konarek

Wyciek paliwa spod wtrysku C-360

Polecane posty

jacek3773    230

sposób jest prosty na wyciek , nowe podkładki miedziane zawieszamy na jakimś druciku podgrzewamy nad ogniem do czerwoności wrzucamy do wody (robią się miękkie) zakładamy, wystarczy lekko dokręcić i spokój na lata ..... sprawdzone :D mowa o podkładkach pod nadmiar

Edytowano przez jacek3773

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ameryki nie odkryłeś... Od dawna tak robię ze wszystkimi podkładkami. Nawet tymi pod wtryskiwacze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

dobre he he , ty wiesz ja wiem i wielu innych ,ale nie wszyscy ,a po to jest temat by pomóc (naprowadzić ) a nie mądrzyć się ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To nie jest mądrzenie, bo wielokrotnie było już o tym pisane. Pewnie Ty albo ja już wcześniej o tym pisaliśmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

I nic się nie stanie jak jeszcze raz się o tym napisze dla przypomnienia  ;)

@Elektrotechnik nie bądź taki gburowaty  :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Za niedługo nic nie będzie można pomagać tutaj bo elektrotechnik wszystko wie najlepiej. Trochę więcej uprzejmości większość twoich postów to wywyższanie sie jaki ty to nie jesteś lub odpowiadanie na nie z łaską.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Może się wywyższa, może jest "gburowaty" ale jest jednym z najbardziej czających użytkowników tego forum. Jak dla mnie to wcale nie musi być uprzejmy aby pomagał mnie i innym na forum:)

Co do sposobu zmiękczania podkładek miedziany to wydaje mi się że wywodzi się on od starych mechaników z skr, pgr itp. Nowe na handel a stare do maszyny;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Tylko czy "zmiękczanie" podkładki to wyżarzanie lub rozhartowanie? Podgrzewasz tą podkładkę do ok 300*C

Znane z epoki miedzi to i owszem ale może wielu szczególnie młodych ludzi tego nie wie a każdy mechanik z PGR dokładnie to zna:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

A ja mam pytanie co do samej wymiany koncowek wtryskiwaczy w c360, czy musze po montazu nowych końcówek WZM  ustawiać ciśnienie wtrysku dla każdego z wtryskiwaczy na przyrządzie do tego przeznaczonym ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Oczywiście, że musisz. Nawet jakbyś odkręcił końcówki i z powrotem założył te same, to ciśnienie i tak się zmieni. Także tak czy inaczej regulacja jest potrzebna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

Wiec mam wyjać wszystkie wtryskiwacze, zmienic końcówki i zawieźć je poźniej do pompiarza/innego speca od układów wtryskowych ? bo domowymi sposobami nie da się tego ustawić - jaki sprzet jest potrzebny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To zależy jakiego masz specjalistę. U mnie np. jest taki majster co musi osobiście wymienić końcówki i potem je ustawić. I za to bierze 10zł za komplet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Zwykła pompka z manometrem. Każdy przeciętny mechanik od taki sprzętów powinien to mieć.

Wyjmij wtryski i zawieź do kogoś co się zna. Sam tego nie robiłeś to oddaj komuś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ta pompka musi wytworzyć ponad 200bar, więc taka całkiem zwykła nie jest...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Mam taką pompkę coś w stylu tawotnicy 3 razy pompne i juz wtrysk rozpyla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Poprawiam - zwykła pompka z manometrem wytwarzająca ponad 200 bar:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KonradBugaj    2
Dnia 23.06.2010 o 23:17, masato napisał:

O ile się nie mylę to w c360 w ogóle nie powinno się podkładać podkładek pod wtrysk.

 

Jak leci to pewnie leci na połączeniu rozpylacza z obudową wtrysku. Także rozebrałbym to, następnie przytarł na papierku ściernym miejsce styku z rozpylaczem. Oczywiście na prostej płaszczyźnie. Czasem to miejsce jest pordzewiałe. Oczywiście zanim to bym zrobił...to sprawdziłbym wtrysk na wierzchu czy gdzieś paliwo nie wychodzi.

Może masz dolną kopułkę pękniętą. Robi się tak od zbyt mocnego dokręcania. Miałem takie przypadki.

 

Jak wszystko jest ok...wszystkie płaszczyzny styku do można dokręcić leciutko i nic nie poleci. Także coś na pewno jest nie tak. Skoro leci paliwo to wina wtrysku:)

A rozgrzewanie nad palnikiem do czerwoności i natychmiastowe ostudzenie pod zimną wodą popieram. Sam tak robię, ale ze starymi uszczelkami o ile się jeszcze nadają do ponownego użytku.

 

p.s.

 

Znaki na wtrysku i obudowie są ważne. Jak Ci się 1-2mm przesunie to tragedii nie będzie także bez nerwacji.

Ważne też jest, aby nie napakować za dużo podkładek pod wtryski. Pasują podkładki od bizona, tylko można sobie je obciąć.

Jak jest głowica na wierzchu to można sobie dopasować ilość podkładek, ewentualnie stoczyć kopułkę dociskającą rozpylacz.

Sprawdzony patent:)

Jak będzie za dużo podkładek to rozpylacz będzie pluł paliwo nad tłok, a nie w komorę.

Przepraszam że stary temat odkopuję ale chciał bym wiedzieć ile ma wystawać rozpylacz z głowicy. Dodam że nie wystaje równo z każdej strony,  iż jest osadzony pod kątem do płaszczyzny głowicy.  Mam problem z dymiącym na biało po remoncie parkocze jak c330. Szarpie silnikiem aż dudni. Zauważyłem że 3 wtrysk wystaje ok 1mm więcej niż reszta. Sprawdzałem dokładnie pod każdym wtryskiem siedzą podkładki 0.5 mm. Mam zamiar jakoś pomierzyć ich wysokość na zamontowanych głowicach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514
2 godziny temu, KonradBugaj napisał:

Przepraszam że stary temat odkopuję ale chciał bym wiedzieć ile ma wystawać rozpylacz z głowicy. Dodam że nie wystaje równo z każdej strony,  iż jest osadzony pod kątem do płaszczyzny głowicy.  Mam problem z dymiącym na biało po remoncie parkocze jak c330. Szarpie silnikiem aż dudni. Zauważyłem że 3 wtrysk wystaje ok 1mm więcej niż reszta. Sprawdzałem dokładnie pod każdym wtryskiem siedzą podkładki 0.5 mm. Mam zamiar jakoś pomierzyć ich wysokość na zamontowanych głowicach.

Tu kolega @bobytempelton wieki temu dobrze to opisał

Tu na zdjęciu perfekcyjnie ustawiony wtryskiwacz, nad powierzchnię płaszczyzny głowicy ma wystawać jedynie czubeczek wtryskiwacza, oczywiście kreski na wtryskiwaczu mają się pokrywać.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4ee01b1cb1c16ba1.html

Tak ma być:

http://www.fotosik.p...1cb1c16ba1.html
po prawej wtryskiwacze nie wystają, są za głęboko, paliwo z wtryskiwacza wali w ścianki nie w komorę
http://www.fotosik.p...d6cecd0836.html

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romanik99    3

Proponowaliście nałożyć troszczę poxipolu na wtryskiwacz przed montażem w celu doszczelnienia styku z gniazdem. A co sądzicie jakby zamast poxipolu nałożyć troszkę silikonu takiego uszczelkowego 300 st. C?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj