Skocz do zawartości

Zdjęcie

C-360 silnik bierze olej


83 odpowiedzi na ten temat

#81 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 październik 2012 - 13:43

C-360 silnik bierze olej Zależy jaki tuleje były założone.Ja ma zestawy THM i od 10 lat jest ok ale wybierane były młotkiem w sklepie teraz też tak robię jak robię jakiś ciągnik dźwięk tulei sprawdzam młotkiem.Jak jest głuchy to ją na bok jak jest metaliczny to biorę.Tak na THM zrobiłem już kilka silników i nikt nić nie narzeka.W tym roku 4 silniki.Kolega do c330 założył MACHLE i po 200 motogodzinach lała przed odpowietrznik jak wściekła rozebrałem a tam progi jak 8000 tyś motogodzin.Dziwny sposób ale skuteczny. :D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C-360 silnik bierze olej Dzisiaj, 15:35
  •  

#82 Share POL1

POL1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KOL

Napisany 14 październik 2012 - 13:44

C-360 silnik bierze olej Z tego co widzę to problem teraz z tym olejem co idzie przez pierścienie do góry i wylatuje kanałem wydechowym większość tutaj ma.
Sami widzimy jakie teraz badziewne robią zestawy naprawcze.
Ja odnosze wrazenie że chyba udał mi się ten zestaw naprawczy do C-360 , bo jak narazie suchutko , niestety u C-328 już sie nie udał bo musiałem dziurę wymienić bo olej szedł do góry jak zwariowany , wymieniłem 1 dziurę i jest ok.Więc teraz jest loteria z tymi zestawami .
Wniosek panowie jest prosty-------- KUPUJEMY ZESTAWY NAPRAWCZE ZETOR.+ ewentualnie zakładamy do tego pierścienie PRIMY.
Bo Mahle i reszta to "bubel"

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C-360 silnik bierze olej Dzisiaj, 15:35
  •  

#83 Share PecikAgro

PecikAgro

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 08 luty 2013 - 16:05

C-360 silnik bierze olej Opisze mój problem.Otóż przy remoncie kapitalnym silnika w moim ursusie c-360 zamontowałem zestawy Mahle.Przy remoncie wymieniłem kompletne''dziury''regeneracja głowic,nowe wtryskiwacze,wał korbowy szlifowany.Po około roku zaczęło rzucać olejem z wydechu.Zdemontowałem tłoki pomierzyłem wszystko i wyszło że pierścienie olejowe totalnie zużyte.Po włożeniu w tuleję miały 4mm luzu na zamku!Kupiłem zestaw pierścieni Primy zamontowałem i po 300mtg znów rzuca olejem.Początkowo słabiej teraz mocniej,ten sam scenariusz.Dodam że filtr powietrza wymieniony(Wkłady,olej)Czy Prima produkuje teraz tak tandetne pierścienie tłokowe?Spotkał się ktoś z takim problemem?Wymiana pierścieni tłokowych co pół roku to paranoja.Słyszałem że mechanicy montują pierścienie Zetora.Orientuje się ktoś z jakiego modelu podejdą do 60-tki?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C-360 silnik bierze olej Dzisiaj, 15:35
  •  

#84 Share mariank1

mariank1

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 81 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 marzec 2014 - 16:02

C-360 silnik bierze olej witam
mam podobny problem w C355 z olejem z wydechu (prawdopodobnie olej) podejrzewam głowicę od chłodnicy - silnik pali i nie kopci ,
czyli jak czytałem na forum najlepiej ściągnąć kolektor i ocenić czy to ropa czy olej jeżeli ropa to rozumiem ze będzie to wtrysk a jeżeli olej to trzeba sprawdzić zawory ewentualnie pierścienie

Podobne tematy