Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Profil usunięty

Koło talerzowe

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam, musze wymienic koło talerzowe c mojej c330, i słyszałem ze jak się założy koło od M-ki to normalna trzydziestka jest szybsza. Czy to prawda? I mam jeszcze pytanie czym sie dokładnie rózni M-ka od normalnej trzydziestki, chodzi mi tylko o szybkosć nic wiecej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ale mi chodzi czy ta szybkosć M-ki wynika z koła talerzowego czy z innych przełożen w skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

c330 m ma inne przełożenia w skrzyni, podobnie jak c335, tyle że w drugą strone.I co to jest to koło talerzowe ? Zamachowe w sensie że ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    983

M-ka jest szybsza,ponieważ ma inne przełożenie w zwolnicach, a koło talerzowe jest takie same w obu C 330.

W 330M w przełożenie na zwolnicach - 4,187 a w 330 - 4,81.Natomiast przełożenia w skrzyni są takie same.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

c330 m ma inne przełożenia w skrzyni, podobnie jak c335, tyle że w drugą strone.I co to jest to koło talerzowe ? Zamachowe w sensie że ?

 

 

Koło talerzowe to jest inaczej koło ataku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jakie koło ataku? Jak nie wiesz to nie wprowadzaj innych w błąd. Koło atakujące to mała zębatka w tylnym moście która jest na wałku wychodzącym ze skrzyni biegów do tylnego mostu. A koło talerzowe to okrągły pierścień z zębami przykręcony lub przynitowany do obudowy mechanizmu różnicowego współpracujący z kołem atakującym.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem w swojej c330m, od jakiegoś czasu ciągnik zaczął wariować w kwestii instalacji,  iskrzył na akumulatorze, palił przerywacz kierunkowskazów itd, wie ktoś jak prawidłowo powinny być podpięte kablę w stacyjce ? mam wrażenie że wszystko jest wymieszane ze sobą i tu jest problem.






    • Przez Fabian3
      Zamierzam malować c330 i mam pytanie ile farby pójdzie na maske,błotniki a ile na całe podwozie? Na masce i błotnikach zamierzam położyć podkład i gdzieś około 2/3 warst farby żółtej. Z góry dzięki.
    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez DanielKocima
      Witam dostałem od dziadka Ursusa c 330 3p problem polega na tym że nie posiadamy do niego żadnych papierów ani dokumentów a chciałbym go zarejestrować żeby móc legalnie jeździć po drogach, jak się do tego zabrać na zabytek nie wchodzi w grę ponieważ jest inny silnik z góry dziękuję za pomoc
    • Przez Karol12
      To co w temacie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj