Skocz do zawartości

Zdjęcie

Diesel czy benzyna


917 odpowiedzi na ten temat

#821 Share Huberto89

Huberto89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 515 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Garwolin

Napisany 15 grudzień 2013 - 12:46

Diesel czy benzyna

np. silniki hdi koncernu psa, sa całkiem dobre jak na francuzów, a silniki fiata jtd to bajka jak na fiata, tdi to szajs przy tym


Czemu piszesz że tdi to szajs a jtd to bajka. Nie użytkowałeś aut z tymi silnikami to co możesz o nich powiedzieć. W internecie to każdy chwali to co jego. Sam mam 1.9 tdi w swoim seacie i złego słowa nie powiem tak jak i inni użytkownicy tego silnika których znam. A jtd ma kolega w busie i też nie narzeka na pewno ciszej pracuje ale za to jest bardziej mułowaty.
Tylko spokój może nas uratować....

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Diesel czy benzyna Dzisiaj, 15:45
  •  

#822 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 15 grudzień 2013 - 12:47

Diesel czy benzyna Raczej jestem szczęściarzem, że mi tak głowica nie padła. W polsce pewnie głowice padały dużo więcej niż w niemczech. Oczywiście w autach używanych z nieznanym przebiegiem. I był jak to mówisz szum.
Przeczytał na forum że jtd jest dobre i udaje, że się zna. Dla mnie takie opinie, plotki to żaden wyznacznik. Kiedyś była wielka nagonka na padające przepływomierze. Były wielkie afery bo przepływki po 1000 kosztowały. Kowalski kupował diesla bo miał tanio jeździć. Myślał, że tylko paliwo się tam wlewa. Co to filtr powietrza nie wiedział. Jeździł, ąz filtr wciągneło lub auto zaczynało tylko 90 km/h osiągać. Wtedy rozległ się jak to mówicie szum, że szajs robią itd. Było o tym głośno i ludzie zaczeli filtry wymieniać. Gdy handlowałem autami, jeździłem nimi, niektóe robiły u nas w domu kilkaset tys km. Nigdy nie padł żaden przepływomierz.

Edytowany przez hubertuss, 15 grudzień 2013 - 12:53.


#823 Share koma666

koma666

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 902 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 grudzień 2013 - 12:53

Diesel czy benzyna co do tego teamtu
zdecydowanie najlepszym wyborem w obecnych czasach jest silnik benzynowy z posrednim wtryskiem w kolektor dolotowy, wolnossacy

do hubertussa bo ma problem z odgadnieciem własnej postaci
zakoncz te swoje bajki, jak juz tak chcesz to zacznij pisac dla dzieci
chodzi ci tylko o to zeby pisac na poprzek moim postom, mimo ze czesto pisze prawde,
a ty jak miałes tdi to go chwalisz, bo kazdy chwali swoje
ja miałem tdi i wcale go nie chwale, normalny silnik jak kazdy, sa lepsze

Edytowany przez Marcin91, 15 grudzień 2013 - 22:42.
post napisany pogrubioną czcionką


#824 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 15 grudzień 2013 - 12:56

Diesel czy benzyna Nie lepiej coś na gaxniku. Wtrysk może się popsuć. Wogóle silnik może się popsuć. Nie lepiej rower. A może wogóle piechotą, boso przez świat jak cejrowski.
Ja nic nie chwale, pisze tylko, że mi się nie psuł. To już tego napisac nie można. To nie są, żadne bajki, kto interesuje się motoryzacją jakiś czas wie o czym pisze. A to co ty piszesz wogóle mnie nie interesuje. Widzę po tym co robisz, że jesteś mocno zfrustrowany. No cóż. Może sobie odpocznij.
Jakie usterki miałeś w 2,0 tdi? Podaj kod silnika rocznik auta, model marke, przebieg? Ale to może jak ochłoniesz ja poczekam.

Edytowany przez hubertuss, 15 grudzień 2013 - 13:03.


#825 Share binek

binek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 530 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska

Napisany 15 grudzień 2013 - 13:07

Diesel czy benzyna Pamiętacie program w TVP2 ''Magazyn Auto'' z Jerzym Iwaszkiewiczem. Kiedyś porównywali jakiś raport awaryjności z którego wynikało że Mercedes jest bardziej awaryjny niż Daewoo. Wysnuto następujące wnioski - klienci Mercedesa wydając sporą sumkę pieniędzy oczekują od prestiżowej marki absolutnej bezawaryjności i tak z najmniejszą d*perelką udają się do serwisu bo ''to ma działać''. Natomiast klienci Daewoo z założenia iż kupują samochód niskobudżetowy nie oczekują jakiś super wytrzymałości i tak jakieś obluzowane lusterko czy klamka nie są powodem do udania się do serwisu po prostu ''ten typ tak ma'' w wyniku czego Daewoo zajmowało dość niskie miejsce na liście. Moim zdaniem coś w tym jest.

#826 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 15 grudzień 2013 - 13:15

Diesel czy benzyna Jeśli ktoś uważnie przyjży się rankingom dekra. To zauważy, że tak naprawde nie jest to żadene miarodajne źróło. Tam samochody klasyfikowane są ze względu na wiek. Nie ma mowy o przebiegu. Takie porsche carerra używane raczej do przejażdżek i dość ostrożnie ze względu na cenę będzie zawsze na szczycie.
Mercedes w niemczech to auto policji, taksówkarzy i wielu innych firm robiących duże przebiegi przez krótki okres. Skutecznie tą markę zdołuje. Podobnie jak audi, bmw czy vw używane w niemczech często jako auta flotowe skutecznie obniżą notowania swojch reprezentantów.
Ranking dekry ma zasadniczą wade. Klasyfikacje ze względu na wiek auta a nie na przebieg. To samo tyczy się zastosowania pojazdów. Porsche carerra kupią zamożni ludzie o wyższej kulturze technicznej. Będą auto regularnie serwsować, mając inne samochody będą jeździli porsche w sprzyjających warunkach. Mercedes czy vw będą dobijane gdzieś na taxi, przez policje czy na flocie. Nie jest to główny czynnik wpływający na pozycję marki w rankingu ale jakiś wpływ na nią ma.

Edytowany przez hubertuss, 15 grudzień 2013 - 13:18.


#827 Share b0gdan

b0gdan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. chełmski

Napisany 15 grudzień 2013 - 13:43

Diesel czy benzyna prestiż prestiżem, a komfort i jakość wykonania w autach klasy wyższej średniej ( e39 530D) w porównaniu do nowego Forda Focusa 1,6 Tdci to przepaść pomimo ponad 10 lat, o ja wole mimo wszystko mojego strucla :P Przez prawie 6 lat (dużo nie jeżdżę) 90 tys przebiegu oprócz zawieszenia wymieniłem czujnik położenia wału, oraz naprawiałem rozrusznik. A w tym nowym Focusie,a raczej w Focusach w 7 jeżdżących po rejonie w 5 po 30 tys wymiana docisku sprzęgła, dobrze, że auta są firmowe i kręcą duże przebiegi, bo inaczej trzeba by bulić grubszą kasę z własnej kieszeni, bo by się gwarancja skończyła...

Edytowany przez b0gdan, 15 grudzień 2013 - 13:45.


#828 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 15 grudzień 2013 - 14:21

Diesel czy benzyna Kupiłeś auto 5 czy 6 letnie. To troche zmienia postac rzeczy. Przez 6 lat jeździsz, wiesz co masz i jak dbasz. Jednak mnie nie dziwi, że dzisiaj wiele osób stając przed wyborem powiedzmy 12 letnia bmw 5 z 3 litrowym dieslem z niby 170 tys przebiegu na liczniku. Wybierze kilkuletniego forda czy renówkę. Często z polskiego salonu z książką serwisową.

Edytowany przez hubertuss, 15 grudzień 2013 - 14:23.


#829 Share GrzechuIS

GrzechuIS

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:motoryzacja; piłka nożna

Napisany 15 grudzień 2013 - 14:34

Diesel czy benzyna

1/3 ceny to nie przypadek. To przeważająca liczba transakcji. Pozostałe to 100% przebitka, czyli kosztują mnie mniej niż połowa ceny sprzedaży. Trzeba tylko wiedzieć gdzie jechać po takie auta, i umieć handlować z turkiem. Pół roku temu mieliśmy przypadek, że kupiliśmy od turka auto za 600 euro, które on kupił za 900 euro. Wejdź sobie na niemiecką stronę i zobacz ceny uszkodzonych hyundai i10. To ja Ci powiem, że kupiłem takiego za 800 euro, dla mojej mamy.


800euro za uszkodzone i10 dobra cena, ale czy doliczajć koszty sprowadzenia naprawy rejestracji dalej bedzie tak atrakcyjna?? Takie i10 w PL uszkodzone tez kupisz za ok 6 a koszta zakupu/wyjazdu mniejsze. Poza tym kilka postów wyżej piszesz o dobrych młodych autach, a tutaj o samochodach za 600euro od Turka...jak dla mnie to dwa rózne pojecia:) Poza tym auta koreańskie ceny na zachodzie nie trzymaja, znacznei trudniej kupić auta niemieckie lub japońskie marek powszechnie uwazanych za dobre i popularnych. Nie mów że to przewazając liczba transakcji, a jesli tak to znajdz mi BMW F10 lub Mercedesa W212 z małym przebiegiem, lekko uszkodzonego któy po zrobieniu wyjdzie mnie 30% ceny powiedzmy giełdowej, a drugie 30% dorzuce z wielką checia Tobie za fatygę i jeszcze krate browara:) Jesli jest tak jak mówiesz nie powinno to dla Ciebie stanowić większego problemu.
W bajki to już dawno przestalem wierzyc.

A co do watku głównego tematu.
W obecnych warunkach preferuje diesla, gdybym mieszkał w Dubaju to wybrałbym dużą benzyne:)

Edytowany przez GrzechuIS, 15 grudzień 2013 - 14:44.


#830 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 15 grudzień 2013 - 15:04

Diesel czy benzyna Ja mieszkając na ścianie wschodniej preferuje diesla ponieważ on jest po 4,4-4,5. Gdybym mieszkał gdzies w środku polski różnie by było. Rozważał bym zakup benzyny, mama która mało jeździ napewno jeździła by benzyniakiem.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Diesel czy benzyna Dzisiaj, 15:45
  •  

#831 Share koma666

koma666

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 902 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 grudzień 2013 - 15:09

Diesel czy benzyna

Jeśli ktoś uważnie przyjży się rankingom dekra. To zauważy, że tak naprawde nie jest to żadene miarodajne źróło. Tam samochody klasyfikowane są ze względu na wiek. Nie ma mowy o przebiegu. Takie porsche carerra używane raczej do przejażdżek i dość ostrożnie ze względu na cenę będzie zawsze na szczycie.
Mercedes w niemczech to auto policji, taksówkarzy i wielu innych firm robiących duże przebiegi przez krótki okres. Skutecznie tą markę zdołuje. Podobnie jak audi, bmw czy vw używane w niemczech często jako auta flotowe skutecznie obniżą notowania swojch reprezentantów.
Ranking dekry ma zasadniczą wade. Klasyfikacje ze względu na wiek auta a nie na przebieg. To samo tyczy się zastosowania pojazdów. Porsche carerra kupią zamożni ludzie o wyższej kulturze technicznej. Będą auto regularnie serwsować, mając inne samochody będą jeździli porsche w sprzyjających warunkach. Mercedes czy vw będą dobijane gdzieś na taxi, przez policje czy na flocie. Nie jest to główny czynnik wpływający na pozycję marki w rankingu ale jakiś wpływ na nią ma.


widziałem brytyjski raport bezawaryjnosci, klasyfikacja aut była ze wzgledu na ilosc usterek i koszt ich usuniecia i to było miarodjane zródło a nie jakies tam dekry czy tuv które faworyzuja niemieckie auta, i w tym rankingu auta niemieckie to dno w porównaniu do japonskich, widac tam było ewidentnie ze to nie sa samochody dla polaka który zarabia od 1 tys do 2 i kupuje auto ponad 10- letnie,
bo takich ludzi najwiecej w polsce
polaka który zarabia miedzy 1 a 2 tys zł nie stac na 10 letnie audi bmw merca tymabardziej w dieslu !

Edytowany przez koma666, 15 grudzień 2013 - 15:13.


#832 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 15 grudzień 2013 - 15:25

Diesel czy benzyna Klasyfikacja ze względu na ilość i koszt usterek? Ciekawe. Pewnie jak pisałem, wyszło, że porszaki, lexusy jaguary itd wogóle się nie psują. To ma być miarodajny raport dla kogo? Gdyby auta były sklasyfikowane ze względu na ilość i koszt naprawy usterek i przebieg to by było miarodajne. Powiedzmy ilość usterek i koszt napraw do 50 tys km/mil 100 tys 150 tys itd. Może przebieg też jest tam brany pod uwage tylko ty jak zwykle czegoś nie zrozumiałęś.

#833 Share koma666

koma666

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 902 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 grudzień 2013 - 15:28

Diesel czy benzyna a ty jak zwykle jestes madrzejszy :D i wierzysz tylko w łałdi ze znaczkiem symbolizujacym 4 koła od woza :D czy moze w widły (vw) na grilu ? :D

Edytowany przez koma666, 15 grudzień 2013 - 15:30.


#834 Share locke

locke

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,mechanika,elektryka,elektronika

Napisany 15 grudzień 2013 - 15:39

Diesel czy benzyna

masz racje z tym kolem ,a zamiast padnietego turba lepiej zalozyc pompke od roweru za 5zl tez bedzie pompowac powietrze-bedzie tanio.ps. szukasz conajmniej 20 letniego auta i jeszcze wymogi ze ma byc w dobrym stanie i niedrogo_litosci!!! kolejny madry co ma w portwelu pare groszy i chce bog wie co, jak masz taka kase to zeby kola sie krecily to juz dobrze a jak masz jakies wymagania to sie wziasc za siebie i zarobic kase na cos dobrego(niekoniecznie mlodgo) kolejny byznesmann co chce tanio.moze jeszcze zeby rozrzad byl zrobiony? to pytanie juz zawsze mnie bedzie rozwalalo ,kupuje taki madrala auto oglada ,cmoka ,pod spod wlazi,narzeka ze nie jest idealne ,za 5-10% wartosci nowego i zawsze dopytuje czy rozrzad zrobiony bo to DROGO KOSZTUJE! :lol: nieudacznicy zyciowi


Oj kochany,nie chodziło mi tu o mechanikę, bo rozrząd ja sobie sam zrobię jak i inne naprawy zrobię sam.Czy pompę rotacyjną w 2.5TD to się da do regeneracji,nastawnik pompy można zrobić samemu.Przecież nie będę kupował bitego,przegnitego aby mieć z nim problemy.Rozglądam się za samochodami za 6-8 tyś.
Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

#835 Share koma666

koma666

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 902 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 grudzień 2013 - 15:46

Diesel czy benzyna warto sie pchac w 2.5 td ?
ile to pali ? 10 ?
przy takim spalaniu to pełno benzyn na rynku z którymi nie bedzie zadnego problemu, w zime przy -30 siadasz i jedziesz

#836 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 15 grudzień 2013 - 15:56

Diesel czy benzyna Nie lepiej kupić corse, polo czy coś w tym stylu z 10 lat młodszego?
@koma666 nie chcę byc najmądrzejszy, ale dla mnie jakieś raporty nie są żadnym wyznacznikiem. Pokazałem już dlaczego. Ty w to wierzysz twoja sprawa.
Co do szmelcwagena i jego grupy. Ojciec miał passata 1,9 tdi 2004. Kupił miał 2 lata i 120 tys sprzedał miał 315 tys. Awarie to dwumasa przy 310 tys, siatka/harmonijka na wydechu gdzieś przy 270 tys. To wszystkie awarie tego samochodu. Reszta to wymiana olejów, filtrów, rozrządu. Szmelcwagen pracował równiutko, handlarz, który go brał aż się dziwił. Silnik był suchutki. Wymienione przez ten czas były 2 wachacze z prawej strony, które przez wielu okrzyknięte są badziewiem.
Drugi przykład ostavia 2 1,9 tdi 2008 r Przebieg 292 tys km. Kupiłem ją z firmy za 14 tys. Jeździ nią mama. Mam do niej calutką historie serwisową. Auto jeździło co dzień autostradą 200 km, koleś do pracy dojeżdżał. Zawiecha sztywniutka, wszystko na czas wymieniane. Mam z firmy zlecenia serwisowe i faktury. Psuły się drobiazgi. Głównie z elektroniki coś nie kontaktowało raz chyba bezpiecznik czy przekaźnik. Koszty dwóch czy trzech interwencji serwisu to chyba po 100 czy 150 zł. Przy silniku nic nie ruszane, dwumasa orginał, sprzęgło też. Ja po zakupie naprawiłem zawór przy kompresorze klimy za 150 zł. Autko jeździ na ruskiej ropie bez problemów. Kupiłem ją dlatego, że znałem całą historie auta ( trzy miesiące przed zakupem wymieniono całe hamulce za 2700). Dlatego moje doświadczenia z grupą vw są pozytywne podobnie jak np z citroenem c3. Poza tym skoda wygląda w środku na 150 tys km. Już dwóch handlarzy oferowało mi odkup z zarobkiem. Oczywiście takim aby im jeszcze coś zostało.
Te dwa przykłady pokazują jeszcze jedno. Odpowiednie serwisowanie i dbanie o auta może znacznie przedłużyć jego żywot. Osoby nie dbające jak trzeba potrafią po kilku latach zrobić złom z auta będącego na szczytach rankingów niezawodności. Osoby, które dbają mogą odspżedać ładne zadbane autko, któe w rankingach jest gdzieś niżej. Dlatego na rankingi należy patrzyć z dużym dystansem.

Edytowany przez hubertuss, 15 grudzień 2013 - 16:04.


#837 Share szmergiel

szmergiel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 440 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:malopolska

Napisany 15 grudzień 2013 - 16:01

Diesel czy benzyna jezeli porownuja samochodowy nie uwzgledniajac przebiegu to takie rankingi moga sobie wsadzic. zawsze wyjdzie lepiej jakies saxo co kobietka po miescie 10tys km na rok robila w porownaniu np w niemczech do passata combi co w 3 lata ma 300tys na zegarze lub skody octavi w polsce co tyle nalat w firmie , bo gdyby to saxo dolatalo 300 tys to juz duzo wiecej by mialo usterek od tego paska.za 6-8 tys zl to se mozna jakies punto kupic do rzeczy albo jakies podsawowe polo 1.0 a nie bmw .szrot i tyle w tej kasie,2-3 naprawy i polowa tej kasy bedzie potrzebna.zarob conajmniej 2-3 razy tyle i dopiero szukaj cos z bmw

#838 Share koma666

koma666

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 902 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 grudzień 2013 - 16:04

Diesel czy benzyna moj golf 4 1.9 tdi tez pracowal równiutko do ostatniego dnia, w którym korbowod wyszedł bokiem i rozerwał blok silnika po obydwoch stronach :D jakbys posłuchał jak pracuje dzien wczesniej to bys w zyciu nie powiedział ze to mozliwe

co do rankingów
nie mówie ze tylko rankingi brac jako swietosc
juz mówiłem ze trzeba szukac jak najwiekszej opinii ludzi w necie i zwracac przy tym uwage na przebieg, lepeij przeczytac 100 opinii ludzi niz słuchac byle handlarza co makaron na uszy nawija, mechanicy tez wola niemieckie bo sie lepiej na nich zarabia, wiec ich tez za bardzo nie ma co słuchac :D

#839 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 15 grudzień 2013 - 16:12

Diesel czy benzyna Wcale się nie dziwie poprzedni właściciel pewnie zmieniał olej co 30 tys albo jak mu się przypomniało. Co drugie światła z piskiem, silnik miał z 350 tys i zakończył swój żywot. Ojciec w pasku zmieniał syntetyk co 15 tys km. Gdybym nie znał historii tej octavi i cena nie była niska w życiu bym jej nie kupił. Przeraża tylko fakt, że w środku wyglądała na 150 tys po wymianie kierownicy. I pewnie na allegro co druga z tego roku ma tyle. Tylko pytanie czy była aż tak dobrze serwisowana. No i niestety cena jest wyższa.
Tak jak pisze kolega wyżej np toyota scarlet kiedyś zawsze lepiej wypadała od passata kombi. Toyota robiła 10 tys rocznie a passat 100 tys. Ot cały ranking.

Edytowany przez hubertuss, 15 grudzień 2013 - 16:17.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Diesel czy benzyna Dzisiaj, 15:45
  •  

#840 Share koma666

koma666

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 902 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 grudzień 2013 - 16:19

Diesel czy benzyna co do toyoty, widziałem corolle e10 przebieg 615tys benzynka 1.3 chodziła jakby nigdy nic
na necie czytałem i gosciu w usa co honda accord silnik benzyna chyba 2.0 z poczatku lat 90 przejechał UWAGA 1MLN MIL czyli 1.6 mln km !!! w nagrode za to serwis hondy dał mu nowego accorda

tu jest cos o tej hondzie

http://moto.pl/MotoP...przebiegu_.html

audi bmw mercedes tez zrobi mln km tylko bedzie potrzebowało duzo wiecej pieniedzy na naprawy od dobrego japonczyka

a przebiegi nowych diesli na CR wymagajacych kosztownych napraw przy 200-300 tys to przy tej hondzie i wogóle przy benzynowych hondach i toyotach to padaki, taka jest prawda

kolejny prawdziwy samochód, tym razem w dieslu ale takim prawdziwym dieslu, nie szrocie na pompowtryskach czy CR

http://www.auto-swia...-mln-kilometrow

Edytowany przez koma666, 15 grudzień 2013 - 17:04.


Podobne tematy