Zaloguj się, aby obserwować  
arni251

Kontrolka w belarusie

Polecane posty

arni251    5

Panowie ma pytanie , mam belarusa 820 i wczoraj zapaliła mi sie kontrolka czerwona tj kółko z trójkątem w środku i po bokach takie dwie strzałki skierowane na ten trójkąt. Myslałem ze to od oleju ale jest stan to nie wiem od czego ona jest. Na wolnych obrotach sie palki a jak na wysokich gaśnie . Proszę o porady.


Jak coś robić to robić to dobrze!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arni251    5

oo kolego to jest podawanie oleju w silniku

czyli co to oznacza????


Jak coś robić to robić to dobrze!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arni251    5

No ale ciśnienie jest ciągle takie same od nowości na zimnym 4 a na gorącym 3,5. To czyli co mam sprawdzic lub co wymienic????


Jak coś robić to robić to dobrze!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamlupus    2

Mam tak samo jak Ty... ( Miasto moje a w nim: Najpiękniejszy mój świat Najpiękniejsze dni Zostawiłem tam kolorowe sny...) :) a wracając do tematu- rzeczywiście mam tak samo, zegar pokazuje dobre ciśnienie, a ta kontrolka na wolnych obrotach albo myga albo świeci... hmmm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arni251    5

Juz wszystko wiem bo to jest kontrolka od kierownicy a nie żadnego tam smarowania. Po bliższym przyglądnięciu ta kontrolka wskazyje symbol kierownicy z dwiema strzałkami skierowanymi do środka. Poprostu pompa wspomagania siada ale kierrownica jeszcze w miarę lekko sie kręci.

A moze ma ktos z was pełen opis kontrolek z belarusa 820 z 2006 r???


Jak coś robić to robić to dobrze!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wygląda na to że trzeba wymienić czujnik ciśnienia za ok.10 zł ;).Padł i fałszuje wskazania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolste    0

moze gdzies sie poci waz od wspomagania i traci cisnienie u mnie tak bylo wymienilem weza i lampka zgasła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tymtus    42

Witam. (Z góry przepraszam za odkopanie starego tematu) W moim belarusie 952 także świeci się ta kontrolka, dolałem oleju, ale to nie pomogło, chcę wymienić czujnik, może mi ktoś powiedzieć gdzie on się znajduje? (Jest dosyć zimno, i nie chce mi się rozbierać poniektórych elementwó bez potrzeby : )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Czujnik jest wkręcony w powrót oleju do zbiornika w orbitrolu pod deska rozdzielczą. Ogólnie mówiąc to niewypał. najlepiej zdejmij kabel lub wyciąg żarówkę. Kontrola oleju w zbiorniku jest pewniejsza od tego wynalazku.

 

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/58351-belarus-820-z-2007-roku-problem-z-cisnieniem-wspomagania/

Edytowano przez seweryn20
  • Like 1

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tymtus    42

A jeżeli wymienie czujnik? Może są jakieś lepsze zamienniki? : )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Możesz spróbować. To nie boli. Ale ogólnie to problem powtarzający się.

  • Like 1

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

No właśnie ja wymienilem ten czujnik na nowy i ona sie dalej pali :) cisnienie jest stan też więc chyba nie ma sie czym przejmować ;)

 

No właśnie ja wymienilem ten czujnik na nowy i ona sie dalej pali :) cisnienie jest stan też więc chyba nie ma sie czym przejmować ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Witam. (Z góry przepraszam za odkopanie starego tematu)

 

Za to powinni medal dawać, a przynajmniej poklepać po ramieniu i pochwalić. ;)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tymtus    42

Dzięki wielkie wszystkim : ) Wymieniłem czujnik, i wszystko działa (okazał się, że ten czujnik już wymieniałem 300 godzin temu, bo ciekł)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

U mnie tez ciekł wymieniłem na nowy ale serwisie powiedzieli że to zbedny wydatek bo za dlugo nie wytrzyma kazali zaślepić jakąś śrubą i sie nie przejmować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tymtus    42

Mi zaczął ciec orginalny, ale potem kupiłem od c360, i ten nie ciekł, ale od niedawna zaczął źle pokazywać (okazało się, że mają taką wadę) teraz mam nowy, z gwarancją na 12 miesięcy : )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tymtus    42

U mnie pasuje.. (Dziś kupiłęm więc pamiętam) A na opakowaniu jest napisane, że do 360 i 330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jedrus    73

Dokładnie od c-360 pasuje, ja założyłem jakiś stary aby zaślepić wyciek i na początku nie działał (dlatego był wymieniony) ale z czasem ugrzał się czy co i nawet zaczął działać - kontrolka znowu się tli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj