saj

Co to jest?

Polecane posty

saj    0

Co to jest to pokętło?? Do czego to służy ??

post-14975-058219300 1279196776_thumb.jpg


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

Tyle że to wchodzi bodajrze w roździelacz


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

może jakieś wyjście hydrauliczne skoro w rozdzielacz wchodzi


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

Wiesz że masz docisk :D więc jak te kółko zakręcisz w przeciwną stronę do ruchu zegara to zwiększysz ciśnienie-docisk (TUZ) :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

wiem że mam docisk a to nie wiedziałem że to do tego dzięki kolego za informacje :D

 

A przypatkiem nie odchodzi od tego linka do orbitrolu??

 

nie mam orbitrolu

 

jutro wrzuce jeszcze jedno zdjęcie bo też zabardzo nie wiem do czego takie coś jest


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

To jest blokada tylnego mostu.Tam powinna być linka nawinięta i sprężyna żeby to się cofało.A rączkę masz w kabinie pod bezpiecznikami z lewej strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

aha a u mnie nie ma żadnej rączki a jak sią ją włancza krecić w strone kabiny tak??


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

To blokada tylnego mostu 0-wyłączone 1-włączone przy jeździe na wprost(przy skręcie rozłącza się ) 3 przymusowo włączone czyli czały czas

 

Tam na górze powinno być kółko to wtedy podłaczysz linkę a od przeciwnej strony powinna być sprężynka bo jak do powrotu bo jak raz mi pękła to nie mogłem na drodze się zawrócić dopiero potem kapnołęm się że blokada się włączyła :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

Dzięki za info :D u mnie właśnie niema nic tylko to kółko


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj