dominikagro

Ciągnik skacze na szosie jak piłka, jaka może być przyczyna?

Polecane posty

dominikagro    0

Witam wszystkich,

 

Belarus 952 skacze na szosie jak piłka, dzieje się tak już przy 28km/h, jaka może być przyczyna? Jest to nowy ciągnik, mam oprócz tego inne ciągniki i jadąc na pełnym gazie nic się nie dzieje, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale stare ciągniki są bez przedniego napędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

Sprawdź ciśnienie w ogumieniu ;) Jakie masz opony radialne czy diagonalne?




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominikagro    0

Opony radialne, na poczatku w przodzie miałem 0,7 w tyle coś około 1,0, przy tym ciśnieniu skakał. Postanowiłem dobić więcej i w przodzie nabiłem na 1,0 a w tyle na 1,5.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominikagro    0

moze w tyle nieco za duzo ale ciężko powiedzieć, wydaje mi się że w przodzie może być nieco za mało ponieważ opony są "ugięte", przód jest dość ciężki bo ma obciążniki no popróbuje różnie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3502PL    2

podnies ciągnik i pokec kolem z tąd mozna wywnioskowac ze moze być krzywa felga lub krzywo zalozona opona , moze byc tez za duzo nabite powietrza lub moze byc nie rownio w kolach powietrza


www.agromarchobrzany.pl.tl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ciągnik Ci skacze czy buja go na boki? Są problemy z uprowadzeniem go prosto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

a jak jedzieśz z pustym skacze, a jak masz cos na tylnym TUZie

 

wczoraj kolega jechał zetorem 5430 z turem i skakał ciągnik..

wzielismy na sprawdzenie 4pługi na tuz i nie skacze.. na turze nic nie miał

tył za lekki

 

oj 5340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

a nie stał jakiś czas nie ruszany?? tak się dzieje u nas z 360 postoi z pół miesiąca i jak wyjezdzamy to skacze dopuki się opony nie rozruszająsmile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominikagro    0

gdy jadę pustym ciągnikiem to skacze i jak z czymś jadę to tez skacze, co do prowadzenia to w sumie raz ciągnie w jedną stronę, raz w drugą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

to nie wiem, może klocki na oponach coś w tej sprawie robia....

najlepiej kontakt z dilerem który ci sprzedał lub z firma która sprzedaje...

 

a jak nie to to widocznie ten typ tak ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

noo tak jak kolega pisze moze bieznik?? nikt nie chamował gwałtownie na asfalcie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GAbroo    0

dominikagro,

kolego według mnie to masz o niebo za dużo powietrza w kołach spuść żeby było jeszcze mniej niż początkowo i zobacz efekt z tyłu myślę że 1.0 a z przodu spuść żeby z deczka mniej było niż początkowo (miałem podobny problem u siebie, przy duzych prędkościach mi skakał ciągnik i to pomogło) a co do ugięcia to są radialne i zawsze będą troche ugięte...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

u mnie w Belarusie 820 tak samo się działo na początku a potem przestał podskaiwać, teraz tylko skacze jak zapomne wyłączyć przedniego napędu i jade po asfalcie na najwyższym biegu i pełnym gazie :)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

@zielony652 daj sie ulozyc oponom, po przejechaniu kilkunastu kilometrow i starciu bieznikia problem ustanie,

cisnienie w oponie radialnej 1-1,5 bara


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Ja mam tak samo albo nawet gorzej, tylko że w modelu 1221.3 i w nim jest o tyle gorzej bo jest sporo dłuższy :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilTM    0

Witam,

kupiłem belarusa 952.4 w lipcu 2015 roku i powodem podskakiwania okazały się krzywe przednie felgi w których otwory sa wywiercone niesymetrycznie względem środka felgi. Zostały juz wymienione lecz niestety na takie same gdyż diler(firma ROLTECH z kielc) tłumaczy się iż wszystkie felgi w ciągnikach które posiadaja na placu mają taką wade. Męcze sie juz z nimi od około 3 miesięcy od zgłoszenia i tłumacza sie tym ze nie ma innych felg i tylko ja robie z tego problem. Jest moze ktos na forum kto ma taki sam problem? wystarczy spojrzeć czy felga równo dolega do piasty, u mnie z jednej strony przylega do piasty a z przeciwnej jest około 5 mm luzu.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj