Skocz do zawartości

Zdjęcie

Prasa John Deere 550


1000 odpowiedzi na ten temat

#121 Share Ecopiotr

Ecopiotr

    You have the right to stand up and fight for things you belive i

  • Members
  • PipPipPip
  • 759 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:DKL

Napisany 27 czerwiec 2012 - 22:51

Prasa John Deere 550 Po tygodniu prob, niech szlag trafi John Deere , mnie, Unie, planete Ziemie, Uklad Sloneczny i cala galaktyke!!! Ale po kolei - piatek, pierwsze prasowanie - ustawienie prasy - wielkosc 4-5, obroty 1800, 2 polowa ( ciagnik Deutz DX 6.30 116 KM ), mruga pomaranczowa kontrolka, na skali pojawia sie 6!!! zrywa sie pas, owija na walek, zrywa po raz drugi. Wywalam nieowinieta bele. Ma ok. 180 cm, dobrze zbita, ale co mi z tego. Sobota i niedziela - naprawiam wszystkie pasy, wymieniam filtr i olej, odpowietrzam hydraulike. Dzisiaj - pierwsza bela - nastawiona na 3, osiaga 3-4 kontrolka mruga, ciagne za sznurek i nic. NIE OWIJA. Breszka uruchamiam owijanie i wywalam. Wychodzi dobrze zbita bela ok. 120 cm, siatka tylko po srodku, ok 15- 20 cm od krawedzi beli. Druga beka - wielkosc 4, po osagnieciu 5 ( kontrolka mruga ), owijam znowu breszka. Bela OK. 150 cm, Wiem dlaczego owijanie sie nie zalecza!!! Trzecia bela - ustawienie 4-5, przy tej wielkosci, zapala sie prawie jednoczesnie pomaranczowa i czerwona kontrolka - STOP - owijanie, funkcjonuje. Super. Bela dobrze zbita, ok 150 cm, 2 owiniecia siatka, tak mialo byc! Zamykam komore - zapala sie zielona i CZERWONA kontrolka, sygnal wyje i ja tez. CO Z TA PRASA JEST NIE TAK??? Czy ktos mial takie doswiadczenia? Co zrobic? Pomozcie, prosze...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Prasa John Deere 550 Dzisiaj, 09:33
  •  

#122 Share Passatb4

Passatb4

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 46 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Telatyn

Napisany 28 czerwiec 2012 - 22:05

Prasa John Deere 550 Nie wiem czy moja podpowiedź bedzie dobra, sam mam tą prasę pierwszy rok, ale może sprobować prasować kilka bel bez podlączenia nazwjmy to tego komputerka żeby nic nie świeciło, mrugało i piszczało. Ustawić rozmiar beli np. 4 i prasować ogłądając sie do tyłu aż do momentu podania sznurka, sam tak zaczynałem i zrobiłem z 15 bel oglądając sie do tyłu.
Na czerwoną kontrolkę w tym wypadku chyba niema co zwracać uwagę gdy się zaświeci zaraz po zamknięciu komory bo na chłopski rozum komora jest pusta, a ta kontrolka ma sygnalizować przepełnienie komory, chyba że może ona świadczyć o jakimś innym problemie, ale tego nie wiem, może ktoś bardziej obeznany w temacie coś dopisze.

#123 Share matykoof

matykoof

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 lipiec 2012 - 12:47

Prasa John Deere 550 Również mam pytanie za 100 punktów, czy wiecie jaka powinna być długość orginalnych pasów w prasie lub czy wiecie gdzie mogę znaleźć katalog do pracy JD 540?!
Korzystając z tematu mam problem taki że gdy zaczynam prasować to pasy się zatrzymują i dalej nie chcą się kręcić przy wielkości balota okoła 60 cm, zdjełem 6 pasów z prasy i je zmierzyłem 4 są równe ale dwa są krótsze o 10 cm i te dwa krótsza pasy pracowały w tym miejscu tak jak opisał to kolega wyżej. Dodam, że problem powstał po tym jak w tamtym sezonie dwa pasy się zerwały, szczepiłem je i od tamtej pory prasa nie prasuje jak należy.

#124 Share tupac12

tupac12

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów

Napisany 02 lipiec 2012 - 20:56

Prasa John Deere 550 Witam!!
Zamierzam zrobić odrzutnik do presy JD 550 tylko nie wiem jaki długi zrobić, ile cm wystaje zza tylnią klape ???

#125 Share Ecopiotr

Ecopiotr

    You have the right to stand up and fight for things you belive i

  • Members
  • PipPipPip
  • 759 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:DKL

Napisany 08 lipiec 2012 - 23:11

Prasa John Deere 550 @tupac 12, orginalny jest rowny z tylna klapa.
@matykoof, dokladna dlugosc pasow dla 540 to 10420 i 10230 mm. Katalog znajdziesz na allegro.pl.

#126 Share dawciu22

dawciu22

    Użytkownik

  • V.I.P.
  • rank
  • 83 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:konary

Napisany 21 lipiec 2012 - 08:46

Prasa John Deere 550 witam. mam małe pytanie czy dałoby rade do takiej prasy : http://otomoto.pl/jo...50-A196890.html
założyć podbieracz od takiej prasy : http://otomoto.pl/pr...ne-A121309.html

pozdrawiam

#127 Share 1991pawel

1991pawel

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów

Napisany 27 lipiec 2012 - 20:55

Prasa John Deere 550 Witam. Mam pytanie czy ktoś może wymieniał ta cewkie przy rozdzielaczu od miękiego rdzenia? Prosił bym o podanie jakiegoś namiaru na jakiś sklep i na numer katalogowy. Z góry dzięki.

#128 Share Passatb4

Passatb4

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 46 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Telatyn

Napisany 27 lipiec 2012 - 22:28

Prasa John Deere 550 Mam takie pytanie, który czujnik w JD 550 odpowiada za miganie pomaranczowej kontrolki i za sygnał dźwiękowy informujący że bela jest gotowa?
Przy ostatnim prasowaniu jakiś miesiąctemu kontrolka migała i był sygnał dźwiękowy ale nie świciła ciągle podczas owijania sznurkiem beli, teraz jest odwrotnie w ciągu ostatnich kilku dni prasując kontrolka nie miga i nic nie piszczy, a swieci ciągle podczas owijania sznurkiem, a ten sygnał to przydatna funkcja.

#129 Share 1991pawel

1991pawel

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów

Napisany 28 lipiec 2012 - 06:55

Prasa John Deere 550 Na suwaku od wielkości beli jest za mruganie odpowiedzialny a na ramieniu od sznurka od świecącej lampki.

#130 Share jowisz

jowisz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów

Napisany 29 lipiec 2012 - 10:24

Prasa John Deere 550 Witam. Jestem nowym użytkownikiem 550-tki i wydaje mi się , że słabo u mnie zbija bele. Regulacja na maxa zaworem nie odnosi skutku. Mam wrażenie , że zgniot jest tylko od działania sprężyny a nie jeszcze hydraulicznie. Hydrauliką od ciągnika pompuję ciśnienie do około 100 bar , wyłanczam dzwignię od hydrauliki w ciągniku i momentalnie ciśnienie na prasie spada do zera i w czasie prasowania zegar się nie podnosi. Wydaje mi się , że powinien być jakiś zawór zwrotny, który utrzymywałby ciśnienie po wyłączeniu hydrauliki w ciągniku. Jaka może być przyczyna tego stanu, chyba że coś żle robię i dlatego tak jest, proszę o rady użytkowników za które z góry dziękuję!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Prasa John Deere 550 Dzisiaj, 09:33
  •  

#131 Share rafal88

rafal88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 394 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 29 lipiec 2012 - 11:18

Prasa John Deere 550 To napewno masz cos nie tak ;) u mnie skazowka na zegarze jak zamykam komore staje tak na 70 bar a pozniej po kilku metrach prasowania przekracza 160 bar,, moze masz cos wlasnie z tym zaworem ktorym ustawia sie zgniot, badz silowniki puszczaja w srodku??

#132 Share jowisz

jowisz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów

Napisany 29 lipiec 2012 - 12:17

Prasa John Deere 550 Siłowniki raczej są dobre bo napiąłem pasy tym ramieniem co chodzi od góry odczepiłem od ciągnika węże i pozostawiłem na ponad dwie doby zaznaczając na siłownikach . Siłowniki przez ponad 48 godz. schowały się tylko może 4-5 mm. pomimo że spręrzyna na nie działała - to raczej trzymają. W zaworze rozkręcałem zawór regulacyjny i trzy zawory zwrotne i chyba też ok. Mam pytanie -. który element w zaworze odpowiada za to , że ciśnienie nie spada po wyłączeniu hydrauliki z ciągnika ? Wiem jak wygląda zawór do regulacji siły zgniotu z katalogu ale tam nie ma jak przebiejają kanały i w którym miejscu następuje odcięcie powrotu oleju aby ciśnienie mogło wzrastać do ustawionego na zaworze. Cały zawór wymienić to raczej będzie duży koszt może da się temu zaradzić

#133 Share sss

sss

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 sierpień 2012 - 14:34

Prasa John Deere 550 Mam taki sam problem jak kolega wyżej

#134 Share Passatb4

Passatb4

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 46 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Telatyn

Napisany 19 sierpień 2012 - 21:09

Prasa John Deere 550 A jak u mnie wskazówka wskazuje na zegarze godz. 13-14 to to ile to barów?

#135 Share jowisz

jowisz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów

Napisany 21 sierpień 2012 - 19:22

Prasa John Deere 550 No z problemem braku ciśnienia się uporałem. Nie warto było kombinować przy rozdzielaczo-zaworze zmieniać zegar itp. Wystarczyło pół godziny ściągnąć siłownikii od zgniotu rozebrać je i usterka na tłokach obu siłowników taka sama a mianowicie tłoczki ukruszone no i co za tym idzie oring zdeformowany (słabe te tłoczki chyba żeliwo). Kupiłem dwa uszczelniacze polskie 50x40x12,5 i dałem wytoczyć do nich tłoczki. Założyłem i zwija aż miło, przy pierwszej beli stale musiałem zawór popuszczać bo chciało do końca zegara tj. 250 barów. Trzynasta czternasta na zegarze to około 150-170 barów ale w oryginalnym zegarze od JD to przy czternastej prawie sięga do czerwonego pola.

#136 Share Passatb4

Passatb4

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 46 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Telatyn

Napisany 22 sierpień 2012 - 21:37

Prasa John Deere 550 Ok. Dzieki. Jak prasuje to wlasnie zegar wskazuje od 12 do 14, i staram się aby na czerwone pole wskazówka nie wchodziła.

#137 Share in2dex

in2dex

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 341 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WOS

Napisany 24 sierpień 2012 - 12:46

Prasa John Deere 550

Witam Co powiecie o tej prasie po zdjęciach? Czy w 1998 robili w ogóle takie prasy jeszcze? Na co radzicie zwrócić szczególną uwagę przy oglądaniu? Kolego kozar wspominałeś coś o nieudanych typach podbieracza - o co dokładnie chodzi i jak rozpoznać te nieudane? Zależy mi na szerokim podbieraczu i te kółka z boku zdają egzamin czy trzeba szukać jednak szerokiego podbieracza?
http://otomoto.pl/jo...sa-A161207.html

Oglądałem ją dziś. Maszyna już zużyta. Kurcze w mojej okolicy mało jest tych maszyn;/
To nie forum magii i czarów:)

#138 Share in2dex

in2dex

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 341 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WOS

Napisany 25 sierpień 2012 - 18:02

Prasa John Deere 550 Witam.
W poniedziałek kupuję 550. Testowo podłączyliśmy ferdka pod wom i elektrykę. Hydraulikę nie podłączyliśmy bo wtyczki nie pasowały. Na sterowniku świeciła się żółta dioda, a rurka od sznurka była z prawej strony (patrząc z kabiny) obok noży. Jeden pasek zaraz za suwakiem od wielkości beli był luźny. Czy wszystko jest tam ok???
To nie forum magii i czarów:)

#139 Share sacrable

sacrable

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 339 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 sierpień 2012 - 20:27

Prasa John Deere 550 Tak.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Prasa John Deere 550 Dzisiaj, 09:33
  •  

#140 Share in2dex

in2dex

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 341 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WOS

Napisany 27 sierpień 2012 - 17:40

Prasa John Deere 550 ooo i dwie ostre łopatki z prawej strony, pewnie od ucinania sznurka były rozchylone. Czy to też ok?
To nie forum magii i czarów:)

Podobne tematy john dere 550 wady zalety deere mam problem !