Skocz do zawartości

Zdjęcie

C-360 silnik bierze olej


83 odpowiedzi na ten temat

#21 Share damien

damien

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:garwolin
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 25 lipiec 2010 - 01:44

C-360 silnik bierze olej zmierzyłem luz i na 2 pierscieniach olejowych był luz ok.5mm a na 2 troche mniejszy teraz wymienie pierscienie i zobacze

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C-360 silnik bierze olej Dzisiaj, 08:35
  •  

#22 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4015 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 25 lipiec 2010 - 05:07

C-360 silnik bierze olej 5mm to trochę dużo jak na luz pierścieni tłokowych. :)

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#23 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7626 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 25 lipiec 2010 - 05:48

C-360 silnik bierze olej Luz na zamku w nowy pierścieniu według instrukcji powinien wynosić 0,35-0,55mm a zużycie do 2,5mm kwalifikuje go do wymiany. Włóż takie pierścienie gdzie te wartości będą się zgadzać. Pomierz wszystko dokładnie czy nie ma więcej niezgodności
KPK Kumurun Team

#24 Share masato

masato

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kalisz

Napisany 26 lipiec 2010 - 07:15

C-360 silnik bierze olej Seweryn dobrze radzi... zanim poskładasz zmierz wszystko dokładnie. Tłoki też. Przynajmniej nauczysz się czegoś na przyszłość:)

P.s
Odnośnie odkręcenia kolektora to już dawno o tym pisałem. Przecież nie chciałem, żeby sprawdzał czy pluje olejem z założonym wydechem :) :) :) :) Przy takim spalaniu oleju musi pluć przez kolektory:D To na pewno więcej niż przy dotarciu.

Teraz jest możliwość sprawdzenia wszystkiego, nawet wystawania rozpylaczy...tylko czy ktokolwiek nas posłucha...:)

#25 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7626 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 26 lipiec 2010 - 18:53

C-360 silnik bierze olej Dziwne że w zestawie naprawczym nominalnym jest taki duży luz na zamku? Gdyby pierścienie były na kolejne szlify to nie wszedł by w ogóle do nominalnego cylindra bo mają większą średnicę. Znowu przykład że części w ostatnich czasach na gówno się nadaje. Wypadało by stare ciągniki rozbierać na przeszczep części i pewno leprze by to było niż ten szajs w sklepach.
KPK Kumurun Team

#26 Share masato

masato

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kalisz

Napisany 26 lipiec 2010 - 23:34

C-360 silnik bierze olej Obecnie w Polsce dziwne jest wszystko. Polityka, zachowanie ludzi to i części też są do bani. Tym bardziej do naszych ciągników. W sumie nie ma się co nad tym rozwodzić. Za parę lat już nie będzie c 360 i c 330 pewnie:) Po remontach będą wytrzymywały z 2-3 lata:) i ich naprawa stanie się nieopłacalna.

#27 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7626 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 27 lipiec 2010 - 05:08

C-360 silnik bierze olej Tak samo jak rolnictwa. Szkoda :)
KPK Kumurun Team

#28 Share milanreal1

milanreal1

    Nie zadzieraj z moderatorem :D

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 8984 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj-pom)
  • Zainteresowania:Sport, muzyka i oczywiście rolnictwo.

Napisany 27 lipiec 2010 - 20:28

C-360 silnik bierze olej

zmierzyłem luz i na 2 pierscieniach olejowych był luz ok.5mm a na 2 troche mniejszy teraz wymienie pierscienie i zobacze

No to jest hiper luz... Napisz kolego co będzie po wymianie pierścieni.
Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

#29 Share damien

damien

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:garwolin
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 31 październik 2010 - 14:48

C-360 silnik bierze olej po wymianie pierścieni silnik nie bierze nawet kapki oleju dzieki za pomoc teraz bede mógł normalnie jezdzic

#30 Share leszekd

leszekd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 827 postów

Napisany 31 październik 2010 - 15:15

C-360 silnik bierze olej THM to chińszczyzna totalna a cena jest równa zestawom naprawczym polskich producentów. Firma ma siedzibę niedaleko Białegostoku nie polecam.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C-360 silnik bierze olej Dzisiaj, 08:35
  •  

#31 Share zonk28

zonk28

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 926 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Strzelectwo ( HW 80k , HW 90k kal.--5.5mm ) , wędkarstwo , silniki TDI

Napisany 31 październik 2010 - 16:08

C-360 silnik bierze olej

Najlepiej sprawdź ciśnienie na tłokach,będziesz wtedy mieć wszystko jasne.

Niekoniecznie kolego........u mnie jest niskie ciśnienie na tłokach i oleju nic nie pobiera.Ale skoro autor tematu założył THM to nie dziwota ze mu olej pobiera.........sam kiedyś kupujac swój zestaw naprawczy ogladałem wykonanie THM-u , pierscienie , tłoki itp , typowa chińszczyzna.Teraz bardzo są zachwalane zestawy ZETOROWSKIE z PIERSCIENIAMI PRIMY , ponoć tak dobre jak zestawy z tłokami Gorzyckimi , a i nawet lepsze.Moim zdaniem wina ubywania oleju tkwi w pierscieniach !!!!!!Spróbuj kolego wrzucić pierscienie PRIMY , zobaczysz różnice , chociaż niewiem jak z pasownością do zestawu THM-u, czy zapasuja pierscienie.

#32 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 31 październik 2010 - 17:10

C-360 silnik bierze olej jak wymiary takie same to i napasuje , ale kolego najlepiej kupować całe zestawy , i tu tylko mahle krotoszyn z tłokiem gorzyckim a prima słuchy mnie dochodzą że sie delikatnie popsuła z pierścieniami

Opus meum est


#33 Share zonk28

zonk28

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 926 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Strzelectwo ( HW 80k , HW 90k kal.--5.5mm ) , wędkarstwo , silniki TDI

Napisany 31 październik 2010 - 17:39

C-360 silnik bierze olej Panowie prawda jest taka ze teraz robią badziewie a dletego by długo sie na tym nie pojezdziło by mieli producenci ciągły zbyt czesci........sam kupiłem najdroższy zestaw naprawczy niby orginał !!!!!i co z tego jak traktor słaby......mój bład ze nie wsadziłem pierscieni do tulei i nie pomierzyłem luzu w zamku ale jak zakładałem to na oko miał z 0.5 mimlimetra , a powinno być na "żyletke", druga sprawa jak tłok jak włożulem do tulei to miał duże luzy na boki z kazdej strony gdzies po 0.5-1.0 milimetra.Paranoja!!!!!!!!!Moje zdanie takie że nie warto przepłacać na orginały........bo robią teraz buble.Raz sie trafi dobry zestaw raz nie tak jak w totolotku. :D

#34 Share pooch

pooch

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 722 postów

Napisany 31 październik 2010 - 19:59

C-360 silnik bierze olej Nie zgodzę się, jeżeli mi się wydaje, ze zakupiony towar markowy, pełnowartościowy jest wadliwy, albo nie spelnia moich oczekiwań - to wtedy go oddaje i proszę o wydanie takiego za jaki płacę.


To nie ma być lotto - tylko normalne zakupy - ja jako konsument wymagam i tyle.
W rolnictwie siła!!! :)

#35 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 31 październik 2010 - 20:52

C-360 silnik bierze olej pooch ma racje jak zapłacisz za oryginał to jak jest coś nie tak będzie zwrot kasy lub co częstsze wymiana na inny towar a jak kupisz bubel tani i wymienisz na tani bubel to dalej bedzie bubel made in kto wie co ??

Opus meum est


#36 Share zonk28

zonk28

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 926 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Strzelectwo ( HW 80k , HW 90k kal.--5.5mm ) , wędkarstwo , silniki TDI

Napisany 01 listopad 2010 - 11:44

C-360 silnik bierze olej Panowie byłem dzisiaj u kolegi w innej wsi i ma robić remont u c-330 , gadalem z nim rano po kosciele i mowil ze zakupil komplet naprawczy do c-330 Mahle i tłoki gorzyckie czyli orginał , za 2 dziury 630 zł.Opatrzyłem ten komplet niby taki jak mój ........pierścień wsadziłem do tulei wziołem szczelinomierz a na zamkach mają luzy od 0.40 do 0.60 takie sa tolerancje na zamkach.......Dla mnie to za dużo....Orginał a takie luzy!!!!!!!!!Po dotarciu te luzy beda wieksze , noi jak te ciągniki mają chodzić?

#37 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7626 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 01 listopad 2010 - 12:43

C-360 silnik bierze olej Takie same są tolerancje dla nowego pierścienia w zetorze, ursusach 360, 385 i podobnych.
Pamiętaj że luz mierzysz na zimnym zamku, pod wpływem ciepła wydłuża się i część luzu kasuje się. Dla tego bardziej wskazany jest luz na zamku niż jego brak.
Tak jest przyjęte i nic tego nie zmieni.
Ciekawe jest to że ursusy np. 932-1634 czy zetory mają tylko trzy pierścienie (nie wszystkie) takie same tolerancje na zamkach a względem trwałości nie ustępują silnikom które mają po pięć pierścieni na tłoku jak np. 60-ka.
KPK Kumurun Team

#38 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4015 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 01 listopad 2010 - 17:50

C-360 silnik bierze olej

Panowie prawda jest taka ze teraz robią badziewie a dletego by długo sie na tym nie pojezdziło by mieli producenci ciągły zbyt czesci........sam kupiłem najdroższy zestaw naprawczy niby orginał !!!!!i co z tego jak traktor słaby......mój bład ze nie wsadziłem pierscieni do tulei i nie pomierzyłem luzu w zamku ale jak zakładałem to na oko miał z 0.5 mimlimetra , a powinno być na "żyletke", druga sprawa jak tłok jak włożulem do tulei to miał duże luzy na boki z kazdej strony gdzies po 0.5-1.0 milimetra.Paranoja!!!!!!!!!Moje zdanie takie że nie warto przepłacać na orginały........bo robią teraz buble.Raz sie trafi dobry zestaw raz nie tak jak w totolotku. :)

Skąd wiesz że za brak mocy odpowiadają pierścienie,mierzyłeś ciśnienie sprężania?
Silnik bierze olej?

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#39 Share zonk28

zonk28

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 926 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Strzelectwo ( HW 80k , HW 90k kal.--5.5mm ) , wędkarstwo , silniki TDI

Napisany 01 listopad 2010 - 23:47

C-360 silnik bierze olej

Skąd wiesz że za brak mocy odpowiadają pierścienie,mierzyłeś ciśnienie sprężania?
Silnik bierze olej?

Asharot.........poczytaj wiecej to forum to zobaczysz czy mierzyłem i ile ma.Temat wałkuje od dawna.Co do Seweryna to jutro z rana ściagne głowice , wyjme tłoki i pomierze wszystko , wtedy sie zobaczy.Mam takie jeszcze pytanko? Jak poznać ze pierscienie sa np przegrzane lub tuleje?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C-360 silnik bierze olej Dzisiaj, 08:35
  •  

#40 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7626 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 02 listopad 2010 - 15:08

C-360 silnik bierze olej Myślę że po kolorze mógł by poznać. Tylko to praktycznie niemożliwe jeśli silnik cały czas miał wodę i nie był ani razu przegrzany. Sprawdz luz na zamku w kilku punktach w tulei. Ale jeśli mieści się w tolerancji to nie ma powodu do zmartwień.
Jeśli chcesz zmniejszyć luzy zamka to pozostaje ci kupić pierścienie na koleiny szlif i samemu dopasować luzy szlifując zamek. Tylko na ciasno i tak nie możesz zrobić bo pierścienie popękają po rozgrzaniu.
Daj znać co wyczaiłeś.
KPK Kumurun Team

Podobne tematy