krzysiek11

Problem z lakierem w Zetorze

Polecane posty

krzysiek11    4

Witam, posiadam Zetora Forterre 11441 od 2003r, i sprawuje się bez zarzutu. Zetor stoi prawie cały czas pod chmurką. I pojawił się problem z lakierem: na dachu i na górze maski zaczął robić się blady i teraz jest koloru malinowego :/ . Widziałem już parę takich Zetorków i nie wygląda to ciekawie. I tu moje pytanie do was, czy macie podobny problem, jeśli tak to jak sobie z nim radzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 Zgadza się w zetorze jeśli sie nie myle to maszmaske i  dachkabiny plastiowy . A ta pasta to  bodajże z K2  tak jak kolega napisał TEMPO  tylko to jest na krótką mete bo i tak będzie trzeba malować . nic nie jest wieczne . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Antek21    1

Tak bendzie sie robic bo poprostu na słońcu wyblaka lakier. w rodzinie mam zetora 7341 ktory stoi na dworze i też jest prawie koloru malinowego.... nie ma jak to pod dachem:)


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt070    0

My mamy taki sam problem. Pasta jest na krótką metę , a malować i tak trzeba będzie. Tylko nie ma kiedy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

To, że Ty masz szare życie to nie znaczy, że wszyscy muszą mieć ;)

 

Proponuję tym, którzy dopiero co kupili Zetory żeby zabezpieczyli powłoką ochronną lakier, najlepiej zgłosić się do jakiegoś profesjonalnego zakładu lakierniczego.


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek11    4

Siwy też stoi, no i faktycznie niema z nim problemów ;) A z tą pastą spróbuje, powinno pomóc, wielkie dzięki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    54

W galeri widać że blakną ;) ale chociaż nie rdzewieją coś za coś :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7341Zetor    0

malowanie wam nic nie da gdyż plastik ten się utlenia pod wpływem słońca jedynie to może to spolerować albo trzeba trymać pod dachem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Da i to dużo,wytrzyma tyle co na metalu.

Przecież w samochodach są plastikowe zderzaki i lakier się doskonale trzyma.

Takie są uroki czerwonych i zielonych fabrycznych lakierów.

Jak pomalujesz sam akrylem to już będziesz mieć spokój.

 

Jeśli lakier jest w dobrym stanie tylko matowy

możesz spróbować wypolerować papierem wodnym P2500 i pomalować bezbarwnym akrylem.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pala92    69

ja mam 3320 i stoi w garażu tez jest 2003/04. mimo garazowania maska juz sie robi wyblakła... jedyne co to "tempo" znajomy robil i dobrze jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Najlepszym wyjściem jest pasta koloryzująca, kupisz ja w każdym sklepie motoryzacyjnym. Przetrzec maske,dach pastą potem wypolerowac, raz ze nabłyszcza, dwa tworzy warstwę ochronna na lakierze i słonce nie utlenia lakieru. Ale nic tak nie da jak garażowanie, po prostu dotknij w pełnym słońcu maski....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil9607    9

Nie ma to jak garażowanie. Moja forterra z 2006r stoi prawie zawsze w stodole i kolorek ma jak nowy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomal89    0

moje 6441 też ma różowy dach i tylne błotniki -wiadomo chmurka, maska zato ciągle czerwona zamierzam zdemontować dach i błotniki i spróbuje machnąć polerkę a jak nie pomorze to papierek 1000 potem zmywacz do hamulców później podkład, ładny czerwony kolorek i z tego co z kilkoma znajomymi gadałem to chyba był by dobry czerwony z astry 2(akryl) i lakierek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

papierek do polerki jeżeli chodzi o wyblaknięcie lakieru to 2000 i dla lepszego efektu 2500 drobniejszego niż 2000 nie polecam..

pasta może być tempo później warto użyć wosku;]


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj