Skocz do zawartości

Zdjęcie

Diesel czy benzyna


917 odpowiedzi na ten temat

#881 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 23 grudzień 2013 - 21:27

Diesel czy benzyna Po co mam przejeżdżać 500 tys. Jestem w tej dobrej sytuacji, że starych zajazdów kupowac nie muszę.A potem dumac czy rozleci się czy nie bo niby na szafie jest 170. Z mojej perspektywy żadna osobówka nie musi wytrzymac więcej niż 300 - 400 tys. 300 tys myslę, że 2,0 tdi przy odpowiedniej eksploatacji zrobi bez problemu. Coraz więcej osób zwłaszcza z małym budżetem nie porywa się juz na tak zwane prestiżowe marki nie wiadomo jak zajechane drogie w utrzymaniu i naprawach. Ale wybierają auta tańszych marek młodsze, prostsze, mniejsze, z mniejszym przebiegiem. W pewnej firmie jeżdżą craftery z 2,0 tdi.Robią duże przebiegi. Z chęcią napisze jak się sprawy mają. Narazie bezawaryjnie po świętach zobacze jakie sa przebiegi.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Diesel czy benzyna Dzisiaj, 20:11
  •  

#882 Share koma666

koma666

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 902 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 grudzień 2013 - 21:27

Diesel czy benzyna :)
wszedzie dookoła ciebie astronomiczne przebiegi aby u ciebie 80 tys :) wszystkie lataja dookoła po 300 500 aby nie u ciebie :)
zachwalasz jak zwykły handlarz co ciagnie szrot z zachodu

nie to nie tak ty poprostu masz swiadomosc ze te pruchno trzeba sprzedac przy przebiegu 150 tys bo potem to bedzie skarbonka,
i masz racje!!!
zgadzam sie z Toba

Edytowany przez koma666, 23 grudzień 2013 - 21:33.


#883 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 24 grudzień 2013 - 06:16

Diesel czy benzyna Rozmowa z toba to jak grochem o ściane. Nie wszystkie mają 300 tys. jak kupujesz auto z pewnym przebiegiem to można trafić na taki z małym. Kupiony w polsce od pierwszego właściciela, którego znam. Z pewnym przebiegiem odpowiednio serwisowany. Płacisz troszke więcej jak za podobnego z zachodu. Ja nic nie zachwalam bo go nie sprzedaje.
Sprzedam go jak będzie miał 160 bo tyle zrobie przez 2 lata. U nas w domu aut praktycznie dłużej się nie trzyma. Ze względu na spadek wartości, autko się znudzi hehe. itd. A nie na przebieg. Ojciec ma superba 1,9 mineło 2,5 roku. Skoda z polskiego salonu z udokumentowanym przebiegiem nie całych 220 tys. Zrobiła by więcej bez problemu ale minoł czas i się sprzedaje. U nas się szrotu nie kupuje więc nie sprzedaje nigdy auta bo się rozlatywać zaczyna. Kupowane są 5 letnie auta za trzydześci pare tys przeważnie. Sprzedawane 7-8 letnie nie ze wzgledu na przebieg a wiek.

#884 Share PawelWlkp

PawelWlkp

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1156 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 grudzień 2013 - 08:14

Diesel czy benzyna Ze względu na spadek wartości to korzystnie jeździć samochodem do momentu zawiezienia go na złomowisko. Ja bym powiedział w temacie że benzyna jest bezpieczniejsza dla ludzi którzy nie wiele się znają na samochodach i nie planują zostać specjalistami w tej dziedzinie. Oczywiście mówiąc benzyna nie mam na myśli tych wysokoobrotowych doładowanych wirówek, bo że to długo nie wytrzyma to nawet sprzedawcy w salonach dają klientom do zrozumienia. W nowoczesnym dieslu można mieć problemów co nie miara, ale mają jedną zalete, spalanie zdecydowanie niższe niż w benzynowcu szczególnie jak ktoś ma ciężką nogę.

#885 Share golson

golson

    Nowicjusz

  • userphoto
  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 24 grudzień 2013 - 09:53

Diesel czy benzyna dzisiejszy diesel to
masa elektroniki, common rail, turbo vtg a nawet 2 turba vtg, koło dwumasowe coraz ostrzejsze oprogramowanie silnika, osiaganie 100KM z litra pojemnosci w dieslu nie jest juz problemem
to wszystko powoduje ze takie silniki potrzebuja przy przebiegach 200-300 tys wymiany turba, aparatury wtryskowej, koła dwumasowego itd

ale dzisiejasz benzyna wcale nie jest lepsza bo
masa elektroniki, wysokocisnieniowy jak na benzyniaka wtrysk bezposredni, turbo, koła dwumasowe tez sa, do tego miniaturyzowanie pojemnosci i wyciskanie mocy itd
podejrzewam ze trwałosc w benzynowych silnikach downsizingu bedzie jeszcze nizsza niz w tych nowych dieslach

starych diesli nie ma sensu kupywac, 5-10 letnich tez nie, bo to samochody skarbonki, benzyniaków z ery downsizingu tez nie ma co w rece brac bo to złom

dlatego jak ktos chce naprawde trwałe auto jedynym wyjsciem jest kupic normalnego benzyniaka, z normalnym wielopunktowym wtryskiem, bez turbo i innych rzeczy, to gwarantuje bezproblemowa eksloatacje, osiagi nie powalaja ale auto na lata no i mozna bezproblemowo załozyc lpg do takiego benzynowca

#886 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 24 grudzień 2013 - 12:53

Diesel czy benzyna Co tak wszyscy narzekacie na tą elektronikę. Ona tylko pomaga, a nie utrudnia. Łatwiej się ją diagnozuje i naprawia niż części mechaniczne, nie wymaga kosmicznie drogiego sprzętu diagnostycznego. Dla mnie im bardziej zaawansowane sterowanie silnikiem tym lepiej.

#887 Share kozulek2

kozulek2

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 24 grudzień 2013 - 13:03

Diesel czy benzyna golson to nie wszyscy ;) to raczej ten sam koleś (klon) komy666- te same herezje :D :D :D

Edytowany przez kozulek2, 24 grudzień 2013 - 13:04.


#888 Share Agrest

Agrest

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 685 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:płd. mazowieckie WLI

Napisany 24 grudzień 2013 - 13:25

Diesel czy benzyna

Co tak wszyscy narzekacie na tą elektronikę. Ona tylko pomaga, a nie utrudnia. Łatwiej się ją diagnozuje i naprawia niż części mechaniczne, nie wymaga kosmicznie drogiego sprzętu diagnostycznego. Dla mnie im bardziej zaawansowane sterowanie silnikiem tym lepiej.

Wszystko się zgadza z punktu widzenia elektrotechnika - szybka diagnoza, szybsza naprawa, czysta robota i dużo większa kasa.
Z punktu widzenie użytkownika - na pewno wygoda związana z szybszym usunięciem usterki, ale to niestety kosztuje. Są już mechanicy, którzy starają się zniechęcić użytkownika mechanicznego auta do wizyty w swoim zakładzie, bo na takim zarobią dużo mniej, babrając się przy okazji w smarach i olejach.

#889 Share szmergiel

szmergiel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 440 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:malopolska

Napisany 24 grudzień 2013 - 13:28

Diesel czy benzyna

masz jeszcze ta padline 2.0 tdi ?
jak tak to jezdzij i zobaczysz ile wytrzyma :D


wnioskujac z twoich postow to jeszcze dlugo cie nie bedzie stac na auto 2.0 tdi choc juz sa tanie jak barszcz i psioczych, mialem pierwszy 2.0tdi jak ty pewnie jeszcze nie marzyles o tym golfie 4 co mial 400tys wiec najpierw KUP SOBIE TAKIE AUTO I POJEZDZIJ !!!! a dopiero potem psiocz, jestes z epoki ze chcesz kupic auto za 10-15tys co ma 10 lat i ma jeszcze u ciebie latac 5 lat bez awarji.to dawno minelo. nie ma kasy to panda zostaje 1.1 i lataj na gazie a nowsze auta zostaw ludzom co inwestuja w 4 kolka wiecej kasy.ps.jak dla mnie 2.0tdi (wersja na boshu,bron boze delphi) jest ok. 300tys km i niech sie pozniej martwi tzw "madry co kupuje tanio"

#890 Share mgr_inz

mgr_inz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 grudzień 2013 - 14:31

Diesel czy benzyna witam kolegów, nie chce mi się szukać czy ktoś już tutaj na ten temat pisał...
Nie wiem czy wiecie ale serwisy VW wymieniają za darmo pompo wtryski w silnikach 2.0 tdi...
ale jest warunek że muszą to być wtryski firmy bodajże bosh'a...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Diesel czy benzyna Dzisiaj, 20:11
  •  

#891 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 24 grudzień 2013 - 14:47

Diesel czy benzyna Gdyby w tym 2.0 TDI tylko pompy siadały... tam cała litania usterek występuje, ale najkosztowniejsza jest puchnąca głowica i dwumas który siada już nawet przy 70 tys.

#892 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 24 grudzień 2013 - 15:03

Diesel czy benzyna

Wszystko się zgadza z punktu widzenia elektrotechnika - szybka diagnoza, szybsza naprawa, czysta robota i dużo większa kasa.
Z punktu widzenie użytkownika - na pewno wygoda związana z szybszym usunięciem usterki, ale to niestety kosztuje. Są już mechanicy, którzy starają się zniechęcić użytkownika mechanicznego auta do wizyty w swoim zakładzie, bo na takim zarobią dużo mniej, babrając się przy okazji w smarach i olejach.

A kto komu broni nauczyć się zasady działania tych układów, kupienia sprzętu i dokonania samodzielnej naprawy we własnym zakresie?

#893 Share Agrest

Agrest

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 685 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:płd. mazowieckie WLI

Napisany 24 grudzień 2013 - 15:16

Diesel czy benzyna Moja wypowiedź nie była nacechowana emocjonalnie ;) .

#894 Share jedrek75

jedrek75

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów

Napisany 24 grudzień 2013 - 16:00

Diesel czy benzyna golf v 2,0 tdi na wiosne awarja turbo koszt 3500 teras pompowtryski i głowica koszt prawie 5000 ,,das auto,,

#895 Share Marcin91

Marcin91

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1284 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 24 grudzień 2013 - 16:02

Diesel czy benzyna Moi znajomi w Passacie B7 wymieniani wtryski na własny koszt (jak mnie pamięć nie myli to ok. 5 tys. zł z robocizną), bo serwis uznał, że awaria jest z winy użytkownika, a w ogóle to nie mówili nic o wtryskach tylko o uszkodzonym silniku, którego wymiana miała kosztować ok. 27 tys. zł. Więc jak na auto ok. 1,5 roku to naprawa dość poważna.
Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

#896 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7800 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 24 grudzień 2013 - 16:29

Diesel czy benzyna VW 2,0 TDI to padaczki nie silniki, i naprawdę rzadko się zdaża żeby wytrzymał 200 tyś, ale zdarza się, bo tydzień temu widziałem z przebiegiem 400tys 3 letni. Nie raz przywoziliśmy takie z wymienianymi silnikami przy przebiegu 80 tyś. Tam jest felerny napęd pompy olejowej, najpierw pada turbo, potem reszta.

Zresztą wystarczy wejść w Allegro i zobaczyć różnicę w cenie miedzy 2,0 a 1,9 które są droższe, a benzyna najdroższa, w Niemczech nie dość że benzyny to ze świeczką szukać, a jak się znajdzie to i potrafi być droższa nawet 2 tyś Euro. .
Nie pamiętam który silnik VW, ale wtryski mają dosłownie dożywotnią gwarancję. Zrobili feler i wymieniają bez patrzenie na km.

#897 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 24 grudzień 2013 - 16:50

Diesel czy benzyna 2.0 TDI VAG jest zaprojektowany na 175 tys. km żeby tylko wytrzymał gwarancję. Także rzadko które dotrwają do 200 tys. km.

#898 Share Uziu92

Uziu92

    Uziu92

  • Members
  • PipPipPip
  • 1310 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Siedlce
  • Zainteresowania:Żona, rolnictwo, motoryzacja - piękne, szybkie auta i te wolniejsze też :) , mechanikowanie i loty w kosmos :D

Napisany 24 grudzień 2013 - 17:01

Diesel czy benzyna ja mam w pracy paska B6 2.0 TDI 170 KM w DSG to normalnie szał.... wiecej jedzi na lawecie niz po drodze....

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96


#899 Share mickboss

mickboss

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska

Napisany 24 grudzień 2013 - 17:55

Diesel czy benzyna VAG mial wpadke z 2.0 tdi ale kto teraz niema. Moj tdi cr z 2009 od nowosci u mnie ma juz 240 tys i poza zwyklymi serwisami nic jeszcze nie bylo robione. Powoli odzywa sie dwumasa i przy nastepnym serwisie ja wymienie cena z robocizna to 2100 zl (sachs caly komplet ze sprzeglem ). Wczesniej peugeot 406 hdi przejezdzil u mnie 360 tys przy 250 tys regeneracja turba i wymiana sprzegla, czyli nic powaznego. Teraz meczy go znajomy i ma juz grubo ponad 400tys. Jezdzilem tez bezyna przez kilka lat, ale teraz bardziej podoba mi sie diesel oczywiscie z wirusem :D


Edytowany przez mickboss, 24 grudzień 2013 - 17:56.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Diesel czy benzyna Dzisiaj, 20:11
  •  

#900 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2729 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 24 grudzień 2013 - 17:56

Diesel czy benzyna Znam naprawdę dobrego speca od elektroniki, po szkole i z 30-letnim stażem i nieraz amerykańca typu jeep czy chrysler nie dał rady zrobić... Silnik zapalał na 2-3 sekundy i gasł - siedział nad nimi godzinami, dniami i nic. Także elektroniki ludzie boją się dlatego że często mechanika jest w stanie idealnym a samochód jechać nie chce...

Podobne tematy