Skocz do zawartości

Zdjęcie

MŁODY ROLNIK (nowe zasady)


31568 odpowiedzi na ten temat

#3121 Share Krzysiek89

Krzysiek89

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 82 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kłopot/Inowrocław

Napisany 20 luty 2011 - 15:50

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) A ja mam dwa pytania. Miał ktoś po złożeniu wniosku o płatność jakieś poprawki??? Po ich wyjaśnieniu jak długo czekaliście na przelanie pieniędzy na konto???

I drugie pytanie jak wygląda sprawa z zmianą w biznes planie maszyn które mamy zamiar kupić??? Co trzeba wcześniej dostarczyć do agencji. Czy np. same planowane ceny za poszczególne maszyny jeśli się różnią trzeba tez najpierw przed zakupem zmienić w biznes planie, czy to bez różnicy???

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MŁODY ROLNIK (nowe zasady) Dzisiaj, 09:59
  •  

#3122 Share tomash

tomash

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 101 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WLKP
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 20 luty 2011 - 15:52

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) a ja jeszcze czekam za decyzja na RS ojca bo sie nie załapał a podobno minister miał znaleźć pieniądze dla większej ilości osób i nic nie słychac na ten temat.

;(

Boje sie ze nie zdążę załatwic przepisania i MR tez przepadnei.
...Więc Protestuje, Więcej Nic Nie Wyhoduję!!! - Jestem Rolnik, Rolnik, Rolnik Sam W Dolinie... :)

#3123 Share tomek30

tomek30

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 181 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WMA
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 20 luty 2011 - 16:32

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) Mam tak samo jak ty termin MR mam do połowy kwietnia a o RS ma się do końca marca wyjaśnić.

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
MŁODY ROLNIK (nowe zasady) Dzisiaj, 09:59
  •  

#3124 Share Pieter1224

Pieter1224

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 97 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 luty 2011 - 17:17

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) Jak się postarasz to w miesiąc się wyrobisz z załatwianiem kwitów w MR.

#3125 Share tomash

tomash

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 101 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WLKP
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 20 luty 2011 - 18:51

MŁODY ROLNIK (nowe zasady)

Mam tak samo jak ty termin MR mam do połowy kwietnia a o RS ma się do końca marca wyjaśnić.

a z nieoficjalnego źródła usłyszałem ze ARIMR źle obliczyła wydatki na MR i choć decyzja pozytywna to i tak możesz nie dostać pieniędzy jak będziesz długo czekał gdyż w miedzy czasie mogą wykorzystać środki
(ale to nie potwierdzona informacja)
ach ta biurokracja w Polsce ;[ ;[ ;[
...Więc Protestuje, Więcej Nic Nie Wyhoduję!!! - Jestem Rolnik, Rolnik, Rolnik Sam W Dolinie... :)

#3126 Share radekxxl

radekxxl

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj świętokrzyskie
  • Zainteresowania:mechanizacja rolnictwa

Napisany 20 luty 2011 - 19:59

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) wniosek o płatność składałem 2 lutego woj świętokrzyskie.
dostał ktoś już kaske ze świętokrzyskiego?

pozdrawiam młodych farmerów :)

#3127 Share frafra30

frafra30

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 luty 2011 - 23:28

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) witam ta dodatkowa kasa na renty strukturalne już została rozdzielona ale to były naprawde małe pieniądze na kazde wojewódzctwo po kilkanaście wniosków wiem o tym ponieważ mo ojciec sie załapał w tej głównej puli a kolegi ojciec był 4 na tej żółtej liscie a pożniej dostał decyzje ze sie załapał

#3128 Share pawlus224

pawlus224

    Rolnik z zamiłowania :)

  • Members
  • PipPipPip
  • 1982 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie - LLE
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze czasów PRL-u:)

Napisany 21 luty 2011 - 10:31

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) Termin moze być realny , bo chyba około 13 marca jest termin naboru na jakiś inny program (nie pamiętam , albo dla tych powodzian , albo odtwarzanie produkcji rolniczej) więc nabór w drugiej połowie marca może coś się ruszyc :)
...i dobrze bo im później tym bardziej (Mnie) cholera będzie brała ze wiosna i już wszyscy w polu a Ja po urzędach mam latac ? ;)

ZAKUPIĘ KOSIARKĘ ROTACYJNĄ FAMAROL 1,65M

WYŁĄCZNIE WOJĘWÓDZTWO LUBELSKIE .


#3129 Share muoodyy

muoodyy

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 228 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 luty 2011 - 11:28

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) jestem z WLKP, wniosek o płatność składałem 21 stycznia i kasy ani widu ani słychu ;). a przydałaby się już ;). pozdro

#3130 Share frafra30

frafra30

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 luty 2011 - 12:15

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) Ja też składałem 21 stycznia i przed chwilą dzwoniłem do agencji i powiedzieli ze wniosek jest na etapie rozpatrywania bez sensu ile można 3 kartki rozpatrywać może kasy poprostu narazie nie mają

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MŁODY ROLNIK (nowe zasady) Dzisiaj, 09:59
  •  

#3131 Share tomek30

tomek30

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 181 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WMA
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 21 luty 2011 - 12:42

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) Mam do Was pytanie czy 1700zł za przepisanie 9,10 ha razem z budynkami to rozsądna cena?

#3132 Share cichy5540

cichy5540

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 138 postów

Napisany 21 luty 2011 - 12:49

MŁODY ROLNIK (nowe zasady)

ja złożyłem wniosek o płatność 30 Grudnia i miałem jedną poprawkę bo notariusz pomylił kod pocztowy na szczęście dziś wpłynęły :D B)



Witam kolege ,, Mam pytanko ,, Czy po złożeniu poprawki w agencji otrzymałeś jakieś pismo z agencji że lada dzień pieniądze zostaną przelane ,,? Bo złożyłem wniosek o płatność jakoś pod koniec grudnia 2010 , przyszła poprawka którą skorektowałem i złożyłem ponowny wnisek 2 stycznia 2011 i do teraz cisza , ani śladu przelewu ,,

#3133 Share waldek1988

waldek1988

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Chojnic

Napisany 21 luty 2011 - 13:17

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) Jak notariusz chce 1700zł to wg mnie rozsądna cena ale nie zaszkodzi iść do innego notariusza i zapytać się ile za to będzie chciał... i będziesz wiedział czy to dużo czy mało.

#3134 Share lukaszz110

lukaszz110

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 482 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:dolnośląskie

Napisany 21 luty 2011 - 14:03

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) @frafra30 z kada jestes??
ja załatwiłem tak ze złozyłem 18 stycznia 21 był rozpatrzony przez wrocław i juz 3 lutego pieniadze z warszawy były
16 dni liczac dni wolne a nie jak piszą ludzie mesiac i dwa :P

#3135 Share lukaczmarek

lukaczmarek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2660 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Łowicza

Napisany 21 luty 2011 - 14:05

MŁODY ROLNIK (nowe zasady)

Mam do Was pytanie czy 1700zł za przepisanie 9,10 ha razem z budynkami to rozsądna cena?

ja bym powiedział że to normalna cena

#3136 Share wiesko

wiesko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 564 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 luty 2011 - 14:44

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) Hehe i ja tez dostalem poprawke bo nie dolaczylem wypisu z rejestru gruntow ale to az trzeba bylo czekac ponad 21 dni ja nie wiem co tak dlugo sie w ten wniosek wpatrywali...?

#3137 Share frafra30

frafra30

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 luty 2011 - 14:49

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) Ja jestem z mazowieckiego to szybko cię rozpatrzyli masz szczęście :D lukaszz110

#3138 Share Poznaniak

Poznaniak

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 257 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 luty 2011 - 16:56

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) A czy zamiast zakładania nowego konta dopisał się ktos jako współwłasciciel do konta rodziców?
Na starcie człowiek nie posiada żadnych srodków i z czego robicie zakupy z konta rodziców? Czy oni przelewają wam srodki z ich konta na wasze, jestem ciekaw czy trzeba zgłaszac takie przelewy do urzędu skarbowego, czy to nie podchodzi pod darowizne?

#3139 Share frafra30

frafra30

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 luty 2011 - 19:00

MŁODY ROLNIK (nowe zasady) A jest ktoś moze z mazowieckiego i juz dostał kase :D to niech napisze po jakim czasie od złozenia wniosku mu przelali

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MŁODY ROLNIK (nowe zasady) Dzisiaj, 09:59
  •  

#3140 Share tomash

tomash

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 101 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WLKP
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 21 luty 2011 - 20:10

MŁODY ROLNIK (nowe zasady)

witam ta dodatkowa kasa na renty strukturalne już została rozdzielona ale to były naprawde małe pieniądze na kazde wojewódzctwo po kilkanaście wniosków wiem o tym ponieważ mo ojciec sie załapał w tej głównej puli a kolegi ojciec był 4 na tej żółtej liscie a pożniej dostał decyzje ze sie załapał

to czemu nie wysyłają decyzji odmawiających??
u nas we wsi krązą plotki ze kto sie nie pospieszy to i mimo ze ma pozytywną decyzje na MR to moze nie dostac bo kasy mają za mało.
...Więc Protestuje, Więcej Nic Nie Wyhoduję!!! - Jestem Rolnik, Rolnik, Rolnik Sam W Dolinie... :)

Podobne tematy wsparcie dla młodego rolnika dofinansowanie młody rolnik

Tylko na agroFakt.pl: Rolniku, pamiętaj o rozliczeniu! zobacz »