolleyes:

#29 Share Zetor5340

Zetor5340

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1063 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie
  • Zainteresowania:==Rolnictwo==

Napisany 02 marzec 2007 - 21:08

Problem z muchami w chlewniach, oborach heheh,dzieki za info..ale chyba mnie nie zrozumiałeś.. :rolleyes: :(
"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

#30 Share Rumcajs

Rumcajs

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śląsk

Napisany 26 marzec 2007 - 14:27

Problem z muchami w chlewniach, oborach przede wszystkim często wywozić gnój albo spryskiwać go różnymi preparatami na muchy np Larwomex


Powód Edycji: ortografia, edytowane przez Nikita_Bennet

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z muchami w chlewniach, oborach Dzisiaj, 11:54
  •  

#31 Share buchaj

buchaj

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 380 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 maj 2007 - 19:32

Problem z muchami w chlewniach, oborach My polewamy krowy bayofly. Bardzo skuteczny środek (chyba, że deszcz na krowy popada). Stosujemy także lepy, ale zbyt szybko się one zapełniają :lol:

#32 Share samo

samo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 423 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Nowego Sącza
  • Zainteresowania:konie i jeżdziectwo

Napisany 02 maj 2007 - 19:35

Problem z muchami w chlewniach, oborach ja pryskam stajnie "oxy fly" raz na miesiąc starczy prysnąć i jest spokój z muchami

#33 Share Vektor

Vektor

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazury <3
  • Zainteresowania:Rolnictwo, informatyka, mechanika.

Napisany 02 maj 2007 - 20:19

Problem z muchami w chlewniach, oborach Ja pryskam oborę AGITĄ i nie byłem zadowolony z efektów działania (a miał być taki dobry środek) muszę spróbować z cukrem może będą lepsze efekty
:)

#34 Share wojt

wojt

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 312 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śląsk, Orzesze

Napisany 02 maj 2007 - 20:39

Problem z muchami w chlewniach, oborach no własnie ja tez miałem AGITĘ w tamtym roku i mnie to wkurzyło bo to prawie wcale nie pomogło :angry: ,moze jak sie z cukrem pomiesza to lepiej bedzie działać :lol:

#35 Share Ropuch00

Ropuch00

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 05 maj 2007 - 23:10

Problem z muchami w chlewniach, oborach Ja stosowałem u siebie kilka kombinacji i każda okazała sie skuteczna.
Najskuteczniej jest podłogi i obornik potraktujesz Larwicydem albo Baycidalem, ściany weźmiesz spryskasz QuickBayt Spray zdecydowanie lepszy i mocniejszy od zwykłego QuckBayta (zwykły QucikBayt to sie do domów i pomieszczeń bez zwierząt nadaje, ale nie do inwentarskich) i na wykończenie K-Othrine, ale należy pamiętać, ze K-Othrine stosujemy w pustych pomieszczeniach, bez zwierząt bo jest lekko szkodliwe, dlatego ja wypryskałem tylko framugi okienne i "drzwiowe" oraz lampy.
Dla pewności jako kontrola rozwiesiłem kilka kurtyn lepowych, takie większe arkusze. I powiem wam, ze w domu miałem więcej much .
Mucha nie siada!!! A koszt nie był tragiczny.
Agite tez stosowałem ale jest obecnie trudniejszy do dostania i świetnie spisuje sie QuickBayt Spray łatwiej sie go aplikuje i jest chyba nawet bardziej skuteczny, z tego co pamiętam na 100m2 kosztuje coś kolo 70 złotych. Z tym ze robi sie takie pasek o szerokości mniej więcej metra i leci sie opryskiwaczem po obwodzie i mogą przebywać zwierzęta podczas.
Rewelka.

BROS dwuskładnik to nic innego jak Metomyl 10 WP i rozcieńczalnik czyli pewnie woda, a sam Metomyl można kupić zdecydowanie taniej.

#36 Share tomcio748

tomcio748

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 75 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łodzkie

Napisany 17 maj 2007 - 22:27

Problem z muchami w chlewniach, oborach Lampy owadobójcze to najlepsze rozwiązanie. Sprawdzają się

#37 Share Seb@

Seb@

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 maj 2007 - 21:03

Problem z muchami w chlewniach, oborach Tomcio powiedz coś więcej o tych lampach.

#38 Share samesilver

samesilver

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:dobre kuj.

Napisany 23 maj 2007 - 14:21

Problem z muchami w chlewniach, oborach ja w nowej oborze mam zamontowane 4 lampy owadobójcze jedna kosztowała prawie 600 zł. ale z tego co mówią znajomi pod lampami jest czarno

#39 Share Krzys123

Krzys123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 368 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śląsk

Napisany 19 czerwiec 2007 - 21:50

Problem z muchami w chlewniach, oborach U mnie się używa BROSS'a albo lepy ale 2 na dzień.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z muchami w chlewniach, oborach Dzisiaj, 11:54
  •  

#40 Share bambeeras

bambeeras

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pomorskie
  • Zainteresowania:wszystko po trochu

Napisany 13 czerwiec 2011 - 14:10

Problem z muchami w chlewniach, oborach Panowie z racji plagi much odświeżam temat. W chlewni mam aż czarno od tego dziadostwa. Co stosujecie ( z pozytywnym skutkiem) na oprysk obornika i wewnątrz chlewni. Ja używałem agitę i pomagała. Widać draństwo się uodporniło albo co bo teraz zero skuteczności. Mam powieszone lampę owadobójczą, ale nie nadąża...

Podobne tematy

Tylko na agroFakt.pl: Niezabezpieczone gospodarstwo: konie wbiegły pod koła samochodu zobacz »