Skocz do zawartości

Zdjęcie

Skrzynia biegów Z056

257 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Mareczek78

Mareczek78

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 165 postów
  • Zainteresowania:jestem muzykiem, gram na gitarze basowej, gitarze elektrycznej, saksofonie

Napisany 25 czerwiec 2010 - 07:08

Skrzynia biegów Z056 Bizona z056 mam dwa sezony - czeka trzeci i pora dopracować skrzynię biegów.
Ogólnie mam do niej kilka zastrzeżeń a mianowicie:
- czasem zgrzyta przy włączaniu biegu (ale myślę ze to wina sprzęgła i mam zamiar też je skontrolować)
- ciężko wchodzą biegi szczególnie uciążliwie 1 i wsteczny. Wstecznego czasem nie idzie wcisnąć. Muszę wiec włączyć bieg 1 i mocnym ruchem na wsteczny. Znajomy mechanik twierdzi że to łożyska mają luz i wałki się "opuściły", ale stwierdzi dokładnie przyczynę jak przyjedzie.
- na trzecim biegu dzwoni coś w przekładni jakbym "szklanki w kartonie wiózł". Myślałem że to tarcze ręcznego hamulca tak dzwonią, bo już nie miały okładzin, ale nie - zmieniłem tarcze, ale efekt dźwiękowy pozostał. Nawet jak przyhamuję ręcznym to i tak nic to nie daje, więc dzwoni coś innego.
- zdjąłem pokrywę skrzyni, spuściłem olej i niespodzianka - w skrzyni znalazłem kilka nitów stalowych o grubości ok 8mm. Są ścięte ew. zerwane. Co w skrzyni może być nitowane?

Ogłoszenia agrogrosik

• agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Kombajn bizon igla

Zobacz ogłoszenia w kategorii Maszyny do zbioru: Kombajny zbożowe: Kombajny Bizon
  • 59000.00 PLN
  • 24 gru 2017

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Skrzynia biegów Z056 Dzisiaj, 02:11
  •  

#2 Share damian83

damian83

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 315 postów

Napisany 25 czerwiec 2010 - 07:46

Skrzynia biegów Z056 o to remoncik czeka lepiej przed niż na polu ;)
...zadużo kasy i wolnego czasu = porabane w głowie ROLNICTWO chroni mnie przed jednym i drugim...

#3 Share tomek73

tomek73

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 8474 postów

Napisany 25 czerwiec 2010 - 08:47