VarioSpeed

Zetor Proxima 8441 [wyłączanie napędu]

Polecane posty

VarioSpeed    1

Witam :D

Mam problem z przednim napędem w Proximie, nie można go rozłączyć :) Wczoraj prasowałem Zetorem i było wszystko ok natomiast dziś już napęd nie chciał się rozłączać, a teraz moje pytanie do Was. Co jest tego przyczyną i jak to naprawić? ;)

 

Jeśli taki temat już był to przepraszam, ja przynajmiej takiego nie znalazłem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawell18    13

Nie próbowałeś przyhamować w czasie jazdy, to zwykle pomaga rozłaczyć napęd


Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr6530    1

Ja miałem przy swoim tak samo.1 Sprawdz czy ci sprężarka pompie

2 Napsikaj wd do tego siłowniczka


widły 50zł, śipa 40zł ,wyrzucanie obornika bezcenne!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gangster    7

A jak wyłączysz rusz do tyłu i potem do przodu powinno pomóc


Wypadek trwa sekundy, leczenie miesiące!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
VarioSpeed    1

Nie próbowałeś przyhamować w czasie jazdy, to zwykle pomaga rozłaczyć napęd

Robiłem tak nic to nie pomaga :D

@Pawell u mnie właśnie sprężarka nawala tzn. trzeba pierścionki wymienić... Zrobię jutro tak jak mówisz, dzięki Wam za pomoc zobaczymy czy to coś pomoże :) Jeśli ktoś coś wie jeszcze na ten temat to proszę o pomoc ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

jak olejem, to może uszczelka poszła...

ja w ursusie 5314 ostatnio miałem tak że dojeżdżam do domu a tu kierownico nie przekręci olej wywaliło na cały przedni most, uszczelka 1zł a roboty ponad 30min, a ile wkurzania sie gdyż złe podejście jest....

 

akurat u mnie o wspomaganie chodziło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kierol    0

Witam. Mój sąsiad miał podobny problem z napędem i u niego przyczyną był zawór od powietrza, który przepuszczał powietrze i włączał przedni napęd ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
VarioSpeed    1

Ja miałem przy swoim tak samo.1 Sprawdz czy ci sprężarka pompie

2 Napsikaj wd do tego siłowniczka

To była wina serwisu ;) Jakiś miesiąc temu miałem ciągnik w serwisie. Pękła przesuwka w skrzyni i trzeba było dotrzeć do skrzyni od tyłu ciągnika i widocznie tam wszystkiego nie zrobili dokładnie... Pod ciągnikiem w miejscu gdzie załącza się napęd nie było zabezpieczenia i to była przyczyna tego :D Serwis w Techpomie jest nie dokładny jeśli ktoś coś u nich naprawia to radze sprawdzić czy wszystkie śruby i inne rzeczy są podokręcane i powczepiane, wszystkie śruby z tyłu mojej kabiny nie były dokręcone :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bercikoo    0

mam problem mam zetora proxime i bierze mi olej 6l na 100mtg czy to normalne

Edytowano przez bercikoo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault9514    54

Witam,

Czasami ucieka mi powietrze w zetorze 80 ze zbiornika co może być przyczyna? w tamtym roku kreska wskazywała równo między zielonym a czerwonym 450 kPa a w tym roku ciut poniżej, w instrukcji pisze że w przypadku spadku ciśnienia powietrza poniżej 450 KPa będzie się świecić lampka kontrolna, ale się nie świeci? czyżby źle pokazywała ? czy uciekające powietrze zgłosić do serwisu bo jest jeszcze na gwarancji ? :)


ZETOR Team !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piodro4444    74

Jeżeli spadnie ci ciśnienie i zaśwutomatycznie załączy się przedni napend wię możesz sprawdzić czy jest ok a jeżeli masz gwarancje to zgłoś to do serwisu i niech oni się z tym bawią :)

A pytanie z innej beczki czy z Zetorach proxima da się naciągnąć linkę od hamulca ręcznego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek1887    0

Witam. Potrzebuje pomocy mam Zetora Proxime 8441 i mam jedna pare wyjsc hydraulicznych, zakupilem rozrztnik metal fachu i ma dwa wyjscia. Czy mozna jakos podłaczyc w tym ciagniku jedna pare hydrauliki? Moze ktos takie cos przerabial?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

w Proxie pewnie inny podnośnik i rozdzielacz jak w Forterrach ?

W 10540 (poprzednik Forterry )  mam dodatkowy rozdzielacz na linki i podłączony jest bezpośrednio przewodami  pod wyjścia w pokrywie podnośnika a pracuje w zasadzie niezależnie od rozdzielacza wewnętrznego , Jest w sumie 3 pary wyjść hydrauliki ( 3 niezależne sekcje )


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marulekk    5324

co do nie rozłączania napędu to u mnie spalił się elektrozawór http://images.sklepy24.pl/20053284/5296/large/elektrozawor-zetor-55254905-.jpg koszt ok 140 zł

 

 

Witam. Potrzebuje pomocy mam Zetora Proxime 8441 i mam jedna pare wyjsc hydraulicznych, zakupilem rozrztnik metal fachu i ma dwa wyjscia. Czy mozna jakos podłaczyc w tym ciagniku jedna pare hydrauliki? Moze ktos takie cos przerabial?

od czego są 2 pary w rozrzutniku?

 

u mnie w prasie są 3 przewody (dwa węże podnoszenie/zamykanie klapy i trzeci do podbieraka) a w proximie standardowo jest jedna para wyjść

jedno wyjscie podzieliłem tym http://www.sklep.mizar.com.pl/images/watermark/wpx_81181a9ce1e3cd813190f39cd41cfd47.jpg  + przewód/gniazda/wtyczki/kolanka itd    i jak potrzeba mi podnieść podbierak to rączką tego "trójnika" zmieniam obwód i mam podniesiony

może trochę zakręcony to sposób ale działa i to najtaniej wychodzi

innym droższym sposobem jest zakup rozdzielacza 2 albo3 sekcyjnego np. takiego http://hydromotus.pl/3-5-thickbox/rozdzielacz-3-sekcyjny.jpg + wiadomo kupa przewodów itd...  albo dokupić drugą oryginalną sekcje, do proximy 90 kompletna sekcja ok 2k kosztuje

 

 

 

 


sprzedam pług 3-skibowy ruski stan dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj