Skocz do zawartości

Zdjęcie

MŁODY ROLNIK (nowe zasady)


31550 odpowiedzi na ten temat

#7221 Share faryy

faryy

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 marzec 2012 - 10:38

MŁODY ROLNIK (nowe zasady)

Tylko pisać pismo i czekać?
Czy wysłać i przesiać> ? :)

Wydaje mi się że lepsza jest metoda druga :) bo za nim oni to rozpatrzą to też nie wiadomo ile czasu potrwa ..ta cała biurokracja ...ale pisemko jakieś będzie trzeba do nich napisać żeby był jakiś papier od nich ...a nie ze później wyjdzie że nie dotrzymuje warunków biznes planu :huh:

Dodany obrazekdarkuspinex, o 22 marzec 2012 - 11:44, powiedział:

witam mam pytanie ma ktoś może numer tel. do działu płatności arimr w Warszawie? z góry dziękuje
Departament Księgowości w Warszawie 225950120 i 225950100 :)

Dzwoniłem tam kilkakrotnie i nikt tam nie odbiera ...

  • Dodany obrazek
  • 0


Ja tam dzwonie co tygodnia :lol: to ta kobieta już po głosie mnie poznaje :) dzwoń na drugi numer bo prędzej go odbierają ... Ps.Spróbuj z zastrzeżonego :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MŁODY ROLNIK (nowe zasady) Dzisiaj, 03:33
  •  

#7222 Share faryy

faryy

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 marzec 2012 - 11:10

MŁODY ROLNIK (nowe zasady)

ile w waszych przypadkach czekaliście na wypłatę pieniędzy od ostatniej poprawki ??
bo ja już czekam i czekam i strasznie się dłuży :( ma może znaczenie z jakiego banku usług się korzysta ??

Czeka się do 3 miesięcy... ale to zależy bo każdy wniosek rozpatrują indywidualnie..Ja składałem wniosek 4 stycznia miałem 2 poprawki miesiąc temu kontrolę z agencji i przeszła pozytywnie ...ale pieniędzy dalej nie widać ...dzwoniłem do Warszawy to w przyszłym tygodniu powinne już być pieniądze na koncie....To czekanie jest najgorsze ale albo im się tam nie śpieszy albo mają tyle roboty... bo z jednego pokoju do drugiego papiery bardzo długo idą

#7223 Share nhfan

nhfan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 marzec 2012 - 14:12

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) kto ile czekał z lubelskiego?? ja złożyłem 1,5 miesiąca temu i cisza nic na koncie jeszcze nie ma ani też żadnych listów...

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
MŁODY ROLNIK (nowe zasady) Dzisiaj, 03:33
  •  

#7224 Share owczanuszka

owczanuszka

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 marzec 2012 - 20:03

MŁODY ROLNIK (nowe zasady)

kto ile czekał z lubelskiego?? ja złożyłem 1,5 miesiąca temu i cisza nic na koncie jeszcze nie ma ani też żadnych listów...


Lubelskie. Wniosek złożony 16 grudnia. 24 lutego przesłany do Warszawy. Pieniędzy na koncie na chwilę obecną nie stwierdzono.

#7225 Share nhfan

nhfan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 marzec 2012 - 20:30

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) ale numer... to są jakieś kosmiczne jaja chyba... kolego jak się dowiadywałeś i gdzie dzwoniłes?? bo ja się tym zainteresuje w poniedziałek

#7226 Share owczanuszka

owczanuszka

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 marzec 2012 - 20:45

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) Dzwoniłem do osoby która sprawdzała pierwszy wniosek i dostałem od niej numer do tej, która była odpowiedzialna za mój wniosek o płatność. Następnie dzwoniłem co jakiś czas z pytaniem, czy coś się ruszyło i czy nie są wymagane poprawki. Pod koniec lutego otrzymałem telefon z informacją, że wniosek został przesłany do Warszawy. Od tamtej pory czekam na przelew...

#7227 Share nhfan

nhfan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 marzec 2012 - 21:19

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) powiem Ci tyle mam nadzieje że nie trafiłem na tak leniwego pracownika oddziału lubelskiego bo to kpina jest zeby Ci sprawdzali wniosek 2,5 miesiące.... co tam sprawdzać?? przeczytać 5 czy 6 kartek A4.... ;[ porażka !! ale dzieki za info od następnego tygodnia pojadę tam może coś się dowiem

#7228 Share anka81

anka81

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów

Napisany 24 marzec 2012 - 19:47

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) Karban dzieki za odpowiedz -kulturalna i zyczliwa.
Pawlus... uczeszczalam do liceum o najwyzszym poziomie nauczania i wymagalnosci w miescie (tzw.dla wybitnych i kujonow) wiec nie wypominaj mi ze spalam na lekcjach ,bo byc moze wtedy nie moglam byc obecna z jakiegos waznego powodu. Ty pewnie przespales cala zawodowke o ile ja wogole skonczyles?????????? Hahahaha.

#7229 Share UrsusByczaSila

UrsusByczaSila

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 127 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:swietokrzyskie

Napisany 24 marzec 2012 - 21:09

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) @anka81 nie ublizaj nikomu- bo liczenie powierzchni to wiedza na etapie co najwyżej późnego gimnazjum

u mnie tez kicha wniosek wysłany do warszawy 29 lutego- kasy na koncie brak

#7230 Share Dominik1994

Dominik1994

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kutno okolice
  • Zainteresowania:Motoryzacja Rolnictwo dziewczyny

Napisany 24 marzec 2012 - 22:31

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) Mam pytanie jeżli mam na siebie juz 4ha i jakby mi przepisali reszte to czy moge sie starać o premię ??
:)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MŁODY ROLNIK (nowe zasady) Dzisiaj, 03:33
  •  

#7231 Share ciagtra

ciagtra

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 marzec 2012 - 02:51

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) A to jest jeszcze jakiś nabór "Młody Rolnik"?

#7232 Share janczar810

janczar810

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1473 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp

Napisany 25 marzec 2012 - 08:27

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) po pierwsze jesli ktoś nie potrafi obliczyc powierzchni i po szkołach jak to ujać "specjalnego" wyższego kształcenia a nie potrafi obliczyc pola prostakata czy trójkąta to sorry ale nie powinna nikomu ubliżac co do posiadanej wiedzy
dla leniwych a*b badz 0,5*a*b polecam portal >>>geoportal<<< zaznaczacie interesujacy Was teren i powierzchnia obliczona

A co do naborów na MR 2012 to tyle razy juz tu pisano ze prawdopodobnie nie bedzie nic az do nowego budżetu czy cos w okolicy przyszlego roku 2013 moze cos sie pojawi

#7233 Share pawlus224

pawlus224

    Rolnik z zamiłowania :)

  • Members
  • PipPipPip
  • 1982 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie - LLE
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze czasów PRL-u:)

Napisany 25 marzec 2012 - 11:34

MŁODY ROLNIK (nowe zasady)

Karban dzieki za odpowiedz -kulturalna i zyczliwa.
Pawlus... uczeszczalam do liceum o najwyzszym poziomie nauczania i wymagalnosci w miescie (tzw.dla wybitnych i kujonow) wiec nie wypominaj mi ze spalam na lekcjach ,bo byc moze wtedy nie moglam byc obecna z jakiegos waznego powodu. Ty pewnie przespales cala zawodowke o ile ja wogole skonczyles?????????? Hahahaha.


Nie znasz się na żartach koleżanko :) Tutaj w temacie rzadko kiedy są spięcia bo już same absurdy programu młody rolnik wystarczająco nas bawią (bo są tak nie dorzeczne że aż smieszne i większości osób szkoda nerwów)

... ale skoro już wywołałaś mnie do "tablicy" , to Ja na Twoim miejscu nie przyznawałbym się ,że uczęszczałaś do "szkoły o najwyższym poziomie nauczania" bo to wstyd nie umieć obliczyć pola prostokąta czy innej figury geometrycznej po "takiej szkole" :) Ale skoro korzystasz z programu to jest szansa ,że w szkole policealnej nadrobisz jeszcze zaległosci czego Ci gorąco życzę :)


Co do mojego wykształcenia - bądź o nie spokojna :D



Przepraszam resztę czytelników za odejście od tematu .



P.S. Wie już ktoś może coś nowego co do zgłaszania wymarznięć (a co za tym idzie zmiany struktury zasiewów w BP) do ARIMR ?

ZAKUPIĘ KOSIARKĘ ROTACYJNĄ FAMAROL 1,65M

WYŁĄCZNIE WOJĘWÓDZTWO LUBELSKIE .


#7234 Share roxor

roxor

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 117 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 marzec 2012 - 14:41

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) Witam
Dzwoniłem do arimr i powiedziano mi, że tylko zdobycie tytułu technika(zdanie egzaminu zawodowego) spelnia wymogi w zakresie wyksztalcenia a samo swiadectwo juz nie bo w zmienily sie wzory swiadectw ukonczenia technikum rolniczego?? Wie ktos cos na ten temat??

#7235 Share Dlok

Dlok

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 160 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 marzec 2012 - 14:51

MŁODY ROLNIK (nowe zasady)

Witam
Dzwoniłem do arimr i powiedziano mi, że tylko zdobycie tytułu technika(zdanie egzaminu zawodowego) spelnia wymogi w zakresie wyksztalcenia a samo swiadectwo juz nie bo w zmienily sie wzory swiadectw ukonczenia technikum rolniczego??


Sama szkoła może być tylko musisz przynieść oprócz świadectwa(bo tu faktycznie nie ma żadnej informacji o tytule) zaświadczenie ze szkoły, że uczyłeś na odpowiedni tytuł zawodowy np. technik rolnik.

#7236 Share roxor

roxor

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 117 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 marzec 2012 - 15:00

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) A ja slyszalem ze kiedys na swiadectwie to bylo napisane ze "ukonczyl szkole w zawodzie technik rolnik" a teraz pisze tylko ze "ukonczyl szkole ponadgimnazjalna ble, ble, ble". A kto ma takie zaswiadczenie wydac ze np uczyles sie na technika rolnika? No i co w sytuacji gdy w agencji powiedza ze nie? Wtedy odwolanie a pozniej Sad Administracyjny zostaje.

#7237 Share Witek2010

Witek2010

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 633 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:RBI
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

    Migotka :)
    Garaż
    Rolnictwo

Napisany 25 marzec 2012 - 20:34

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) Szkoła wyda takie zaświadczenie, że się uczyłeś na tego technika rolnika. Ale raczej lepiej się nastawić na to i postarać się zdać egzamin i mieć święty spokój. W Polsce różnie bywa i nie wiadomo jak jest naprawdę np. z tą sprawą.
"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

#7238 Share janczar810

janczar810

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1473 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp

Napisany 26 marzec 2012 - 11:25

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) otrzymał juz ktoś list z arimr o przyznaniu MR2011 ?? jestem ciekaw czy cos sie ruszyło :)

#7239 Share karste85

karste85

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 86 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 marzec 2012 - 14:35

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) kuj-pom narazie cisza ;(

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MŁODY ROLNIK (nowe zasady) Dzisiaj, 03:33
  •  

#7240 Share Dlok

Dlok

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 160 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 marzec 2012 - 15:55

MŁODY ROLNIK (nowe zasady)

Szkoła wyda takie zaświadczenie, że się uczyłeś na tego technika rolnika. Ale raczej lepiej się nastawić na to i postarać się zdać egzamin i mieć święty spokój.

Udało mi się znaleźć. Nowelizacja rozporządzenia z marca 2011 r mówi że może być: świadectwo ukończenia szkoły wraz z zaświadczeniem, o którym mowa w § 3 ust. 7 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja2010 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz. U. Nr 97, poz. 624), potwierdzającym, że absolwent kształcił się w zawodzie wymienionym w ust. 2.
Każda szkoła musi coś takiego wydać a żaden Oddział ARiMR nie może tego kwestionować. Żaden dyplom nie jest potrzebny.

Podobne tematy wsparcie dla młodego rolnika młody rolnik dofinansowanie

Tylko na agroFakt.pl: Rolniku, pamiętaj o rozliczeniu! zobacz »