Polecane posty

qazi    60

Jedno jest pewne, że cele nie będą się urywać, mało jest akumulatorów o dużej pojemności i chyba jest cienko z dużym prądem rozruchowym.

 

 

w fordzie jest akumulator żelowy z bodajże 95 czy 94 roku, dokładnie taki jak ten http://allegro.pl/it...x4_offroad.html https://www1.elfa.se/elfa~pl_pl/b2b/catalogstart.do?tab=catalog i jest świetny, nawet przy - 20 jak inne siądą to ten trzyma jest ostatnią deską ratunku, niby ma 50Ah ale parametrami odpowiada 120Ah dla porównania http://allegro.pl/it...nocna_free.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek74    12045

centra to dobra marka w c-330 m chodził 12 lat w osobówce 9,5 , a inne góra 5 lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vcc    12

U siebie mam AutoPart już 8 zimę, grunt to dobre ładowanie i każdy aku wytrzyma, co do MF to chyba w standardzie był 96Ah (kumpel po katalogach sprawdzał). 3512 ma alternator jak bóg przykazał 44A Elmot a 255 z altkiem na sprężarce to porażka, wiecznie problemy z ładowaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robson    0

Koledzy chce kupić akumulatory do ursusa c385, 2*12 120ah i minimum 1000 na rozruch, jakie polecacie. w sklepie zaoferowali mi auto part lub centre i polecili te z auto partu , ze niby są dobre i niema problemów z gwarancją a centra podobno robi problemy z gwarancją. A miałem centre w bizonie i tylko 2 lata wytrzymały, a z kolei w c360 mam shnaidera czy jakoś tak i już jakieś 5 lat śmigają bez problemu. Czy ktoś może mi doradzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

ktos o czyms zapomnial...... jak sie szanuje takie sie ma..........nie polecam made in niczyje ile gwarancja po 2 dniach pada....

zdecydowanie CENTRA..ale ja mam zelowy japoniec:))

jedna bateria 200A rozruchu zelowy:)))))))))0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Centra/ZAP Piastów 2x6v 180-190Ah + alternator i czyste połączenia.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

co wynika z tych 200 Amperów ???? rozruchowy prąd akumulatory mają po 600 - 700 A nic nadzwyczajnego


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

A ja mam 2x 900A :) i nie narzekam. Ale jeżeli ciągnik zimą nie jest używany to uważam że większego nie brak i te 200A powinno starczyć ale nawet i w zimę będzie palił jak olej nie będzie zbytnio gęsty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Ja mam w 330 również 195ah i trzymają wręcz idealnie już 4 lata mimo tego ,że na początku z powodu awarii prądnicy były rozładowane do zera przez jakis miesiąc :) ( zaszło coś takiego jak formatowanie baterii w telefonie) a teraz pali bez problemowo a orginalna prądnica daje radę pokryc potrzeby ładowania:)

w 3P równiez miałem 195 ah centry z 99 roku i wytrzymały do 2007 roku czyli 8 lat :0 a to chyba niezły wynik :)

 

Moim zdaniem Centra najlepsza , a z zagranicznych w kombajnie mam dopiero 2 lata aku "WORLD" i tez nie sa złe póki co .

Takze do 60 195 ah powinny byc ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

W oryginalną podstawę z Centry zmieści się najwięcej 125Ah. :)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mac9366    0

A długo może on wytrzymać z standardowym rozrusznikiem i altkiem z poloneza?

Jaki polecasz model z centry?

Jakiej powinien być mocy (chodzi mi o ampery)? Zastanawiałem sie nad centra futurą 100ah 900a,lub jakimś tam heavy 120ah 870a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

cantra dobra ale z 3 lata temu wstawiłem do ciagników akumulatory fimy BMW są bardzo dobre i bez obsługowe a w bizonie mam 2 akumulatory mercedesa czyli warty


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pandanger    2

Można jakoś reanimować akumulatory przy C-360, 7 lat pracy, dobra konserwacja, wszystko dolewane i ładowane jak trzeba.

Jak wyczuć co się stało?

Prądu już nie trzymają. Można 3 dni ładować i na jedno wychodzi.

Jest sposób na dobre "reanimowanie" zużytych akumulatorów - tylko nie chwalcie się ekologom :blink:

1 sposób

- naładuj aku normalnie, tj. 10% prądem

- pozbądź się starego elektrolitu (i tu uśmiech do ekologów)

- wlej wodę destylowaną i przez kilka godzin podłącz mocny prąd (jak się uda to nawet 20%)

- wylej ten brunatny szajs

- powtórz czynność

- zalej aku nowym elektrolitem

- naładuj prądem 8, 10%

 

2 sposób

- naładuj aku normalnie, tj. 10% prądem

- pozbądź się starego elektrolitu (i tu uśmiech do ekologów)

- wlej wodę destylowaną i przez kilka godzin podłącz mocny prąd (jak się uda to nawet 20%)

- wylej to

- wlej wodę destylowną żeby widać było trochę cele

- do każdego otworu po ok. 80-100ml 76%HCL (wiem, że w detalu taki jest niedostępny, ale można dostać niższe stężenie) Ja mam zapasik na jakieś... 10lat :huh:

- dolej wody do pełna

- mieszaj roztwór ok 10 min i pozbądź się go (i tu drugi uśmiech do ekologów)

- przepłucz dwa razy wodą (żeby za drogo nie wyszło pierwszy raz może być przegotowana woda)

- zalej nowy elektrolit

- naładuj prądem 8, 10%

 

2 Sposób ze starego podręcznika Galwanizatora, sprawdziłem 2 aku do kombajnu. Po wszystkim zrobiłem próbę obciążeniową - jak nówki.


Everything is dust in the wind

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mareczek78    2

Ja w c330 mam stare ok 12 letnie baterie 6v

W c360 mam jeden 12 V i szybki rozeusznik ( chwalę sobie )

Do 330 kłania się wymiana baterii. Miałem kupić 2x6V 195A Centry, ale przemyślałem sobie temat i kupię chyba jeden 12 v też Centry. Powód taki - przy bizonie jeden aku też jest na wyczerpaniu więc w sezonie aku z ciapka pójdzie do Bizonka. A ciapek - zapali na baterii z auta :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość murtek   
Gość murtek

Centra najlepsza i najdroższa. W Bizonach mam (nie wiem jaka firma ale jest napisane Bizon, a na drugim Bizon Ultra Power haha) i są świetne. Ale nie ma co się oszukiwać 7-8 lat i wymiana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siemens75    1

Centra może są i dobre akumulatory, ale nie należy liczyć na gwarancję ponieważ producent jej wcale nie uznaje... Kilka osób mi już to mowiło o Centrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

No bo jak ktoś oddaje rozwalony akumulator z powodu za wysokiego napięcia ładowania albo z rozwaloną skrzynią, to co - mają do niego z rękami lecieć?


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vcc    12

Co do centry to miałem przypadek w aucie, Futura 53Ah, po trasie ok 150 km zgasiłem autko ok 14 a o 22 resztami sił odpalił, myślałem ze coś żre prąd bo po powrocie do domu kręcił normalnie, z rana sytuacja podobna, pomiar napięcia na aku po postoju 10.2V przy rozruchu spadało do 6,8, ewidentnie trafiło jedną cele, aku wysłany na gwarancji powrócił z pismem iż wina użytkownika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siemens75    1

Właśnie słyszałem że CENTRA potrafi na każdą reklamację inną diagnozę postawić - jeden gość to wykorzystał i dostał zwrot gotówki... Może opłaca się im wysłać jeszcze raz na gwarancję?- jak masz zwrot z takim opisem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj