Zaloguj się, aby obserwować  
szewera2

Silniki Iveco w kombajnach serii CSX

Polecane posty

szewera2    2

Witam wszystkich, niedawno na pokazach sprzętu rolniczego dowiedziałem sie, że za kilka miesięcy producenci kombajnów o mocy powyżej 200 KM zmuszeni są do wprowadzenie silników spełniających normę emisji spalin Trial 4. Według dealera kombajn csx 7040 wówczas zdrożeje o około 30 - 40 tyś. i do tego wzrosną koszty eksploatacji nowego silnika w porównaniu do takiego z normami Trial 3. Kolejną rzeczą co do której chciał bym poznać waszą opinie bądź potwierdzenie lub zaprzeczenie jest to ze silniki Iveco montowane w ciągnikach i kombajnach New Holland nie posiadają wymiennych tulei, co w konsekwencji stwarza je nieremontowalnymi

(tłoki pracują w bezpośrednim styku z blokiem a nie jak jest to w większości silników że rozdziela je tuleja)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W takim wypadku na mój rozum to zamiast wymieniać tuleje, trzeba kupić nowy blok. :) Tak przynajmniej to rozumuję. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skiet135    5

jest bardzo możliwe ze producenci zaczynają stosować bloki bez tulei w końcu to jest im na rękę. W takim wypadku trzeba kupić nowy blok cena raczej zaporowa albo porostu taki silnik ma trafić na przetop a właściciel zadowolić się nowym produktem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

Oj chłopaki nic nie trzeba wymieniac. Nadwymiarowe tłoki, tokarka do cylindrow, honownica, i mamy prawie nowy sinik :) Chyba ze producent nie przewiduje nadwymiarowych tłokow w co nie chce mi sie wierzyc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tc56    4

To szkoda że o tyle podrożeje CSX, przestanie być osiągalny dla mniejszych gospodarstw ,którym komfort TC nie wystarcza i szukaja czegoś lepszego. Z tymi tulejami to prawda. Jeszcze seria TM( ogólnie silniki o pojemności 7,5 litra) miały wtapiane cienkie tuleje w blok silnika, aby je wymienić trzeba było rozwiercić blok i je ponownie wtopić( znajomemu pękł pierścień w TM i trzeba było tak zrobić).Wszystkie obecne TDD T5000 i tak dalej nie maja tulei, więc jaka kolwiek awaria tłoku może skończyć sie wymiana bloku. Ogólnie NH staje się dziwną marka( np. nie można wybierać producenta opon a ilość oferowanych roziarów jest bardzo skromna) i do tego dosyć drogą w zakupie cześci, za to kombajny robia dobre i w wielu sprawach są lepsi od konkurencji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szewera2    2

A czy ktoś potwierdza informacje o wprowadzeniu nowych norm emisji spalin nie tylko w New Holland ale i w innych markach i jeżeli to nastąpi to kiedy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez morwsin
      Cześć, szukam pomocy bo od paru dni wyskakuja mi te błędy 3293 i 3176. Wymieniałem filtry paliwa. Jutro zajrzę jeszcze do zbiornika czy czasem smok się nie zatkał, dodatkowo wyczyszczę odstojnik ale jak widzę jest czysty. Ciagnik ma 760 mtg. Co jeszcze mogę sprawdzić?. Dodam że serwis był podłączał go pod komputer było parę błędów ale potem zrobił test, disgnostyke i było wszystko ok. Błędy wyskakują ja ciągnik np jedzie pod górkę i chce szybko dodać mu gazu tak jak by nie dostawał paliwa. Proszę o porady dzięki. 
    • Przez Farmerinio00
      Witam mam problem z kombajnem zbożowym new holland tx30 kombajn kupiony z Francji był przezbrojony całkowicie na kukurydzę został przezbrojony do cięcia zboża . Ale po całkowitym przezbrojeniu i próbie cięcia zboża kombajn nie pobiera zboża i wszystko wałkuje się na motowidle a jak już pobieże to się odrazu za podajnikiem pochyłym zapycha proszę o jakieś rozwiązania problemu 
    • Przez morwsin
      Cześć, szukam pomocy bo od paru dni wyskakuja mi te błędy 3293 i 3176. Wymieniałem filtry paliwa. Jutro zajrzę jeszcze do zbiornika czy czasem smok się nie zatkał, dodatkowo wyczyszczę odstojnik ale jak widzę jest czysty. Ciagnik ma 760 mtg. Co jeszcze mogę sprawdzić?. Dodam że serwis był podłączał go pod komputer było parę błędów ale potem zrobił test, disgnostyke i było wszystko ok. Błędy wyskakują ja ciągnik np jedzie pod górkę i chce szybko dodać mu gazu tak jak by nie dostawał paliwa. Proszę o porady dzięki. 
    • Przez Windziu
      Cześć!
      Mam problem z NH TX68. Kombajn na wbitym biegu a na joysticku ustawionym na N pełznie powoli do przodu. Potencjometr wymieniony, wyregulowany że na N swiecą trzy diody (żółta, zielona i czerwona) czyli elektrycznie powinno być OK. Czy dobrze myślę, że trzeba byłoby wyregulować zerową pozycję na hydrostacie (pompie, silniku czy skrzyni-nie moge dojść gdzie może być regulacja)? Ktoś przerabiał temat?
      Czy ktoś poratowałby instrukcją serwisową do w/w TX'a? 
    • Przez ENDURAK91
      Czym się różni wersja Elevation od zwykłego CX6080?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj