Skocz do zawartości

Zdjęcie

Nie włącza się przedni napęd w zetorze 10145

15 odpowiedzi na ten temat

#1 Share gandzia

gandzia

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 10 postów

Napisany 10 lipiec 2010 - 10:11

Nie włącza się przedni napęd w zetorze 10145 Witam wszystkich.
Posiadam zetora 10145 turbo i wszystko współgrało cudownie aż do momentu dnia dzisiejszego. Mianowicie nie załącza się przedni napęd :) . Nie wiem co się mogło stać? Kupiłem go miesiąc temu i jestem zielony w tych tematach :) . Liczę na jakąś pomoc lub wskazówki...

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Nie włącza się przedni napęd w zetorze 10145 Dzisiaj, 07:07
  •  

#2 Share Mateusz22

Mateusz22

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 34 postów

Napisany 10 lipiec 2010 - 11:35

Nie włącza się przedni napęd w zetorze 10145 A żółw zając działa? Jeśli nie to padła mikropomka... Aaa jeśli by Ci padła ta mikropomka to by się jeszcze ślizgał.

#3 Share gandzia

gandzia

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 10 postów

Napisany 10 lipiec 2010 - 12:01

Nie włącza się przedni napęd w zetorze 10145 Żółw zając nie działał mi już wcześniej :) .Też nie wiem z jakiego powodu. A o co chodzi z tym ślizganiem?

#4 Share tomek73

tomek73

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 7793 postów

Napisany 10 lipiec 2010 - 12:12

Nie włącza się przedni napęd w zetorze 10145 A wałek działa.Ciśnienie na mikro pompie możesz sprawdzić z tyłu z prawej strony .Są tam dwie rurki do wałka,odkręcasz jedną z nich i zakładasz manometr.Minimalne ciśnienie to chyba 8 atu ale nie jestem pewny.Nie pamiętam też na którą rurkę się zakłada manometr ale to sobie możesz sprawdzić.

A linka ci wchodzi i wychodzi dobrze.

Jak nie masz żółwia a może i masz pospawanego to ślizganie cię nie obchodzi.

#5 Share gandzia

gandzia

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 10 postów

Napisany 10 lipiec 2010 - 12:27