Skocz do zawartości

Zdjęcie

dominator 78- pomocy

7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share krzysiek29

krzysiek29

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 126 postów

Napisany 24 lipiec 2010 - 11:09

dominator 78- pomocy Witam. W tym roku kupiłem claasa dominatora 78(rok 1991, 1495mth, heder 3,9) i oczywiście wyszły już pierwsze wady po koszeniu jęczmienia. Po pierwsze pękł przewód od hydrauliki i wyciekł cały olej, lecz po wymianie przewodu i filtrów w zbiorniczku oleju cały czas słychać jakiś stukot/warkot np. przy kręceniu kierownicą. Po drugie przy włączeniu bębna młócącego cały czas kombajn wydaje dziwne odgłosy. Dochodzą one z (postaram się to dokładniej wyjaśnić): w zbiorniku w środku jest taka kwadratowa klapa i to właśnie stamtąd dochodzą te dziwne dźwięki(spod tej klapy- to chyba są wytrząsacze). Proszę o pomoc gdyż nie znam się na tym kombajnie bo claasa mam dopiero pierwszy rok. Jeśli ktoś wie jak pozbyć się tych usterek to proszę o pomoc, bo niedługo żniwa a kombajn nie gotowy :)

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
dominator 78- pomocy Dzisiaj, 15:57
  •  

#2 Share michal7211jaron

michal7211jaron

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 203 postów

Napisany 24 lipiec 2010 - 11:38

dominator 78- pomocy To wycie przy kierownicy to serwo. U mnie w kombajnie też tak wyje i na razie nic z tym nie robie, bo jak rozbiore, to mogę nie złożyć. To może być wina oleju. Do układów hydr. jak serwo, hydrostat powinno lać się czerwony olej, a ja leję Boxol.

#3 Share krzysiek29

krzysiek29

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 126 postów

Napisany 24 lipiec 2010 - 12:48

dominator 78- pomocy

To wycie przy kierownicy to serwo. U mnie w kombajnie też tak wyje i na razie nic z tym nie robie, bo jak rozbiore, to mogę nie złożyć. To może być wina oleju. Do układów hydr. jak serwo, hydrostat powinno lać się czerwony olej, a ja leję Boxol.

co to znaczy "serwo"? ale i tak, dzięki za info. A na ten drugi problem masz może jakąś radę???

#4 Share ferdek1