UrsusCzesio

MTZ 550 Dane techniczne

Polecane posty

Filipoo    14

ja to chce zamiast 60 :) a wiekszy traktor tez mam c-385 :)a dwa duze mi nie potrzebne :)ale jesli faktycznie 50 ma spalić tyle co 80 to lepsza 80 :)fajnie by było jakby jescze ktos cos napiał np.o spalaniu? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

MTZ 82 raczej spali tyle co C-385... Tzn będzie palić w jego granicach.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki21    1

Witam

Mam od niedawna MTZ-552 i na bloku silnika mam oznaczenie D-240 a powinienem chyba mieć D-50 coś nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

D-50 jest w mtz-50 a nie 550. Ta starszy brat.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki21    1

Do 552 jest jakiś katalog części czy mogę korzystać z 82? Bo na dedykowany się jeszcze nie natknąłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

z tego wychodzi że było D50 a potem D 244 www.konedata.net/Traktorit/belarus560.htm a jaka jest głowica ? ma świece na każdym garze ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2
Napisano (edytowany)

jak ma 4 świece to ma około 65 koni to raczej D50 a jeśli chodzi o uszczelki to jest tylko delikatnie inna pod głowicę do D50 ma dodatkowe otwory żeby woda dotykała do bloku. a reszta to raczej to samo a o jaki regulator ci chodzi ?

Edytowano przez renault

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki21    1

Hmm dziwna sprawa na bloku jest wyraźnie D-240 ale mniejsza o to. Pod siedzeniem w 82 jest tzw. regulator siłowy do hydrauliki steruje się nim dźwignią po prawej stronie obok dźwigni WOM. Szczegółów nie znam...! Skąd wiesz że ten rodzaj silnika ma ok 65KM? Wszędzie pisze że te traktory mają koło 55KM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

D50 był tylko w 50 i 52 montowany. Miał takie 2 pokrywy na bloku przykręcane cos jak w c-385 a 550 mialy silnik D-242


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki21    1

Coś by się powoli zgadzało. Czy moim przypadku (552) mogę się posługiwać katalogiem od 82? Bo nic dedykowanego nie mogę w sieci znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

fakt 55 km podają ja mam 2 sztuki mtz jeden 1986 rok mtz 82 z napędem mała kabina silnik D 240 drugi Mtz 550 też 1986 rok bez napędu sprowadzony z franci duża kabina na silniku pisze D 50 silniki niczym się nie różnią z wyglądu poza głowicą a jeśli chodzi o ten dekiel to miały go silniki D 65 M były montowane w koparkach ale to nie mtz tylko JUMZ one mają normalną głowicę tak a poza tym to ten 550 jest do sprzedania :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Hmm dziwna sprawa na bloku jest wyraźnie D-240 ale mniejsza o to. Pod siedzeniem w 82 jest tzw. regulator siłowy do hydrauliki steruje się nim dźwignią po prawej stronie obok dźwigni WOM. Szczegółów nie znam...! Skąd wiesz że ten rodzaj silnika ma ok 65KM? Wszędzie pisze że te traktory mają koło 55KM.

To bardzo ciekawe, gdzie jest napisane, że MTZ 550/552 mają 55KM. Za chwilę ktoś napisze, że mają 45. Bzdura.

Głowa w śnieg i się nie mądrz.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

silnik d50 ma moc 55 km ale przy 1700 obr/min a d240 80km przy 2200 obr/min stąd taka spora różnica mocy w papierach.W mojej 50-tce zamontowałem pompę od 82-jki i wkręca się na 2600 obr/min, tylko strach bo ten wał niema przeciwwag ale mocy ci dostatek.Na oryginalnej pompie to trochę nędza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Tak ale weź pod uwage że d50 miał wstępną komore a D240 i pochodne bezpośredni wtrysk


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

masz po 4 świece żarowe w głowicy? Żeby było 80 KM wszystko musi być ze sobą kompatybilne. Jest inna dawka paliwa, inne obroty, pewnie inny kąt wtrysku. Nie sądze byś miał 100% 80 KM


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ktoś kiedyś napisał że w 552 górna powierzchnia tłoków jest płaska a ja się wczoraj zaskoczyłem bo ściągałem głowicę i się okazało że mam tłoki z zagłębieniami.


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

u mnie są zagłębienia pod zawory ale nawet nie ma 1 mm więc tak jak by ich nie było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj