adikpl1

Lindner

Polecane posty

ChiquitaB    754

super maszyna tylko trochę jeszcze bardziej by mogli dopracować podłokietnik, coś na podobe fenda i by było pięknie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brego    0

Ja również jestem ciekaw. Piękne są. :)

W Austrii co drugi rolnik ma Lindnera.

Reszta mają Fendty, potem długo, długo nic.

I widziałem jeszcze jednego John Deere'a pomarańczowego, komunalnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luckywasak    15

No niezupełnie. W Austrii najpopularniejsze marki ciągników to New Holland, John Deere, Lindner i Steyr. Tak wynika z danych statystycznych. A i rzeczywiście, w Tyrolu Lindner jest w prawie każdym gospodarstwie. W terenach mniej górzystych ponoć większość stanowi New Holand...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    754

słyszał już ktoś coś o nowym Lintracu? szkice zapowiadają się ciekawie

 

Z tego co jest wiadomo to ma mieć automatyczną skrzynie biegów i skrętne tylne koła. Pokazać mają go na agritechnice.

Edytowano przez ChiquitaB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś tutaj posiada ciągnik tej marki? Jestem ciekaw opinii.

 

 

Wujek jednego z użytkowników tego forum* ma pierwszego w kraju Lindndera Geotrac 124. ;)

 

W skrócie- skrzynia i most ZF, taki sam jak w Agrotronach serii K, silnik Perkinsa, oś amortyzowana Carraro, hydraulika Bosch. Jakościowo narzekać nie można- na uszczelnienie kabiny nie pożałowali silikonu. A to co wiadomo ogólnie- firma rodzinna która stawia na jakość i renomę marki, ciągnik co do śrubki produkowany w europie. Dosyć ciekawa odskocznia od tych wszystkich wielkich i czasami przereklamowanych marek.

 

A ta nowa zabawka znana pod nazwą Lintrac to raczej specyficzna konstrukcja do pracy w górach- 3 cylindry perkinsa, skrzynia bezstopniowa, obie osie kierowane, niski środek ciężkości...

 

 

*-Jak ktoś znajdzie na stronie tego użytkownika to sam go zapyta co i jak. ;)


Ha traktor, Akkor Zetor!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    754

jakby dołożyli podobny podłokietnik z pilotem jak w fendzie albo większych Case'ach to ciągnik idealny jak dla mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilK199    9

Ten użytkownik mieszka 3 km ode mnie, w ktoryms numerze tygodnika rolniczego był z nim wywiad na temat wlasnie tego Lindera. Z tego co słyszałem narazie spisuje się dobrze.


Ursus:360, 360 3P,Białoruś JUMZ koparka rolnicza,MF 595 MKII MP:)
a w przyszłości Fendt(612 145KM) lub MF(8110-8120,135-145KM):)
Jeśli jesteś z okolic Wielunia i Sieradza napisz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iktornR    1

w Niemczech kupowałem basen i. miałem okazję się przejechać zaawansowany i bardzo starannie wykończony

niestety cena dość wysoka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj