Mareczek78

Skrzynia biegów Z056

Polecane posty

acdc    0

Temat do zamknięcia. Problem rozwiązany

 

W elektryce: przetarty przewód czarny 4mm idący od włącznika do automatu.

 

W skrzyni: wyrobiony wodzik i skrzynka bezpieczników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidom123    0

Witam. Mam problem dotyczący skrzyni biegów. Wymieniłem tryby biegu 1 i wstecznego. Podczas gdy włączam bieg 1 to załącza się bieg 3, a jak włączam wsteczny to włącza się bieg 2. [Nieraz się uda wbić jeden bieg]Co się stało ??? Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Nie zamontowałeś blokady wodzików i oba wałki razem się przesuwają.Jak wysuwałeś wałek wodzików między nimi jest wałeczek o średnicy 8 mm i on ci zwiał.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Witam,

mam krytyczny problem, ledwo zjechalem z pola, nie da sie prawie wcale skreca tzn z tylna osia jest wszystko dobrze ale chodzi o skrzynie.

Kola przednie zachowuja sie jakby byly na blokadzie, da sie jechać praktycznie tylko na wprost. Przy skrecaniu czasem coś puści, słychać wtedy taki głuchy stuk i szarpnięcie.

wg. mnie to skrzynia, ale nigdy jeszcze tam nie zaglądałem. powiedzcie co mam robić gdyż sezon spełni a ja nawet nie wiem od czego mam zacząć...

pomocy.

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen    29

Poszukaj dobrego mechanika, jak robi Bizony to mechanizm różnicowy bez problemu wyjmie i złoży w jeden dzień.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Niestety u nas o mechanika bizonow bardzo ciezko. Na poczatek wrzuce heder na wuzek, potem gardziel turem z paleciakiem odstawie na bok, wydmucham z kurzu i zdejme pokrywe skrzyni, dalej bede sie kierowal intucja. Dowiedzialem sie od jednej osoby ze do wyjecia dyfra(mech. roznicowego) trzeba odkrecac prawa polos, prawda to?? Na mechanikow miestety nie mam co liczyc...

Piszcie bo czas nagli i kazde info dla mnie cenne.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Ok, dzieki za porady...sam tez sobie dalem rade.

Owiadczam oficjalnie bizony to najwieksze niewypaly polskiej mysli "tecnicznej". Zeby sie dostac do skrzyni a dokladniej zeby wyjac dyfer to kilkaset ku*w musi pasc!

Pekla oska jednej pary satelitow, dochodzi remont reszty srodka kosza satelitow remont hamulcow, spawanie ramy(sprezyny zamiast akumulatora hydraulicznego), lozyka i wiele innych.

Jakbym wiedzial ze tam tak jest to bym nigdy bizona nie kupowal.

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Bez nerwów :D do wyjecia dyfra faktycznie trzeba wyjąc jedną półoskę krótką, a prawą bo prawą łatwiej i sporo innych niepotrzebnych rzeczy, ale hedera i gardzieli nie trzeba, w sumie to zależy od wzrostu i brzucha rozbierającego :D Porób coś w zachodnich sprzętach które każdy zachwala, zobaczysz jaki bizon jest cudowny :D


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Powiedzcie mi prosze co mam zrobic jak nie mam zatrzasku wodzika biegow 1 i wstecznego? W kazdym sklepie rozkladaja rece...

 

Kupilem mech. roznicowy od c360 (603zl Korurs) bez kola talerzowego ale ma zabki na blokade, nie bedzie to przeszkadzac??

 

I jeszcze sa zakrecone zwykle srubki na tych dwoch widelkach od biegow, powinna byc z dziurka na drut aby sie nie odkrecaly, wiec gdzie albo od czego zdobyc takie srubki, albo jak dorobic lecz wiercenie dziurki odpada??


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Śrubki sobie daruj, jedynie naostrz trochę koniec, co do mechanizmu ząbki nie powinny przeszkadzać z tego co pamiętam, a co do zapadki mi tez kiedyś uciekł ten srut, pamiętam zacząłem kombinować z łożyskami ale takiego samego lub ciut mniejszego nie znalazłem, wziąłem magnes i znalazłem oryginalny.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Ok dzieki wielkie, co do tej zapadki na wodziku 1 i R to nie mam jej calej (nie tylko kulek i spezynki) wiec co z tym fantem zrobic?? Dno przeszukalem i jedyne co znalazlem to troche opilkow.

Skrzynie chce zrobic dobrze zeby tam juz nigdy nie zagladac, bo to koszmar jest a tym bardziej w zniwa.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1980    0

Ok, dzieki za porady...sam tez sobie dalem rade.

Owiadczam oficjalnie bizony to najwieksze niewypaly polskiej mysli "tecnicznej". Zeby sie dostac do skrzyni a dokladniej zeby wyjac dyfer to kilkaset ku*w musi pasc!

Pekla oska jednej pary satelitow, dochodzi remont reszty srodka kosza satelitow remont hamulcow, spawanie ramy(sprezyny zamiast akumulatora hydraulicznego), lozyka i wiele innych.

Jakbym wiedzial ze tam tak jest to bym nigdy bizona nie kupowal.

 

Ja też w tamtym roku kupiłem bizona i tez to przerabiałem co ty, nowe uszczelniacze a hamulce i tak słabe. W tym roku nie miałem kasy ale na drugi rok kupuje rekorda albo na bizona podwoziu rekorda i skonczy sie problem skrzyni i hamulców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak zrobisz dobrze skrzynie w bizonie i dbasz o stan oleju i jeździsz spokojnie z głową śmigasz lata a co do hamulców to tylko tarczki dobrej jakości i dobre ustawienia podkładkami regulacyjnymi i satysfakcja gwarantowana.Wiadomo że rekordowska skrzynia lepsza i wytrzymalsza ale też pół osie pękają i nie kosztują 500-700 zł ale koło 3000 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rado249    0

w

Witam

potrzebuje pomocy w moim bizone z056 cos tak jakby przycierało w skrzyni na 1 i 2

a 3 i R dzialaja normalnie, to cos powaznego czy mozna z tym dalej jezdzic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Nie moge sciagnac wewnetrznej tarczy ciernej lewewgo hamulca. Wale mlotem i nic... pomozcie co zrobic bo rece opadaja, chyba utne ta poloske od srodka skrzyni bo musze wyjac obudowe hamulca, a sprzegla odkrecal nie bede.

edit:

Dalem sobie rade innym sposobem, zdjalem seger z poloski hamulcowej i to co ona zabezpieczala i jakos sie zmiescily obudowy i pokolei zeszly.

 

@rado mam skrzynie na wierzchu i jedyne co mi przychodzi na mysl to luz walka posredniego w strone prawa na zewnetrznych pierscieniach lozysk, u siebie zauwazylem to samo i tu pada pytanie czy moge wkrecic w korek kontrolny oleju w skrzyni tak dluga srube aby zapobiegala ruchom osiowym tego walka?? Moze i koledze by to pomoglo, bo wlaczanie 1 i 2 spycha wal posredni w prawo.

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master20002    228

Panowie pomóżcie... Kosiłem i w pewnym momencie kombajn stanął przy cofaniu. Na luzie słychać chrebotanie w skrzyni, powiedziałbym że bardziej z tyły, a gdy włączę jakiś bieg to szarpie kołami i nie jedzie tylko pali pas na sprzęgle... Co to może być


Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Zdejmij dekiel to sie przekonasz co sie stalo, zajmie ci to chwile czasu.

Ja jutro moze wyjade w koncu dokonczyc zniwa, zostalo zalozyc kola, gardziel i heder.

@Balcerek1 kupilem srube m18/1.5 i do niej dospawalem ok12cm palca ze szneki. Calosc zostala wkrecona zamiast korka kontroli poziomu oleju w skrzyni, efekt taki ze luz osiowy walka posrehdniego wynosi juz tylko 3mm a nie 2-3cm i biegi wskakuja lepiej, wg. mnie sa wyrobione gniazda lozysk. Luzu na lozysku igielkowym nie ma, szarpalem za walki i nic nie bylo czuc.

Slyszalem ze ludzie wycinaja niewielki kawalek belki poprzecznej zeby moc wyjac tryby polosi, a co za tym idzie dyfer, ma ktos z was moze tak zrobione??


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xawier    222

Od strony podajników (ziarnowego, kłosowego) masz ten korek. Zalane musi byc tyle żeby delikatnie zaczęło kapać jak odkręcisz ten korek. Wlew jest od strony hederu u góry na skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master20002    228

Rozsypała się zębatka na wałku sprzęgłowym. Dużo roboty jest przy tym?? Co po kolei trzeba zrobić?


Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ochen    65

 

Slyszalem ze ludzie wycinaja niewielki kawalek belki poprzecznej zeby moc wyjac tryby polosi, a co za tym idzie dyfer, ma ktos z was moze tak zrobione??

 

u mnie w jednym tak bylo zrobione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek33    35

Bez komentarza... . To może lepiej wyciąć całą skrzynię? :) . Wystarczy odsunąć jedno koło razem z półosią, reszta wychodzi. Jak "mechanik" będzie chciał coś wycinać, to niech najpierw wytnie sobie mózg, bo i tak jest mu niepotrzebny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bizonek
      bizon zo56 jak zwiększyc jego wydajność ja jestem troche magik  wiem to i owoo bizonie wiem wszystko tylko jak zwieszyć jego wydajność wiecię piszczie 
    • Przez SebastianPycia
      Witam. Dzisiaj zauważyłem że w miejscu zaznaczonym na biało na zdjęciu lecą iskry podczas pracy młocarni i hedera, a tam gdzie na niebiesko zaznaczone, tylko po drugiej stronie to koło pąsowe jest strasznie gorące. Do tego było czuć jakby dym palącej się trawy. Po zgaszeniu bizonka z gardła zaczęło się lekko dymić. Czy to łożysko czy może coś innego??


    • Przez agromichu
      Jakie akumulatory polecacie do bizona z056? Potrzebuje dobrych bo najtańsze 5 lat wytrzymały ;/
    • Przez rafto
      Witam, jakie zakładacie opony do swoich wózków od hedera ? Zakładał ktoś opony pełne od wózka widłowego ? Poszerzał ktoś rozstaw kół ?
    • Przez mejtun
      Dzień dobry, 
      Jest tu ktoś kto wymieniał tą ( nie wiem czy dobrze to nazywam) półkę za podsiewaczem do której przykręcany jest grzebień na kilka śrub? 
      Jak się do tego zabrać? Półka przykręcona jest pod mocowaniem podsiewacza ale jak ją stamtąd wyjąć? Muszę wywalać sito górne z dolnym? Może ktoś mnie pokieruje?   
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj