Skocz do zawartości

Zdjęcie

szukam samochodu


93 odpowiedzi na ten temat

#61 Share songo

songo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 383 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gorzów Śląski/Olesno/Kluczbork/Łowkowice/Pawłowice
  • Zainteresowania:Rolnictwo, mechanika

Napisany 29 sierpień 2016 - 09:40

szukam samochodu

nie ma nic lepszego jak napęd na tył, żaden napęd na przód czy nawet 4x4 nie daje takiej frajdy jak napęd na tylną oś :D a co do 3.0D BMW to znajomemy łykał 8l/100 tyle że on miał 193KM więc moim zdaniem małe spalanie w stosunku do mocy :)



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
szukam samochodu Dzisiaj, 21:37
  •  

#62 Share bratrolnika

bratrolnika

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 960 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WSC

Napisany 29 sierpień 2016 - 09:49

szukam samochodu

nie przekonuj mnie do swoich racji, to że tobie podoba się jazda autem tylnonapędowym to nie znaczy że każdemu musi

osobiście nigdy nie kupiłbym sobie auta z napędem tylko na tylną oś, w lato jest ok, można sobie bokiem polatać na szutrach, ale jak pomyślę że zimą mam każdy zakręt bokiem przelatywać bo nie wiadomo kiedy tyłem zarzuci to podziekuję



#63 Share songo

songo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 383 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gorzów Śląski/Olesno/Kluczbork/Łowkowice/Pawłowice
  • Zainteresowania:Rolnictwo, mechanika

Napisany 29 sierpień 2016 - 09:56

szukam samochodu

widzisz mamy takie czasy że już chyba każdy tylnonapędowy samochód wyposażony jest w ESP (kontrolę trakcji), z włączonym tym systemem nie da się bokiem polatać w zakrętach, więc nie ma co się spinać i bać tylnego napędu :D Z doświadczenia mogę powiedziec, że jest bezpieczniejszy napęd od przedniego, bo o ile bmw się bawiłem na śniegu, o tyle nie udało mi się wylecieć z parkingu, o tyle Corsą leżałem raz na polu, bo jest strasznie podsterowna, ja skręcam w prawo a ona jedzie do przodu.... ale tu też pewnie jakąś rolę odegrało, że corsa jest 400kg lżejsza.


Edytowany przez songo, 29 sierpień 2016 - 09:58.


#64 Share bratrolnika

bratrolnika

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 960 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WSC

Napisany 29 sierpień 2016 - 10:40

szukam samochodu

ESP to teraz ma chyba każdy nowy samochód, niemniej rozmawialiśmy do tej pory o autach do 15 czy 20tys.zł, a tam ESP nie jest tak oczywiste

w sumie dużo zależy od danego auta: miałem Golfa, strasznie ciężko nim się jeździło po śniegu, wystarczyło go niewiele żeby się zagrzebać, mam też Polo, rocznik porównywalny, silnik ten sam, a ten przez śnieg idzie jak czołg, z najgorszych zasp nim wyjeżdżałem

a prawda jest taka że każdy lubi to co ma i ma to co lubi, ty wolisz auta tylnonapędowe, ja przednio, i jest ok



#65 Share bezeta10

bezeta10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 29 sierpień 2016 - 10:52

szukam samochodu

Każdy lubi to co ma. Jeżdziłem kilka lat BMW serii 5i 7 z 3,0 diesel i to sa samochody z duszą i nie miało znaczenia czy był śnieg czy sucho i słońce jedynym minusem była krótka żywotność opon na tylnej osi. Od roku jeżdzę audi A8 4,2 tdi i nie jestem zachwycony jednak wolę BMW.



#66 Share DTaras

DTaras

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 144 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 sierpień 2016 - 11:23

szukam samochodu esp na lodzie w górach nic nie da. W takich warunkach tylko doświadczenie i umiejętności oraz brak lęku. Porównywanie BMW z Mercedesem moim zdaniem niema sensu. Ogólnie na BMW poniżej 8 trzeba mieć zdrowe flaki a Mercedes z kolei "jedzie" dopiero po dokupieniu dodatków.Ja osobi$ście do 150 koni wolę auta jednonapędowea powyżej 4x4. Tylny napęd w każdym samochodzie klasy premium ze względu na zwrotność..

#67 Share KULAWA_KOZA

KULAWA_KOZA

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2117 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska KOL.
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisany 29 sierpień 2016 - 11:36

szukam samochodu

A co powiecie o mercedesie E250 CDI?



#68 Share dddddddddddddddddd

dddddddddddddddddd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 206 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:POLSKA.
  • Zainteresowania:MOTORYZACJA. TUNING. STRZELECTWO. ŁUCZNICTWO. KOLEKCJONOWANIE BRONI . KULTURYSTYKA. BOKS. SZTUKI WALKI. HISTORIA .

Napisany 30 sierpień 2016 - 10:06

szukam samochodu

Każdy z Nas ma inne upodobania i priorytety . Z racji wieku zacząłem bardziej cenić wygodę i bezpieczeństwo .  Dlatego jeżdżę dużymi autami z napędem 4X4 manualną skrzynią biegów i mocnymi dieslami  pod maską ( wolę Nm od KM ). Duża moc i napęd na wszystkie koła pozwala uchronić się od wielu problemów na drodze .

1758dl.gif


 BÓG HONOR OJCZYZNA . POLSKA WOLNA I NIEZAWISŁA


#69 Share Mikruss

Mikruss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1156 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Ostrowa Wlkp.

Napisany 30 sierpień 2016 - 14:13

szukam samochodu Ja znowu wolę duże benzyniaki. Fakt że vectra c nie jest super autem ale w moim przypadku i z racji wykonywanej profesji mam ja w jednym palcu i dostęp do każdej części A silnik 3.2 v6 jest prosty jak budowa cepa moc 211 km i ponad 300nm daje sobie radę z tym autem. Jedyne co denerwuje to automat ale w wolnej chwili będzie wrzucony manual.

#70 Share WawrzyniecPruski

WawrzyniecPruski

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:MAZOWSZE
  • Zainteresowania:Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo,
    zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska. Kto chce, ten może, kto chce, ten zwycięża, byle chcenie nie było kaprysem lub bez mocy.

Napisany 31 sierpień 2016 - 17:43

szukam samochodu

 Dlatego jeżdżę dużymi autami z napędem 4X4 manualną skrzynią biegów i mocnymi dieslami  pod maską 

 

Mocny diesel - to pięcie względne .Dla jednego 2.0 TDI 170 KM to dużo , dla innego silnik BMW 3.0 d 245KM to mało  :) .


PLATFORMA OBYWATELSKA JEST TAK SAMO OBYWATELSKA  JAK KIEDYŚ MILICJA OBYWATELSKA .


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
szukam samochodu Dzisiaj, 21:37
  •  

#71 Share dddddddddddddddddd

dddddddddddddddddd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 206 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:POLSKA.
  • Zainteresowania:MOTORYZACJA. TUNING. STRZELECTWO. ŁUCZNICTWO. KOLEKCJONOWANIE BRONI . KULTURYSTYKA. BOKS. SZTUKI WALKI. HISTORIA .

Napisany 01 wrzesień 2016 - 08:27

szukam samochodu

W moim przypadku mocny diesel pod maską to chipowany na 268 KM 3.0 TDI w Audi A6 Quattro i najnowszy zakup - czyli Mitsubishi Pajero 3.2 chwilowo  200 KM -  tuner obiecuje 245 KM .A ile mocy przybędzie naprawdę dowiem się 9 września :D  .


 BÓG HONOR OJCZYZNA . POLSKA WOLNA I NIEZAWISŁA


#72 Share bronson

bronson

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów

Napisany 15 wrzesień 2016 - 09:54

szukam samochodu

Ile mocy przybyło :) ?

 



#73 Share dddddddddddddddddd

dddddddddddddddddd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 206 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:POLSKA.
  • Zainteresowania:MOTORYZACJA. TUNING. STRZELECTWO. ŁUCZNICTWO. KOLEKCJONOWANIE BRONI . KULTURYSTYKA. BOKS. SZTUKI WALKI. HISTORIA .

Napisany 17 wrzesień 2016 - 09:41

szukam samochodu

Obecne parametry po chip tuningu to: 237 KM i 528 Nm . 

Różnica w przyśpieszeniu i elastyczności kolosalna !

 

k,ODQwNjkzOTQsNTExOTQwOTQ=,f,009_aO_orig


Edytowany przez dddddddddddddddddd, 17 wrzesień 2016 - 09:51.

 BÓG HONOR OJCZYZNA . POLSKA WOLNA I NIEZAWISŁA


#74 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 18 wrzesień 2016 - 10:55

szukam samochodu

widzisz mamy takie czasy że już chyba każdy tylnonapędowy samochód wyposażony jest w ESP (kontrolę trakcji), z włączonym tym systemem nie da się bokiem polatać w zakrętach, więc nie ma co się spinać i bać tylnego napędu :D Z doświadczenia mogę powiedziec, że jest bezpieczniejszy napęd od przedniego, bo o ile bmw się bawiłem na śniegu, o tyle nie udało mi się wylecieć z parkingu, o tyle Corsą leżałem raz na polu, bo jest strasznie podsterowna, ja skręcam w prawo a ona jedzie do przodu.... ale tu też pewnie jakąś rolę odegrało, że corsa jest 400kg lżejsza.

 

Dawno się tak nie uśmiałem. Koleiny co wierzy, że mu esp prawa fizyki oszuka. Fizyki esp nie oszuka. Na śliskim podłożu łatwiej kierować jest samochodem który jest ciągnięty przez przednią oś, niż tym pchanym przez tylną. Oczywiście porównujemy tylko auta 2 wd nie 4x4. Zimą w koleinach pewniejszy będzie napęd na przód bo auto z kolein wyciągnie. Tylnonapędowe zacznie jechać bokiem. To zresztą widać zimą, gdy jest ślisko. Tylno napędówki zawsze jadą wolniej.

Dlatego powiem tak, że kto kupuje auto, żeby się w koło domu pokręcić i nie musi jeździć jak jest np ślisko. Może sobie kupić auto z napędem na tył. Jeśli ktoś musi jeździć w każdych warunkach w długie trasy. Lepszy będzie napęd przedni. Nie wymaga takiej koncentracji w długiej trasie. Oś obciążona jest silnikiem więc śliskie podjazdy auto pokona łatwiej itd. Jest przedni napęd po prostu praktyczniejszy. Oczywiście w zestawieni przód vs tył. Oczywiście 4x4 jest najpewniejszy. Tylko moiim zdaniem nie zawsze i nie każdemu potrzebny.

PS tyle czytam o frajdzie z jazdy bo napęd tylny. Gdyby dużą większość tych osób wsadzić do samochodu, którego marki by nie znali. To do zerwania przyczepności nawet nie wiedzieli by jaki mają napęd. A czy co dzień jeździmy zrywając przyczepność na każdym zakręcie i driftując na każdym rondzie?



#75 Share damianzbr

damianzbr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2845 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 wrzesień 2016 - 15:42

szukam samochodu

Bokiem będzie jechał sam, ale można stosunkowo łatwiej korygować niż w przypadku przednionapędowego.

https://youtu.be/OiE...4AtL1g9zU&t=112



#76 Share songo

songo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 383 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gorzów Śląski/Olesno/Kluczbork/Łowkowice/Pawłowice
  • Zainteresowania:Rolnictwo, mechanika

Napisany 20 wrzesień 2016 - 21:57

szukam samochodu

Dawno się tak nie uśmiałem. Koleiny co wierzy, że mu esp prawa fizyki oszuka. Fizyki esp nie oszuka. Na śliskim podłożu łatwiej kierować jest samochodem który jest ciągnięty przez przednią oś, niż tym pchanym przez tylną. Oczywiście porównujemy tylko auta 2 wd nie 4x4. Zimą w koleinach pewniejszy będzie napęd na przód bo auto z kolein wyciągnie. Tylnonapędowe zacznie jechać bokiem. To zresztą widać zimą, gdy jest ślisko. Tylno napędówki zawsze jadą wolniej.

Dlatego powiem tak, że kto kupuje auto, żeby się w koło domu pokręcić i nie musi jeździć jak jest np ślisko. Może sobie kupić auto z napędem na tył. Jeśli ktoś musi jeździć w każdych warunkach w długie trasy. Lepszy będzie napęd przedni. Nie wymaga takiej koncentracji w długiej trasie. Oś obciążona jest silnikiem więc śliskie podjazdy auto pokona łatwiej itd. Jest przedni napęd po prostu praktyczniejszy. Oczywiście w zestawieni przód vs tył. Oczywiście 4x4 jest najpewniejszy. Tylko moiim zdaniem nie zawsze i nie każdemu potrzebny.

PS tyle czytam o frajdzie z jazdy bo napęd tylny. Gdyby dużą większość tych osób wsadzić do samochodu, którego marki by nie znali. To do zerwania przyczepności nawet nie wiedzieli by jaki mają napęd. A czy co dzień jeździmy zrywając przyczepność na każdym zakręcie i driftując na każdym rondzie?

 

90% przednionapędowych samochodów jest tak podsterowne, że na śliskim gruncie przy za dużej prędkości nie da się sterować autem, bo kręcisz w lewo a auto jedzie na wprost :lol:



#77 Share Mikruss

Mikruss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1156 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Ostrowa Wlkp.

Napisany 20 wrzesień 2016 - 22:56

szukam samochodu Tylko niektóre fwd mają lsd czyli tzw szpera ale w przednim moście tzn w skrzyni na roznicowce i w tedy są się tym fajnie jechać, starsze auta z gazem na linka też dawały radę jak ktos umie jezdzic z lewą nogą na hamulcu a jak kolega wyżej napisał reszta to podsterowne śmietniki które są naszpikowane systemami esp itp aby były w miare idiotoodporne przy coraz to wiekszej masie samochodów i słabym ich wywazeniu

#78 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 21 wrzesień 2016 - 20:10

szukam samochodu

Jeśli ktoś nie umie radzić sobie z podsterownością to mu przód wyjeżdża. Przedni napęd to przynajmniej teoretycznie podsterowność na śliskim tylny to nadsterowność. Na śliskim więcej aut tylno napędowych ma problemy. Bo jak pisałem praw fizyki nie da się oszukać.

PS przy za dużej prędkości i skręcie kół tylno napędowy samochód może także stać się podsterowny. Dla przeciętnego kierowcy na długie trasy przednio napędowe auto zwłaszcza w trudnych warunkach będzie lepszym wyborem niż takie z napędem tylko na tył.

ESP czy inne systemy nie oznaczają idioto odporności. Tylko ułatwiają przeciętnemu użytkownikowi życie i korzystanie z samochodu.



#79 Share Mikruss

Mikruss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1156 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Ostrowa Wlkp.

Napisany 22 wrzesień 2016 - 11:18

szukam samochodu Przedni naped to oszczednosc produkcji przede wszystkim. Porządne limuzyny mają naped na tył ale z bardzo wysokiej półki.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
szukam samochodu Dzisiaj, 21:37
  •  

#80 Share jacek1296

jacek1296

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 479 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom
  • Zainteresowania:motoryzacja.sport

Napisany 22 wrzesień 2016 - 12:09

szukam samochodu

Jeśli ktoś nie umie radzić sobie z podsterownością to mu przód wyjeżdża. Przedni napęd to przynajmniej teoretycznie podsterowność na śliskim tylny to nadsterowność. Na śliskim więcej aut tylno napędowych ma problemy. Bo jak pisałem praw fizyki nie da się oszukać.

PS przy za dużej prędkości i skręcie kół tylno napędowy samochód może także stać się podsterowny. Dla przeciętnego kierowcy na długie trasy przednio napędowe auto zwłaszcza w trudnych warunkach będzie lepszym wyborem niż takie z napędem tylko na tył.

ESP czy inne systemy nie oznaczają idioto odporności. Tylko ułatwiają przeciętnemu użytkownikowi życie i korzystanie z samochodu.

 

A jak ktoś nie potrafi radzić sobie z nadsterownością, to mu tył ucieka. Przy zaciągniętym ręcznym w aucie przednionapedowym też wystąpi nadsterowność. Dyskusja taka, jak o wyższości świąt bożego narodzenia nad świętami wielkiej nocy. Mam napęd na tył i przodu już nigdy nie kupię.



Podobne tematy