Skocz do zawartości

Zdjęcie

C-360 silnik bierze olej


83 odpowiedzi na ten temat

#41 Share zonk28

zonk28

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 926 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Strzelectwo ( HW 80k , HW 90k kal.--5.5mm ) , wędkarstwo , silniki TDI

Napisany 02 listopad 2010 - 23:50

C-360 silnik bierze olej Ano kolego wyczaiłem to.Otóż zamki na pierscieniach byly poprzesuwane calkiem inaczej jak wkładałem.Po zdjeciu pierscieni i włożeniu ich do srodka tulei miały luz od 0.8 do 1.1 mm.na tulejach jeszcze jest siatka.......Gdy włozyłem nowe piersciernie na próbe to luz jest przewaznie 0.5--0.6 mm , czyli moim zdaniem tuleje nie sa złe.Mam teraz problem taki :) jak założyć pierscienie na tłokach?? Bo ja zakładam zawsze tak i nie wiem czy dobrze , oczywiscie TOP do góry!!! pierwszy gorny chromowy pierscien daje tak....zamek daje od strony kolektora wydechowego , drugi pierscien od góry zamek daje o 180 stopni , czyli na przeciwko zamka pierwszego , trzeci pierscien daje o 90 stopni wzgledem drugiego , czyli zamek wypada na sworzniu , w czwartym pierscieniu czyli olejowym zamek daje o 180 stopni wzgledem trzeciego pierscienia i piaty pierscien olejowy zamek daje o 180 stopni wzgledem pierwszego zamka w pierscieniu chromowym.Szukalem po internecie ale nigdzie nie moge znajsc ustawienia pierscieni na tłokach u C-330.Z tymi zamkami to kazdy ma inne teorie......Głowice mam nowa wiec nic nie ruszam , zawory wystaja około 2.5 mm nad płaszczyzne głowicy.Seweryn co ty na to z tymi pierscieniami?Nie wiem czemu jest też dużo nagaru na tłokach u góry? czyzby był żle zapłon ustawiony....Jak Ty zakładasz pierscienie Seweryn?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C-360 silnik bierze olej Dzisiaj, 09:34
  •  

#42 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 03 listopad 2010 - 10:59

C-360 silnik bierze olej Dodany obrazek

ja obecnie rozstawiam mniej więcej tak pierścienie, choć wiadomo że w czasie pracy i tak się ustawią po swojemu :) co 120 czy 180 stopni każde ustawienie jest ok

#43 Share zonk28

zonk28

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 926 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Strzelectwo ( HW 80k , HW 90k kal.--5.5mm ) , wędkarstwo , silniki TDI

Napisany 03 listopad 2010 - 11:17

C-360 silnik bierze olej ja ustawiam tak jak pisalem.........a nie wyzuca ci kolego oleju do gory jak ma ciezko w polu? po calym mdniu pracy?

Pierwszy zamek gdzie od góry ustawiasz w którym kierunku?Zawory ssące mam od wewnatrz kolektora ssacego całe w oleju czarnym , tez mnie to dziwi....

#44 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 03 listopad 2010 - 12:28

C-360 silnik bierze olej Pierwszy zamek (1), od samego dołu jest ustawiony w stronę kolektora ssącego, zamek (5) jest z samej góry.
A jeśli chodzi o olej to mi nie wygania bo nie mam wlewu oleju u góry w pokrywie zaworów tylko koło chłodnicy w pokrywie od zapłonu :)

#45 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7583 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 03 listopad 2010 - 13:37

C-360 silnik bierze olej Coś nie tak z nimi musiało być jak zakładałeś. Do tego pierścienie i tuleja na dotarciu i zle ustawione zamki no i się nazbierało. Nagar pewno z oleju.
Zamków pierścieni nigdy nie daję od strony kolektorów bo to miejsce gdzie najbardziej zużywa się tłok i jest największa strata na szczelności.
Według osi sworznia pierwszy przekręcam o 45 stopni, drugi 180 względem pierwszego, trzeci 90 względem trzeciego, czwarty 180 względem trzeciego. Jeszcze się na tym nie zawiodłem.
Zamki tak ustawiam jak narysował Roki tylko pierwszy pierścień od dołu daję tak jak ostatni od góry. Myślę że powód słabego silnika tkwi jeszcze gdzie indziej.
Dziwny ten olej na zaworach ssących. Albo za duży luz na prowadnicach albo nie domykały się ssące zawory. A ze silnik na dotarciu trochę oleju bierze to pchało go w kolektor.
Zobacz czy nie pociągło z filtra powietrza.
KPK Kumurun Team

#46 Share zonk28

zonk28

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 926 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Strzelectwo ( HW 80k , HW 90k kal.--5.5mm ) , wędkarstwo , silniki TDI

Napisany 03 listopad 2010 - 23:30

C-360 silnik bierze olej Seweryn nie pociagło..........Głowica jest nowa , luz na zaworach jest wyczuwalny na boki ale nie duzy..Malo rozumiem z tego jak ustawiasz zamki na pierscieniach :) Dasz rade wrzycic obrazek tak jak Roki? Bede wdzieczny :(

#47 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 04 listopad 2010 - 15:43

C-360 silnik bierze olej według mnie to seweryn daje pierwszy pierścień o 45 stopni od osi sworznia i aby było po koleji względem ruchu wskazówek zegara to o 90 stopni od 1 powinien być 4 o następne 90 stopni 2 o nastepne 90 stopni 3 i tej samej lini co 1 powinien być piaty

Opus meum est


#48 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7583 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 04 listopad 2010 - 16:43

C-360 silnik bierze olej Mniej więcej tak. Super dokładnie nie musi być. Ogólnie chodzi o to żeby zamki jeden nad drugim nie był. Ktoś napisał że to znaczenia nie ma... jeśli nie ma to czemu w każdej książce napraw jest nacisk na to żeby ustawiać je inaczej? Poza tym po remoncie puki silnik zdrowy to faktycznie może ma to małe znaczenie, ale gdy luz na zamku jest pokazny a zamki jeden nad drugim i jeszcze z lewej strony tłoka to przez szparę pewno by miskę zobaczył nie mówiąc o tym jak pompowało by olej nad tłok.
Teoretycznie nie powinny się poobracać same ale na to gwarancji nie ma nigdy. Ja ustawiam pierścienie w ten sposób i jeszcze z tego tytułu problemu nie miałem.

Ciekawi mnie ten olej na ssącym zaworze. Jak powkładasz tłoki i głowicę zdejmij kolektor ssący i spróbuj wyczaić czy nie cofie się kompresja w stronę filtra powietrza.
http://zapodaj.net/3...9645f6.jpg.html
4 i 5 to zgarniające olej, w sumie to piątkę możesz dać pod 3 może nawet lepiej by było choć te dwa pierścienie są daleko od siebie i nie ma to znaczenia.
KPK Kumurun Team

#49 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 04 listopad 2010 - 17:05

C-360 silnik bierze olej zonk28 a w czasie remontu wymieniałes może, któreś koło od rozrządu bo ja po remoncie swojego miałem z tym kiedyś problemy...

#50 Share zonk28

zonk28

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 926 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Strzelectwo ( HW 80k , HW 90k kal.--5.5mm ) , wędkarstwo , silniki TDI

Napisany 05 listopad 2010 - 09:33

C-360 silnik bierze olej Nie...........nie wymieniałem . Panowie a macie jakiś schemat prawidłowego ustawienia zapłonu?Po na kole pompy tym z półksiężycami mozna regulowac i tam tez jest znak , ze musi sie kreska z kreska pokrywac , jak to jest naprawde z tym?Macie jakiegos linka jak to sie ustawia?Mozna np przyspieszyc troszke zaplon?Seweryn kolektor ssacy suchutki , czyli ciagnie przez zawory gdzies.Jezdze na oleju Falco zadkim 15/40

Oki to zakładam pierścienie po Sewerynowemu , zjem sniadanko i wkładam tłoki :unsure: zobaczymy co to będzie.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C-360 silnik bierze olej Dzisiaj, 09:34
  •  

#51 Share zonk28

zonk28

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 926 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Strzelectwo ( HW 80k , HW 90k kal.--5.5mm ) , wędkarstwo , silniki TDI

Napisany 05 listopad 2010 - 18:48

C-360 silnik bierze olej Wszystko złożone jutro próba , sprawdziłem jeszcze wtryski , jeden taki troche głuchy ale nie leje, rozpyla oki :unsure:

#52 Share zonk28

zonk28

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 926 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Strzelectwo ( HW 80k , HW 90k kal.--5.5mm ) , wędkarstwo , silniki TDI

Napisany 06 listopad 2010 - 13:33

C-360 silnik bierze olej Ciągnik odpalony :P pięknie pracuje i nawet bardzo mało kopci..........a wymienilem tylko pierscienie i dotarłem zawory........ :P

#53 Share fliegl

fliegl

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 postów

Napisany 06 listopad 2010 - 16:16

C-360 silnik bierze olej Zaraz będzie zonk za pisanie posta pod postem

#54 Share lakik

lakik

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 24 listopad 2010 - 19:01

C-360 silnik bierze olej Mam takie pytanie poniewarz kilka lat temu remontowałem c-360 około 1000mtg i ciśnienie na rozgrzanym silniku spada na wolnych obrotach do ,,zera''.Wał jest nominalny do tej pory nie bylo problemów. Pompa jest nowa, czujnik , klawiatura zaworowa. Dodam że w czasie remontu nie był ruszany rozrząd tj. wałek rozrządu. Wał nie posiada rys itp(sprawdzałem) i czy po takim przebiegu potrzeba już szlif czy problem tkwi gdzie indziej??

#55 Share marekfarmer

marekfarmer

    Marekfarmer

  • Members
  • PipPipPip
  • 993 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gmina Koronowo
  • Zainteresowania:Bydło mięsne

Napisany 16 październik 2011 - 07:28

C-360 silnik bierze olej witam c-360 bierze mi olej z silnika ok 2l na 30l ropy, i do tego kopci jak lokomotywa co może być zapieczone pierścienie czy co ???

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje


#56 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 16 październik 2011 - 07:40

C-360 silnik bierze olej Trzeba sprawdzić ciśnienie sprężania,ale jak dawno nie robiłeś remontu silnika to przygotuj się na kapitalke.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#57 Share marekfarmer

marekfarmer

    Marekfarmer

  • Members
  • PipPipPip
  • 993 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gmina Koronowo
  • Zainteresowania:Bydło mięsne

Napisany 16 październik 2011 - 07:59

C-360 silnik bierze olej będzie gdzieś z 10 lat a jak sprawdzić to ciśnienie sprężania

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje


#58 Share GABBER85

GABBER85

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 217 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Małopolska
  • Zainteresowania:Ciągniki rolnicze, muzyka, bud, dziewczyny z fajnymi tyłkami...

Napisany 13 październik 2012 - 09:11

C-360 silnik bierze olej -- POMOCY --
C-360 bierze olej, silnik ma ok 1000mth po remoncie . Niedawno sprawdzany byl stan 1,5 na miarce oleju... po orce i uprawieniu 3 hektarów jest ponizej pierwszej kreski na miarce, wziąl sporo oleju.. silnik suchy-brak wycieków, kopci i na wolnych obrotach i pod obciazeniem - wtedy bardziej czarnym dymem, cisnienie na zimnym 0,5-0,6 na cieplym mniejsze troche, mocny jest... wczesniej bral ale minimalnie od wymiany do wymiany...O CO CHODZI??

>>>>>> 


#59 Share rolniku360

rolniku360

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 550 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 październik 2012 - 10:27

C-360 silnik bierze olej Może pierścienie się nie ułożyły a ty już w pole ?
Na pewno coś z pierścieniami albo ale mało prawdopodobne simering od sprzęgła albo od koła pasowego puszcza olej

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C-360 silnik bierze olej Dzisiaj, 09:34
  •  

#60 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7583 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 13 październik 2012 - 10:50

C-360 silnik bierze olej To by się lało pod silnikiem. Zdejmij kolektor wydechowy. Zobacz jak to tam wygląda. Czy wszystkie wyloty czy tylko niektóre są zawalone olejem, które cylindry kopca. Przyjrzyj się luzom na prowadnicach zaworów. Możliwe że będą tłoki do wyjęcia.
KPK Kumurun Team

Podobne tematy